Резюме від 23 травня 2024 Файл

Марта

Менеджер з закупівель, помічник керівника

Вік:
37 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Костюк Марта Володимирівна МЕНЕДЖЕР З
ПРОДАЖУ

Адресa: 79070, м. Львів, вул. Любінська, 189б -
Україна E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
моб. тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Дата і місце народження: Львів (Україна) 8 серпня
1986 року; Національність: українка;
Сімейний стан: заміжня;
Водійські права: категорія "В".

ОСОБИСТА ІНФОРМАЦІЯ

Мотивована і спрямована на результат менеджер з продажу, маю більше трьох років
досвіду роботи в провідній міжнародній компанії і успішній команді менеджерів з
продажу. З хорошим знанням іноземних мов, а саме англійської та російської.
Відповідальна за відносини з міжнародними клієнтами, представлення компанії на
національних та міжнародних заходах. Пошук рішень для різних запитів від клієнтів.
Великий досвід роботи на ринку “все для полювання”.

ГАЛУЗЬ ЗНАНЬ

Навики

Продаж: Управління: Особисті:

Обробка замовлень і Управління клієнтами; Ініціативна,
пропозицій; Переклад для Самоорганізована,
Дослідження ринку; технічного відділу; Дисциплінована,
Контакт з клієнтами; Прямий переклад під Стресостійка;
Розроблення час зустрічей з Орієнтована на результат;
комерційної пропозиції клієнтами та Постійне вдосконалення;
для потенційного технічного Зацікавленість в нових
клієнта; обслуговування; технологіях;
Планування візитів з Організація Відповідальна;
потенційними виробництва і Активна життєва позиція;
клієнтами; Участь в доставки; Прагнення рости і
закордонних і Організація і розвиватися; Вміння досягати
вітчизняних виставках; представлення під час поставлених цілей;
Створення та проведення Вміння налагоджувати та
оновлення бази міжнародних і підтримувати зв'язок з
даних клієнтів; національних заходів та клієнтами.
Індивідуальний виставок;
підхід до кожного Формування
клієнта; комерційних
Маркетингова пропозицій.
стратегія;
Інженерія.

ЗНАННЯ МОВ
українська - рідна мова;
російська - вільне володіння;
англійська - розмовна

ЗНАННЯ КОМП'ЮТЕРА

MS Office;
Interner brousers;
Data base;
Social networks;
E-mail.

Школа

Закінчила у 2003 році «Гімназія «Євшан»» м. Львів.

Інститут

Закінчила у 2008 році “Львівський Інститут Менеджменту” напрямок
"Менеджмент Організацій" факультет “Менеджменту та маркетингу”

ІСТОРІЯ КАР'ЄРИ

ТЕКОПАЛ ТОВ ( сушки для зерна)

Березень 2016 / 2021

Менеджер з продажу
- Підтримка клієнтів;
- Проведення зустрічей з потенційними клієнтами (виробниками та
дистриб'юторами); - Розрахунок комерційної пропозиції на основі технічного
завдання та / або тех. процесу ; - Проведення презентацій продукції для
конструкторських відділів;
- Організація післяпродажного сервісного обслуговування продукції;
- Розробка маркетингових стратегій;
- Реалізація продукції прямими продажами та надання консультаційних
послуг; - Організація і проведення всієї необхідної документації;
- Менеджмент і управління фінансами;
- Участь у ділових нарадах;
- Проведення прямого процесу продажів від презентації продукту до післяпродажного
обслуговування (підготовка рахунку-фактури, контроль платежів, гарантійне
обслуговування та інші питання);
- Переклад контрактів, комерціних пропозицій , рекламних матеріалів з
англійської мови; - Переклад технічної документації;
- Підготовка транспортної документації пошук логістичних рішень;
- Оформлення необхідної документації по сертифікації обладнання для
України; - Сприяння в реалізації проекту;
- Здійснення співпраці з працівниками конструкторського відділу підприємств
партнерів та з іншими організаціями;
- Розширення клієнтської бази даних;
- Дослідження ринку.

ПП”Еліста” (мережа магазинів “Все дляполювання”)

офіс менеджер, менеджер по продажам

- Підготовка докукментів дозвільної системи
- Проведення зустрічей з потенційними клієнтами (виробниками та
дистриб'юторами); - Розрахунок комерційної пропозиції на основі технічного
завдання та / або тех. процесу ;
- Організація післяпродажного сервісного обслуговування продукції;
- Організація полювання;
- Реалізація продукції прямими продажами та надання консультаційних
послуг; -
Організація і проведення всієї необхідної документації;
- Менеджмент і управління фінансами;
- Участь у ділових нарадах;
- Проведення прямого процесу продажів від презентації продукту до післяпродажного
обслуговування (підготовка рахунку-фактури, контроль платежів, гарантійне
обслуговування та інші питання);
- Переклад контрактів, комерціних пропозицій , рекламних матеріалів з
англійської мови; -
- Переклад технічної документаці з російськоїмовиї;
- Підготовка транспортної документації пошук логістичних рішень;
- Оформлення необхідної документації по сертифікації для України; - - -
-Сприяння в реалізації проекту;
- організаці супроводу( конвою) по доставці зброї;
- Розширення клієнтської бази даних;
- Дослідження ринку.

ДП “ДАЙМЕКС”(експрес доставка)

менеджер по роботі з клієнтами

- Підтримка клієнтів;
- Проведення зустрічей з потенційними клієнтами (виробниками та
дистриб'юторами); - Розрахунок комерційної пропозиції ;
- Проведення презентацій продукції для конструкторських відділів;
- Розробка маркетингових стратегій;
- Реалізація послуги прямими продажами та надання консультаційних
послуг;
- Організація і проведення всієї необхідної документації;
- Менеджмент і управління фінансами;
- Участь у ділових нарадах;
- Проведення прямого процесу продажів від презентації продукту до післяпродажного
обслуговування (підготовка рахунку-фактури, контроль платежів, гарантійне
обслуговування та інші питання);
- Переклад контрактів, комерціних пропозицій , рекламних матеріалів з
англійської мови; - Переклад технічної документації;
- Підготовка транспортної документації пошук логістичних рішень;
- Оформлення необхідної документації по сертифікації обладнання для
України;
- Сприяння в реалізації проекту;
- Здійснення співпраці з працівниками конструкторського відділу підприємств
партнерів т;
- Розширення клієнтської бази даних;
- Дослідження ринку.

ТОВ “КАРРО” (мережа ресторанів)

Офіс-менеджер

- Організація і проведення всієї необхідної документації;
- Менеджмент і управління фінансами;
- Участь у нарадах;
- Внесення товарих чеків в 1С
- Підготовка транспортної документації пошук логістичних рішень;
- Оформлення необхідної документації по сертифікації обладнання ;
- Сприяння в реалізації проекту;
- Дослідження ринку.

ХОББІ

- Спорт;

- Кіно;

- Подорожі;

- Колекціонування монет та марок;

- Книги;

- Музика.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: