Марина
Администратор, офіс-менеджер
- Вік:
- 46 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10657431
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Дата народження: 09.08.1977 р
Київська область Києво-Святошинський район
с. Хотів провулок Сіряківський 1-б
тел. [
Email: [
Сімейний стан: одружена. Маю сина 21 рік.
Мета: отримання роботи - менеджера з продажу , адміністратора, офіс-менеджера.
Володіння мовами: українська-відмінно, російська-відмінно
Освіта: 1994-1998 р. Київський інститут " Слов'янський Університет"
Факультет: історія
01.09.1998-01.11. 2000 р. помічник народного депутата України на громадських засадах Пухкала О.Г.
01.11.2000р.- 07.03.2003р.-ТОВ «Центр-Медкосметик» - бухгалтер, (Доставка питної води та аксесуарів)
10.03.2003р. - 31.08.2010р. ПП «Водолій» - бухгалтер, менеджер директор (Доставка питної води та аксесуарів).
01.09.2010р.- 06.02.2012р. ПП «СВП Трейд» бухгалтер, менеджер з логістики (Доставка питної води та аксесуарів)
07.02.2012р.-31.03.2015р. ТОВ «Санаторій Феофанія» менеджер з продажу, адміністратор
01.04.2015- до теперішнього часу – ФОП «Туржанський» - менеджер з продажу (Продаж меблів та декору)
• прийом та обробка замовлень від клієнтів по телефону (інтернет-магазини) та організація прийому відвідувачів у салоні меблів;
• ведення документообігу та ділового листування (договора, рахунки-фактури, видаткові накладні, ТТН).
• впевнено користуюсь програмами - WORD,EXCEL,1С Бухгалтерія
• швидкий набір тексту при друкуванні.
• маю гарні навички по роботі з інтернет-магазинами на базі WordPress, Open Cart ( заповнення товарів на сайт, обробка фото, правильний опис товару і тд.)
• співпраця з архітекторами та дизайнерами (робота з проектною документацією).
• підготовка аналітичних звітів про роботу;
• оперативне виконання завдань керівника;
• організація забезпечення офісу канцтоварами та витратними матеріалами
• переговори з постачальниками.
• співпраця з виробниками меблів України, Туреччини, Румунії, Італії, Польщі.
• контроль та ведення замовлення до повного закриття.
• контроль розрахунків з постачальниками та клієнтами
• співпраця з транспортними компаніями та приватними перевізниками по всій території Україні. Маю навички роботи з програмами DELLA, LARDI
• співпраця з бригадами монтажників по всій Україні.
• робота з рекламаціями – реставрація, обмін, повернення.
Інші резюме цього кандидата
Схожі кандидати
Референт, секретар, офіс-менеджер, діловод, адміністратор, культуролог
Київ, Дистанційно
Администратор, офис-менеджер, помощник руководителя, секретарь
17000 грн, Київ
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 грн, Київ
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
20000 грн, Київ, Васильків
Менеджер з адміністративної діяльності, помічник керівника, адміністратор офіса
26000 грн, Київ
Помічник директора, секретар, офіс-менеджер, адміністратор (лівий берег)
25000 грн, Київ