Резюме від 27 травня 2024 Файл

Ольга

Фінансовий директор

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

НОВІКОВА ОЛЬГА
Фінансовий директор
Лідер фінансової функції групи компаній з загальним досвідом у сфері фінансів
більше 17 років. Моя глибока експертиза у побудові бізнес-процесів,
управлінні командою та генерації нестандартних фінансових рішень
грунтується на більш ніж 5-ти річному досвіді роботи фінансовим директором у
сфері роздрібної торгівлі та комерційної оренди. Мої компетенції у веденні
перемовин та побудові партнерських відносин з контрагентами отримані в
результаті більш ніж 11 років роботи з клієнтами в банківській сфері.
Мої професійні досягнення включають в себе реорганізацію фінансового та
бухгалтерського відділу та оптимізацію внутрішніх облікових процесів.
Я переконана, що ефективна стратегія зростання бізнесу грунтується на
прозорих, досконало побудованих внутрішніх процесах, які сприяють
об’єднанню команди та однаковому розумінню напрямку розвитку компанії.
Моя мета - розробити та впровадити прозорі і гнучкі операційні процеси,
вибудувати тісні взаємозв’язки між підрозділами та з зовнішніми партнерами з
метою втілити в життя фінансову стратегію, адаптовану для конкретної
КОНТАКТИ компанії.

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») ПРОФЕСІЙНІ ДОСЯГНЕННЯ
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Керувала впровадженням облікової системи ERP BAS для групи компаній.
Проект був успішно завершений за 9 місяців;
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Змінила структуру фінансового департаменту та запровадила
ukraine взаємозамінність співробітників;
Ініціювала автоматизацію облікових процесів, в результаті чого було усунуто
ОСВІТА дублювання операцій в облікових системах;
ОБЛІК І АУДИТ, магістр Стандартизувала казначейські операції, що привело до скорочення кількості
платіжних днів з 5 до 2;
2002 - 2007
Організувала отримання фінансування за пільговими умовами у вигляді
Полтавський національний технічний
кредитування по програмі 5-7-9 та держаних грантів (УКФ, еРобота);
університет ім. Ю.Кондратюка Розробила та впровадила юридичне рішення, яке дало змогу вийти з глухого
кута”, розблокувати поточний рахунок компанії за 2 банківських дні та
КУРСИ дозволило уникнути оплати винагороди приватному виконавцю;
“Оцінка інвестиційних проектів”, Стандартизувала інструкції та процедури для фінансового та суміжних
відділів, що дозволило уникнути складнощів при проведенні адаптації нових
Академія PwC, 2023
співробітників після завершення угоди по придбанню корпоративних прав
“Обшуки від А до Я”, Академія ЛІГА мережі кінотеатрів.
Закон, 2023
ПРОЕКТ
“MC Excel для фінансистів та Лютий 2024 - теперішній час
економістів”, Академія PwC, 2021
Розробка управлінського обліку для групи компаній, адаптація облікових
“Школа фінансового директора”, процедур під організаційну структуру та автоматизація облікових процесів
Консалтингова компанія ЗАДАЧІ
Немировський&Старожукова, 2019
Розробка статей витрат управлінського обліку та їх інтеграція з
“More Introduction to Financial бухгалтерським обліком;
Accounting”, Wharton School, University Реорганізація нормативно-довідкової інформації в обліковій системі;
of Pennsylvania, 2016 Введення нових регістрів обліку та параметрів документів для забезпечення
необхідної інформації для аналізу звітності;
СЕРТИФІКАТИ Створення та погодження примірників бюджетних звітів;
Написання технічних завдань для розробників програмного забезпечення;
ACCA Advanced Diploma in Accounting Автоматизація казначейських операцій;
and Business, #96618622511206, 2023 Автоматизація операцій з обліку заробітної плати;
Розробка стандартів та інструкцій для фінансового та суміжних підрозділів.
ACCA DipIFR, сертифікат #1835797,
РЕЗУЛЬТАТИ
2018
Перелік статей управлінського обліку розроблений та погоджений з
керівниками підрозділів;
Новий регістр управлінського обліку створено та впроваджено в документи
руху грошових коштів;
Новий параметр введений в картку договору з контрагентом;
Примірники бюджетів руху грошових коштів та доходів і витрат затверджені
менеджментом;
Казначейські операції автоматизовані.
ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД
Листопад 2018 - Лютий 2024
КОМПЕТЕНЦІЇ
Група компаній у складі мережі кінотеатрів Wizoria&Cinema City,
Побудова управлінського обліку ТРЦ у м.Полтава
Організація бюджетного процесу Фінансовий директор
Високий рівень операційного менеджменту Управління Фінансовим та Бухгалтерським підрозділами у складі 12
Управління грошовими коштами співробітників (в тому числі 3 головні бухгалтери, 4 лінійні бухгалтери, 1
кадровик, 2 фінансисти, 2 співробітники казначейства);
Стратегічний підхід до формування
Координація роботи юридичної служби шляхом розподілу завдань,
команди та мотивації встановлення строків виконання, доведення позиції власників;
Гнучкість у прийнятті рішень Керування впровадженням облікової системи BAS ERP;
Розставлення пріорітетів у виконанні Написання технічних завдань для розробників програмного забезпечення;
дій та використанні ресурсів з метою Аналіз та погодження договорів;
досягнення корпоративних цілей Розробка позиції компанії в судових справах та погодження її з власниками;
Ведення перемовин відстоюючи позицію Проведення фінансової та координація юридичної оцінки проектів;
компанії Розробка та впровадження внутрішніх процедур для фінансового та
Ведення діяльності у відповідності до суміжних відділів;
вимог законодавства Найм співробітників фінансового та бухгалтерського відділів;
Проведення перемовин та ведення ділового листування з ключовими бізнес-
ЗНАННЯ МОВ партнерами;
Англійська - advanced Організація отримання фінансування (включаючи пільгові програми
Німецька - pre-Intermediate кредитування “5-7-9” та бюджетні гранти) та моніторинг дотримання
ковенант;
Реструктуризація існуючого та побудова нового бюджетного процесу;
Взаємодія з головними бухгалтерами в процесі податкового планування;
Підготовка та захист щомісячної управлінської звітності (Звіт про рух
грошових коштів, Звіт про доходи і витрати);
Проведення процедур фінансового контролю;
Керування казначейською функцією

2018
АТ “Ощадбанк”
Старший кредитний аналітик
Участь у перемовинах з топ-менеджементом клієнтів та презентація
фінансової частини кредитних програм;
Взаємодія з фінансовими директорами та головними бухгалтерами клієнтів;
Аналіз фінансової та юридичної документації клієнтів;
Проведення глибокого аналізу клієнтського бізнесу та оцінка потенційних
ризиків фінансової нестабільності;
Побудова партнерських відносин з суміжними відділами в процесі збору
інформації для підготовки звіту про фінансовий аналіз;
Захист кредитної заявки на кредитному комітеті.

2007 - 2017
АТ “ОТП Банк”
Провідний експерт з обслуговування клієнтів
Проведення перемовин з клієнтами та презентація кредитних, депозитних та
інвестиційних програм;
Перевірка відповідності фінансового стану позичальника вимогам банку в
процесі кредитування;
Підготовка кредитних договорів та організація їх підписання;
Консультація клієнтів щодо правил проведення валютних операцій;
Взаємодія з суміжними відділами щодо вирішення запитів клієнтів.

Старший економіст бек-офісу
Ведення обліку кредитних та депозитних операцій;
Перевірка клієнтської документації, кредитних та страхових договорів з
метою оцінки коректності та повноти заповнення та відповідності вимогам
банку;
Розрахунок кредитних ковенант та моніторинг їх дотримання клієнтами;
Адаптація та супроводження молодших економістів;
Проведення операцій в іноземній валюті, контроль повноти та коректності
клієнтської документації, взаємодія з суміжними підрозділами в процесі
проведення розслідувань платежів.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: