Iryna
Менеджер по роботi з клієнтами, 20 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 40 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/7084268
Освіта
Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана
Економіки та Управління, Менеджмент організацій, Київ
Вища, з 2001 по 2007 (6 років)
Магiстр з менеджменту. Управлiння малим бiзнесом.
Знання і навички
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — середній
Додаткова інформація
Посада: менеджер з обслуговування клiєнтiв. Клiєнт-менеджер. Прiоритетне розташування роботи для розгляду: Лівий берег. А також зелена гілка метро, або Центр міста. Пропозицiї вакансiй можна надсилати: Viber / Telegram _ [
НАВИЧКИ та досягнення: робота з клієнтами, як в телефонному режимі, так і в офісі. Надання необхідної інформації.
Ділове листування з клієнтами, відправлення документів за запитом. Консультування клієнтів по послугах.
Уміння працювати з великим об'ємом інформації (документація, вхідні дзвінки) і оперативне вирішення завдань.
Діловодство, документообіг та архівне зберігання документації.
Досвід роботи: ФОП (Будiв. Компанія - надання ремонтних робіт). 2015 - 2022 рр. Посада - адмiнiстративний менеджер.
Комунікація з клієнтами з питань розроблення, погодження та закриття документів.
Комунікація з внутрішньої командою: менеджерами та бухгалтерією.
Обробка документів.
Телефонні перемовини.
Взаємодія з клієнтами.
Страхова компанія (ФОП) (Страхування)
2013- 2015 рр. Посада - Менеджер по роботі з клієнтами. Консультація клієнтів за умовами страхування в телефонному режимі.
Пошук нових клієнтів та проведення переговорів.
Робота з клієнтською базою компанії.
Інформування про настання закінчення термінів дії договорів.
Продаж полісів.
ПрАТ "СК" ЕККО "Австрійська компанія (Страхування)
2012 р. Посада - Менеджер з адміністративної діяльності.
Прийом і розподіл вхідних дзвінків. Реєстрація вхідної / вихідної кореспонденції, підготовка документів на підпис і резолюцію, розподіл між відділами. Внесення документів до реєстрів (страхові випадки, квитанції на оплату і страхові поліси).
Складання листів, складання і оновлення списку графіка відпусток, оформлення посвідчень про відрядження. Систематизація документів, формування справ і архівне зберігання.
Робота з клієнтами: внесення та зміна даних в базу, консультування по послугах, надання інформації за полісами і страхових внесках.
Прийом заяв від клієнтів про страховий випадок, прийом необхідного комплекту документів від клієнтів, реєстрація і передача на розгляд керівництву / фахівцеві. (Взаємодія з фахівцем з врегулювання страхових виплат).
Організація і контроль відправки листів, квитанцій на оплату, страхових полісів. (Обробка і відправлення листів у великому обсязі). Робота з поштовим відділенням та кур'єрськими службами. Здача звітів в держ. структури, поїздки в банк. Адміністрування офісу: забезпечення офісу канцелярськими і господарськими товарами, замовлення води, продуктів харчування. Контроль оплати рахунків і доставки товарів. Організація свят (привітання співробітників). Контроль справності техніки та виклик майстра по необхідності.
Допомога в підготовці і проведенні семінарів, тренінгів. При необхідності підбір персоналу (пошук, проведення співбесід).
ТОВ "Моріон", Група компаній. Видавництво / Медицина / Фармація (Медіа / ЗМІ).
2008 - 2011 рр. Посада - Діловод АГВ.
Прийом і розподіл вхідних дзвінків, факсов.Регістрація і розподіл вхідної / вихідної документації. Діловодство: листи, службові записки, складання і оновлення списків по співробітниках. Підготовка переговорної кімнати для нарад і зустрічей. Своєчасне виконання доручень керівника - помічника директора. Розподіл заявок на службові автомобілі, планування і формування маршрутів для водіїв. Контроль доставки / одержання документів і друкованої продукції. Організація і контроль роботи секретаря. Робота з кур'єрськими службами. Прийом заявок на виготовлення візиток і контроль макетів. Забезпечення офісу канцелярським приладдям та господарськими товарами. Замовлення води, меблів для офісу. Контроль оплати рахунків. Підготовка матеріалів до конференцій, семінарів. Формування архіву: газети і журнали. Виклик майстра з дрібного ремонту.
Інші резюме цього кандидата
20 000 грн
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість
Освіта: 01.2001 - 01.2007: Економіки та Управління, Менеджмент організацій (Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана)....
20 000 грн
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
Освіта: 01.2001 - 01.2007: Економіки та Управління, Менеджмент організацій (Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана, Київ). Магістр з менеджменту. Управління малим бізнесом....
Схожі кандидати
Account manager, менеджер по работі з клієнтами
25000 грн, Київ
Менеджер по роботі з клієнтами, account manager
60000 грн, Київ, Дистанційно
Менеджер по работе с ключевыми клиентами, торговыми сетями (FMCG, Key Account)
45000 грн, Київ
Менеджер по роботі з клієнтами (B2B, супровід діючих клієнтів)
28000 грн, Київ
Key Account Manager, менеджер по работе с национальными сетями
Київ
Junior Affiliate manager, менеджер по роботі з клієнтами
30000 грн, Київ