• Файл

Ольга

Спеціаліст з адміністративного управління

Розглядає посади:
Спеціаліст з адміністративного управління, Координатор проєктів, Операційний менеджер
Вік:
48 років
Місто проживання:
Рівне
Готовий працювати:
Івано-Франківськ, Львів, Рівне, Тернопіль

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Ольга Мазурець
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Рівне | Готова до переїзду: Львів,
Тернопіль, Івано-Франківськ
Формат роботи: офіс / гібрид / віддалено
Бажаний рівень заробітної плати: від 30 000

Професійний профіль
Маю різноплановий досвід у сфері організаційного менеджменту, правового супроводу, комунікацій,
підбору персоналу, партнерських відносин та соціальної роботи. Уважна до деталей, відповідальна,
адаптивна та системна. Впевнено поєдную адміністративну координацію, створення змістовного
контенту, ведення документації, комунікацію з партнерами і підрядниками, аналітику.

Ключові компетенції
- Координація бізнес- та адміністративних процесів
- Операційний менеджмент і взаємодія з підрядниками
- Партнерські комунікації та розрахунки
- Підбір персоналу та HR-супровід
- Написання контенту: публікації, рекламні тексти, статті
- Робота з Google-профілями, договорами, звітністю
- Організація відряджень, тренінгів, подій
- Високий рівень самоорганізації, мультизадачність

Досвід роботи
Менеджер з організаційної діяльності / Помічник керівника
Мережа салонів оптик • грудень 2016 — теперішній час
- Підбір персоналу, ведення цивільно-правових договорів
- Адміністрування 13 Google-профілів, створення постів, рекламних текстів і статей
- Взаємодія з партнерами на інтернет-ресурсах, проведення розрахунків
- Співпраця з друкарнями, оформлення договорів із комунальними службами
- Написання стандартів, складання розпоряджень, наказів
- Організація тренінгів, пошук/бронювання житла для персоналу у відрядженні
- Щомісячна звітність по напрямках діяльності

Провідний / Головний спеціаліст, начальник відділу
Рівненський обласний центр правової допомоги • 2013–2016
- Надання правової допомоги затриманим особам
- Керівництво відділом правопросвітництва, взаємодія з партнерами

Провідний економіст — ПАТ «Банк національний кредит» • 2013
Фахівець із соціальної роботи — Центр соціальних служб • 2012
Економіст — ПАТ «Терра Банк» • 2011
Секретар / Ведучий спец. — АТ «Кредобанк» • 2004–2011
Асистентка координатора — Центр «Чайка» • 2002–2004
Консультантка / Асистентка — Центр «Берегиня» • 2000–2001
Викладачка укр. мови та літ. — Колегіум, ЗОШ №10 • 1998–2000

Освіта
Рівненський державний гуманітарний інститут •1993-1998
Фах: Українська мова, література, народознавство | Вища освіта

Додатково
- Копірайтинг (контент, що продає, навчає, інформує, розважає)
- Стиль: легкий, логічний, лаконічний
- Принцип: «більше суті — менше слів»
- Самоорганізація, дисципліна, швидка адаптація
- Комунікабельність, чесність, відповідальність

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати