• Файл

Оксана

Ревізор архіву, архіваріус, табельник, оператор комп'ютерного набору, диспетчер

Вік:
56 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Чугай Оксана Михайлівна
Стаж: 36років.
Графік роботи: повний день (бажано графік 1/3, 2/2, 3/3, але розгляну й
пропонований) .
Бажана заробітна плата: 14 000- 15 000 грн./ мес.
Жінка. Вік: 54 роки (30.10.1968 р.н.), прописана та проживаю в м.Києві,
Святошинський район.
Мета: ревізор архіву, архіваріус, табельник, оператор комп'ютерного
набору,диспетчер (бажано правий берег, проживаю в р-ні вул. Героїв Космосу)
Освіта: середньо-технічна. 01.09.1986 - 27.06.1988 рр Київський технікум радянської торгівлі.
Спеціальність - товарознавство і організація торгівлі продовольчими товарами, присвоєно кваліфікацію
- товарознавець.

Досвід роботи (скорочено):
08.12.2021р.- 30.05.2022р. ТОВ «Нова Пошта» (термінал Київ Захід Вантажний, Жуляни)
(група табелювання, табельник)
23.01.2020р. – 30.07.2021р. ТОВ «ПОСТ ФІНАНС», згодом було перейменовано у ТОВ «НоваПей»
(входить до групи компаній "Нова пошта") (ревізор контрольно-ревізійного відділу)
01.03.2018р. – 16.01.2020р. ТОВ «Нова Пошта» (Київський інноваційний термінал-Жуляни)
(департамент кадрового обліку, група табелювання, табельник)
10.10.2017р. – 16.02.2018р ТОВ «ЄВРОХАТА-Сервіс»
(без оформлення; інспектор з кадрів)
23.05.2017р. – 03.10.2017р. ТОВ «Реал Маркет»
( інспектор з кадрів )
01.06.2012р. – 08.05.2017р ОП «Спеціалізоване ремонтно-налагоджувальне управління №7»
08.09.2004р.- 12.05.2011р
(старший інспектор відділу кадрів та спецроботі, начальник відділу кадрів, диспетчер (офіс-менеджер),
завідуюча складом відділу матеріально-технічного постачання, провідний інженер матеріально-
технічного постачання, за сумісництвом- бухгалтер-касир)
18.05.2011р - 03.05.2012р АЕК «Київенерго»
(інженер по укомплектуванню обладнання відділу матеріально-технічного постачання)
22.08.2000р-18.08.2004р ВАТ «Центральний гастроном»
(заступник завідуючої відділу самообслуговування, адміністратор відділу гастроном-42)
21.06.1989р - 18.07.2000р ВАТ «Універсам №24» Міської торгової організації «Універсам»
(товарознавець 2 категорії, товарознавець 1категоріі, за сумісництвом - головний касир)
01.08.1988р.-20.06.1989р Магазин «Універсам №1» Міської торгової організації «Універсам»
(старший контролер відділу самообслуговування)
01.09.1986р. - 27.06.1988 р. навчання у Київському технікуму радянської торгівлі.
Спеціальність - товарознавство і організація торгівлі продовольчими товарами, присвоєно
кваліфікацію - товарознавець.

Досвід роботи (розширений):
08.12.2021р.- 30.05.2022р. ТОВ «Нова Пошта»
(термінал Київ Захід Вантажний, Жуляни) (група табелювання, табельник)
Період роботи-6 міс
Профіль діяльності: логістика
Посада: група табелювання, табельник
Функціональні обов'язки: щоденний облік робочого часу штатних працівників (700 чол.) і найманих
працівників (аутстафф, до 200 чол.); контроль виходу на роботу та виходу з роботи персоналу; робота з
великим об'ємом інформації; тестування програм; постійне листування з посадовими особами; видача,
облік і закріплення магнітних карток (пропусків) за персоналом; щоденне складання звітів по персоналу і
аутстаффу; постійне оновлення журналу виходу на роботу співробітників по підрозділах.
Досягнення: робота з операційною системою Ubuntu, робота с програмою 1С 8.3.
Попередні місця роботи:
23.01.2020р. – 30.07.2021р. ТОВ «ПОСТ ФІНАНС»,
яке згодом було перейменовано у ТОВ «НоваПей»
(Входить до групи компаній «Нова пошта»).
Період роботи-18 міс
Профіль діяльності: надає фінансові послуги під брендом NovaPay (раніше Forpost)
Посада: ревізор контрольно-ревізійного відділу
Функціональні обов'язки: здійснення документальної перевірки документів (касова книга; звіт касира,
акти інвентаризації, касові документи дня), переданих до архіву відділеннями «Нова пошта»; проведення
аналізу результатів перевірки; складання поточної звітності відділу; підготовка документів до
відправлення в архів (сканування документів); проведення робіт з перевірки верифікації особистості
клієнта відповідно до закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів,
одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї
масового знищення».
Досягнення: робота з операційною системою NovaPay, навички організації роботи контрольно-
ревізійного відділу, формування документів для зберігання в архиві.
01.03.2018р. – 16.01.2020р. ТОВ «Нова Пошта»
(Київський інноваційний термінал-Жуляни)
Період роботи-22 міс
Профіль діяльності: логістика
Посада: департамент кадрового обліку, група табелювання, табельник
Функціональні обов'язки: Щоденний облік робочого часу штатних працівників (1000 чол.) і найманих
працівників (аутстафф, до 1 200 чол.); контроль виходу на роботу та виходу з роботи персоналу; робота з
великим об'ємом інформації; тестування програм; постійне листування з посадовими особами; видача,
облік і закріплення магнітних карток (пропусків) за персоналом; щоденне складання звітів по персоналу і
аутстаффу; постійне оновлення реєстру паспортних даних найманих працівників (база даних понад 3000
чол); постійне оновлення журналу виходу на роботу співробітників по підрозділах.
Досягнення: робота з операційною системою Ubuntu, робота с програмою 1С 8.3.
10.10.2017р. – 16.02.2018р ТОВ «ЄВРОХАТА-Сервіс» ((Без оформлення )
Період роботи-4 міс
Профіль діяльності: мережа ресторанів швидкого харчування
Посада: інспектор з кадрів .
Функціональні обов'язки: кадровий облік з кількох юридичних організацій і підприємств; облік і
ведення особистих справ співробітників по всіх організаціях одночасно (прийом, формування особових
справ, звільнення, відпустки, переводи), складання графіків виходу на роботу співробітників по
підрозділах, внесення змін в програму; ведення табеля з обліку робочого часу співробітників; щомісячне
складання штатного розкладу за всіма юр.особами; облік і ведення трудових книжок в розрізі по
юр.особам; вміння вирішувати спірні питання.
Досягнення: Ділова активність; самостійність; інтерес до спілкування; енергійність; прагнення до
досягнення позитивного результату; навички організації роботи ВК по декільком юридичним
організаціям і підприємцям одночасно.
23.05.2017р. – 03.10.2017р. ТОВ «Реал Маркет»
Період роботи-4 міс
Профіль діяльності: роздрібна торгівля продовольчими і супутніми товарами
Посада: інспектор з кадрів.
Функціональні обов'язки: щоденний облік відпрацьованого часу співробітників в 1С; складання графіків
виходу на роботу співробітників по підрозділах, внесення змін в програму 1С; ведення особових справ
працівників (прийом, звільнення, відпустки, переводи), ведення табелю з обліку робочого часу
співробітників; складання звіту з праці в статуправління (середньооблікова чисельність штатних
працівників і кількість відпрацьованого робочого часу); військовий облік військовозобов'язаних; пошук і
підбір персоналу; проведення співбесід з кандидатами.
Досягнення: вміння вирішувати спірні питання
01.06.2012р. – 08.05.2017р ОП «Спеціалізоване ремонтно-налагоджувальне управління №7»
Період роботи-59 міс
08.09.2004р.-12.05.2011р ОП «Спеціалізоване ремонтно-налагоджувальне управління №7»
період роботи-80 міс.
Профіль діяльності: обслуговування систем протипожежної автоматики і димовидалення в висотних
будинках; ремонт побутових електричних плит; електровимірювальні та електротехнічні роботи.
Посада: старший інспектор відділу кадрів та спецроботі, завідуюча складом відділу матеріально-
технічного постачання, провідний інженер відділу матеріально-технічного постачання, начальник відділу
кадрів, диспетчер-зав.складом, за сумісництвом- бухгалтер-касир.
Функціональні обов'язки: формування особових справ співробітників (прийом і звільнення,
переведення, оформлення відпусток), складання штатного розкладу на поточний рік, створення наказів
по особовому складу та по підприємству, ведення табелю з обліку робочого часу співробітників,
військовий облік військовозобов'язаних; організація і контроль за дотриманням правил охорони праці і
техніки безпеки , облік і ведення трудових книжок; правильне оформлення, ведення обліку і розподіл
заявок; оформлення рахунків і платіжних доручень, щомісячне складання матеріального звіту, робота з
залишками і браками; як бухгалтера-касира - видача заробітної плати та виплата грошей за листками
тимчасової непрацездатності працівникам; робота з банком; складання касового звіту; ведення касової
книги; вміння вирішувати спірні питання.
Досягнення: ділова активність; самостійність; інтерес до спілкування; енергійність; прагнення до
досягнення позитивного результату; навички організації роботи відділу кадрів та відділу матеріально-
технічного постачання; робота з банком.
18.05.2011р - 03.05.2012р АЕК «Київенерго» (Кабельні мережі) , яке згодом
було перейменовано в Публічне акціонерне товариство «КИЇВЕНЕРГО».
Період роботи-11 міс
Профіль діяльності: забезпечення Києва і Київської області електроенергією та теплоенергією,
обслуговування систем подачі тепла, обслуговування інженерних мереж, ТП і РП, високовольтних ліній,
ТЕЦ.
Посада: інженер з комплектації устаткування відділу матеріально-технічного постачання по групах:
кабельно-провідникова продукція; будматеріали; лакофарбова продукція, в т.ч. і автофарби; паливно-
мастильні матеріали для автомашин, трансформаторів і технічного обладнання; щебінь, пісок, грунт для
засипання розритих траншей після аварійних або планових ремонтів кабельних мереж; автошини та
акумулятори; журнально-бланкова продукція і папір всіх напрямків.
Функціональні обов'язки: своєчасне замовлення матеріалів; перевірка відповідності їх ДЕСТ (ГОСТ) і
ТУ; звіти про надходження та рух паливно-мастильних матеріалів (помісячно, поквартально, за півріччя
та за рік); дотримання цінової політики на матеріали, які проводяться компанією; моніторинг цін; облік і
контроль за своєчасним надходженням матеріалів на склад і в підрозділи; укладання договорів на
поставку матеріалів; підготовка документів до тендерів, що проводить компанія.
Досягнення: вміння працювати в екстремальних умовах (в найкоротші терміни замовити і завести
матеріал); ділова активність; самостійність; інтерес до спілкування; енергійність; прагнення до
досягнення позитивного результату; вміння знаходити компроміс з постачальниками і підрозділами;
навички організації роботи відділу матеріально-технічного постачання.
22.08.2000р.-18.08.2004р. ВАТ « Центральний Гастроном.
Період роботи -48 міс.
Профіль діяльності: роздрібна торгівля продовольчими товарами.
Посада: заступник завідуючої відділу самообслуговування, адміністратор відділу
гастроном-42.
Функціональні обов'язки: суворий облік надходжень і своєчасна видача товару в торговий зал; облік
сертифікатів відповідності та якісних посвідчень на отримуваний товар; чіткий контроль наявності
товару в торговому залі; складання графіку завезення; робота з підсобними робітниками; контроль за
викладкою товару в торговому залі; робота з браком та боєм склопосуду та простроченим товаром;
вирішення спірних питань з покупцями і постачальниками; робота з касовими апаратами і банківськими
терміналами; контроль за оформленням касових книг; контроль за термінами реалізації продуктів
харчування.
Досягнення: вирішення організаційних питань по роботі; вміння знаходити спільну мову з людьми;
вміння виставити товар в широкому асортименті на маленькій виставковій площі.
21.06.1989р.-18.07.2000р. ВАТ Універсам №24»
Міської торгової організації «Універсам»
Період роботи -133 міс.
Профіль діяльності: роздрібна торгівля продовольчими і супутніми товарами.
Посада: товарознавець 2 категорії, товарознавець 1категоріі, за сумісництвом - головний касир.
Функціональні обов'язки: укладання договорів; робота з постачальниками; контроль за використанням
фондів; звіти про надходження та реалізацію товарів; планування та організація закупівлі продуктів
харчування; відрядження по регіонах для закупівлі продтоварів; робота з браками, боєм склопосуду та
простроченим товаром, знання касового апарату; ведення касових книг; робота з банком; інкасація
коштів, видача розміну грошей.
Досягнення: вміння укладати договори; побудова ефективної схеми реалізації продукції; вирішення
організаційних питань роботи.
01.08.1988р.-20.06.1989р. Магазин «Универсам №1»
Городской торговой организации «Универсам».
Період роботи -10 міс.
Профіль діяльності: роздрібна торгівля продовольчими і супутніми товарами.
Посада: старший контролер відділу самообслуговування.
Функціональні обов'язки: грамотна викладка продуктів харчування; правильна організація свого
робочого місця; робота на вагах і касовому апараті; спостереження за термінами реалізації продовольчої
групи товарів.
Досягнення: підвищення обсягу продажів на закріпленій території; вирішення спірних питань; вміння
працювати з людьми.
01.09.1986р. – 27.06.1988 р. Київський технікум радянської торгівлі.
Период-22мес.
Навчання за фахом: товарознавство і організація торгівлі продовольчими товарами
Квалификация: товарознавець

Загальна інформація: володіння ПК ( Windows, Ubuntu, Microsoft OfficeWord, NovaPay, Microsoft Office
Excel, Internet Explorer,1С 7, 1С8, пошукові системи підбір кадрів).
Сімейний стан: заміжня, є син 32 роки.
Додатково про себе: люблю порядок , пунктуальна, відповідальна, вимоглива до себе і до підлеглих, не
боюся роботи, без шкідливих звичок, легко навчаюсь, порядна і чесна, безконфліктна, комунікабельна.
Контактний телефон: моб.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»).
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: