Резюме від 16 травня 2024 Файл

Ольга

Помічник директора, менеджера, бухгалтера, модератор, контент-менеджер

Вік:
39 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме
Коврига (Гаєвська) Ольга Олександрівна

Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел адреса: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Місце проживання: Оболонь
Дата народження: 06.01.1985 (39 років)
Сімейний стан: заміжня - 2 дітей (8р., 12р.)
Знання української та російської мови

Шукаю роботу в офісі або віддалено
(помічник директора/менеджера/бухгалтера,
модератор, контент-менеджер та інше)
Бажаний рівень з/п від 600 уе
Освіта
2003-2006 Державна академія керівник кадрів та культури і мистецтв - Документознавство та інформаційна діяльність.
Міжнародні інформаційні системи.
2000-2003 Київський технікум електронних приладів -
Діловодство + Бухгалтерський облік.
Курси
2010 - 2011 Інститут ППК НПУ імені М.П. Драгоманова – Менеджмент ЗЕД

Досвід роботи (віддалено)
2017-2024 – контент-менеджер, модератор
2010-2017 – декретна відпустка, продаж дитячого товару
Досвід роботи (в офісі)
2008-2010 ДП «Фаберлік –Україна» - секретар адміністрації
2005-2008 ТОВ «Билайн» - секретар
2004-2005 ТЕК Київського НТЕУ – лаборант кабінету товарознавства продовольчих товарів та стандартизації
2003-2004 Оболонська районна у м. Києві держадміністрація Управління праці на соціального захисту населення – спеціаліст відділу пільг на ЖКП.
Ключові обов’язки на роботі
1. Робота з документацією (договори, накази, розпорядження , листи та інше)
+ первинна бухгалтерія та поміч різним відділам із заповненням документів
2. Організація роботи офісу (бронювання білетів, готелів, канцтоварів, зустріч відвідувачів та інше)
3. Пошук та продаж товарів через інтернет
4. Робота з великою кількістю інформації (сортування та перевірка правильності заповнення карток для наповнення сайтів; пошук інформації в інтернеті ;
звітність в Еxcel)
5. Робота зі стандартами продовольчих товарі та створення методичок
Додаткова інформація
Аналітичний склад розуму, бажання навчатися новому, результативність, уважність, посидючість, відчуття гумору .

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: