Відтепер кияни та гості міста матимуть змогу піднятися на найвищу точку Дзвіниці у «Києво-Печерській лаврі», яка є одним із головних візуальних символів столиці.

Фото: Олександр Чапцев, член Національної спілки фотохудожників України (НСФХУ)

Фотограф: Олександр Чапцев, член Національної спілки фотохудожників України (НСФХУ)

Лавра сторіччями була важливим просвітницьким та ціннісним центром України. Тож нині в Національному заповіднику відбуваються історичні зміни — Лавра повертається в Україну, а українці повертаються в Лавру.

Фотограф: Андрій Жилін

Фотограф: Андрій Жилін

Говорить співзасновник та СЕО Work.ua Артур Міхно: «Співпраця культурно-історичного центру та бізнесу — це, в першу чергу, про спільне прагнення повернути Лаврі її значення — просвітництво. Хочеться, щоб ця співпраця надихнула й інші бізнеси долучатися до відновлення культурних обʼєктів, які формували та продовжують формувати нашу українськість. Адже сьогодні важливо відроджувати й захищати наші сенси не тільки на географічних кордонах, це наш ціннісний фронтир».

Цією співпрацею Work.ua та Національний заповідник «Києво-Печерська лавра» запроваджують нову культуру відносин між бізнесом та державою: це не просто соціальні проєкти, а справжня корпоративна інвестиція у трансформацію світогляду цілої нації. Меценатство, в основі якого лежать цінності, які зміцнюють компанії, змінюють людей, посилюють стійкість України.

Фотограф: Андрій Жилін

Фотограф: Андрій Жилін

«Ремонтні роботи, які були проведені на 3-му та 4-му ярусах дзвіниці, а також на колонах 2-го ярусу, було зроблено протягом теплого періоду. Бюджет робіт склав 3,5 мільйони гривень і був повністю профінансований компанією Work.ua через благодійний фонд "Українська Лавра"», — поділився директор Національного заповідника «Києво-Печерська лавра» Максим Остапенко.

Фотограф: Чапцев Олександр, член Національної спілки фотохудожників України (НСФХУ)

Фотограф: Олександр Чапцев, член Національної спілки фотохудожників України (НСФХУ)

Кульмінаційним моментом заходу став спільний підйом представників медіа, бізнесу та культурного сектору на найвищий ярус Великої лаврської дзвіниці — суспільного та історичного маяка у всі темні часи, щоб побачити та нагадати собі, які цінності сьогодні найголовніші — для країни, компанії, кожного особисто.