• PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/1847185/

Комерційний директор, керуючий, керівник напряму

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Зам. керівника роздрібної мережі «Твоя Шина – Pole Position»

з 06.2019 по 04.2022 (2 роки 10 місяців)
ТОВ «Технооптторг Трейд», Днепр (Автобізнес та автосервіс)

Функціональні обов'язки:
1. Розвиток роздрібної мережі. Запуск торгово-сервісних центрів з «0», розробка та контроль реалізацією проекту з етапу планування до здачі
2. Розрахунок бюджету проекту, ресурсів, складання плану та графіка робіт, контроль за реалізацією етапів здачі проекту точно в строк
3. Планування, організація та контроль бізнес-процесів спрямованих на безперебійну роботу центрів. Координація роботи всіх підрозділів спрямована на досягнення максимального результату
4. Робота з персоналом роздрібних точок, формування єдиної команди, підбір та навчання
5. Контроль системи мотивації та навчання персоналу
6. Розробка, впровадження та контроль стандартів роботи роздрібу
7. Планування продажів, контроль виконання планових показників
8. Оцінка конкурентного середовища, моніторинг цін конкурентів, формування цінової політики обслуговування підприємства.
9. Товарна та фінансова аналітика, ведення та надання звітності
10. Контроль облікової та касової дисципліни
11. Бюджетування мережі, управління та контроль витратною частиною.
12. Планування організація та контроль роботи відділу розвитку роздрібної мережі.
13. Планування організація та контроль роботи інженерної служби сервісу роздрібної мережі.
14. Впровадження та контроль реалізації рекламних, маркетингових заходів.
15. У підпорядкуванні: 16 торгово-сервісних центрів (Київ, Дніпро, Харків, Суми, Черкаси, Запоріжжя, Херсон, Львів — 197 осіб), відділ розвитку роздрібної мережі та інженерна служба (5 осіб)
16. Робота з контролюючими органами

Досягнення:
• Розробка та впровадження нових послуг сервісу, що призвело до зростання частки додаткових послуг у загальному обороті на 12%
• Розробка та впровадження системи моніторингу цін конкурентів
• Розробка та впровадження схем та системи стандартів обслуговування клієнтів, з метою збільшення пропускної спроможності торгового залу та сервісу. Результат - збільшення пропускної спроможності торгового залу на 16%, сервісу на 33%
• Відкриття та запуск торгово-сервісного центру в Черкасах
• Оптимізація штатного розпису роздрібу, впровадження системи роботи з тимчасовим штатом співробітників як наслідок зменшення витрат.
• Розробка та впровадження системи роботи з корпоративними клієнтами.
• Оптимізація системи адаптації нових працівників для підприємства.
• Формування ефективної команди

Директор філії

з 02.2017 по 02.2018 (1 рік)
ВіЯр, Дніпро (Будівельна промисловість, деревообробка)

Функціональні обов'язки:

1. Побудова та запуск торгово-виробничої філії з «0».
2. Проведення будівельних, ремонтно-відновлювальних робіт з філії.
3. Робота з будівельними та підрядними організаціями з етапу планування до здачі об'єкта в експлуатацію.
4. Розрахунки бюджету будівельних та ремонтних робіт, опрацювання та затвердження кошторисів.
5. Складання плану та графіка робіт, контроль за реалізацією етапів здачі проекту точно в строк
6. Планування, організація та контроль бізнес-процесів спрямованих на безперебійну роботу філії.
7. Координація роботи всіх підрозділів філії, спрямована на досягнення максимального результату
8. Дотримання та контроль фінансової та облікової політики підприємства
9. Робота з персоналом всіх підрозділів філії, спрямована на координацію та взаємодію, формування єдиної команди, підбір та навчання.
10. Контроль за дотриманням стандартів роботи компанії
11. Контроль за виконанням планових показників
12. Товарна та фінансова аналітика, ведення та подання звітності. Бюджетування.
13. Контроль облікової та касової дисципліни
14. Проведення рекламних, маркетингових заходів, пошук та впровадження нових методів стимулювання продажів.
15. У прямому підпорядкуванні: відділ продажу, складське господарство, виробнича ділянка, фінансовий відділ, адміністративно-господарський відділ, служба безпеки. Філія – 62 особи.
16. Робота з контролюючими органами

Досягнення:

• Побудова торгово-виробничої філії з «0», введення в експлуатацію у поставлені терміни.
• Відкриття та запуск спеціалізованого складу на 6000 м.кв.
• Введення в експлуатацію спеціалізованої складської стелажної системи
• Впровадження системи складського обліку осередкового типу, з адресним зберіганням, за умови застосування АВС аналізу
• Введення в експлуатацію виробничої ділянки
• Розробка та впровадження системи ефективної складської та виробничої логістики
• Систематизація та координація роботи відділу продажів
• Формування ефективної команди

Регіональний керуючий

з 10.2015 по 02.2017 (1 рік 4 місяці)
БФ Шина, Дніпро (Автобізнес та автосервіс)

Функціональні обов'язки

1.Побудова та розвиток оптово-роздрібної мережі в регіоні.
2.Запуск торгово-сервісних центрів з «0», розробка, контроль та реалізації проекту з етапу планування до здачі
3.Розрахунки бюджету проекту, ресурсів, складання плану та графіка робіт, контроль за реалізацією етапів здачі проекту точно в строк
4.Планування, організація та контроль бізнес процесів спрямованих на безперебійну роботу торгових точок.
5.Робота з персоналом роздрібних точок, формування єдиної команди, підбір та навчання
6.Контроль дотримання стандартів роботи
7. Планування продажів, контроль виконання планових показників.
8. Бюджетування, управління та контроль витратною частиною.
9. Розвиток регіону, робота з корпоративним та оптовим покупцем.
10. Товарна та фінансова аналітика, ведення та надання звітності
11. Контроль облікової та касової дисципліни
12. Розробка та впровадження рекламних, маркетингових заходів, пошук та впровадження нових методів стимулювання продажів.
13. У підпорядкуванні: 2 торгово-сервісні точки (24 особи)
14. Робота з контролюючими органами


Досягнення:

1.Побудова з "0" роздрібної мережі в регіоні
2.Відкриття, і запуск 2 торгово-сервісних центрів
3.Досягнення планованого прибутку в поставлені терміни
4.Впровадження системи стандартизації корпоративних норм та правил
5.Налаштування системи ефективної роботи з корпоративними та оптовими клієнтами
6.Формування ефективної команди

Керівник торгово-роздрібної мережі «Vianor»

з 01.2014 по 06.2015 (1 рік 5 місяців)
ТОВ «Асканія Авто», Дніпро (Автобізнес та автосервіс)

Функціональні обов'язки:
1. Побудова та розвиток роздрібної мережі
2. Планування, організація та контроль бізнес-процесів спрямованих на безперебійну роботу центрів
3. Координація роботи всіх підрозділів, спрямована на досягнення максимального результату
4. Робота з персоналом роздрібних точок, формування єдиної команди, підбір та навчання
5. Формування та контроль системи мотивації та навчання персоналу
6. Контроль за дотриманням стандартів роботи роздрібу
7. Планування продажів, контроль виконання планових показників
8. Бюджетування мережі
9. Економічна та фінансова аналітика, ведення та подання звітності
10. Контроль облікової та касової дисципліни
11. Товарна аналітика, аналіз товарних матриць, управління асортиментом та цінами.
12. Розробка та впровадження рекламних, маркетингових заходів, пошук та впровадження нових методів стимулювання продажів.
13. Організація та контроль системи роботи складської та транспортної логістики, управління товарними залишками
14. У підпорядкуванні: 4 торгово-сервісні центри (Дніпропетровськ, Херсон — 54 особи)
15. Робота з контролюючими органами

Досягнення:

• Досягнення запланованого прибутку у поставлені терміни
• Створення та впровадження системи адаптації нових співробітників на підприємстві
• Розробка та впровадження системи ефективної роботи з корпоративними та оптовими клієнтами
• Впровадження системи стандартизації корпоративних норм та правил
• Впровадження системи навчання та підвищення кваліфікації персоналу
• Розробка та впровадження нової системи мотивації для персоналу
• Впровадження системи гарантійного обслуговування клієнтів
• Розвиток програми лояльності для клієнтів
• Формування ефективної команди

Заступник директора з розвитку «Торгівельно-роздрібна мережа «Vianor»

з 07.2013 по 01.2014 (6 місяців)
ТОВ " Асканія Авто", Дніпро (Автобізнес та автосервіс)

Функціональні обов'язки:
1. Розвиток роздрібної мережі, відкриття нових торгових точок
2. Робота з персоналом роздрібних точок, формування єдиної команди, підбір та навчання
3. Формування системи мотивації та навчання персоналу
4. Контроль за дотриманням стандартів роботи роздрібу
5. Планування організація та контроль роботи відділу товарної аналітики та маркетингу роздрібу
6. Розробка та впровадження рекламних, маркетингових заходів, пошук та впровадження нових методів стимулювання продажів.
7. Розширення та впровадження нових комплексів послуг з метою підвищення прибутковості підприємства.
8. Товарна та асортиментна аналітика

Досягнення:

• Створення та впровадження системи стандартизації корпоративних норм та правил
• Створення та впровадження системи навчання та підвищення кваліфікації персоналу
• Розробка та впровадження системи мотивації для персоналу
• Розробка та впровадження системи гарантійного обслуговування клієнтів
• Створення та впровадження програми лояльності для клієнтів
• Створення товарно-аналітичного відділу роздрібу
• Створення системи аналізу товарних матриць, управління асортиментом та цінами

Керівник проекту "Торгівельно - роздрібна мережа "Pole Position"

з 07.2009 по 07.2013 (4 роки)
ТОВ "Техноопттогр Трейд", Дніпро (Автобізнес та автосервіс)

Функціональні обов'язки

1.Побудова та розвиток роздрібної мережі. Запуск торгово-сервісних центрів з «0», розробка та контроль за реалізацією проекту з етапу планування до здачі
2.Розрахунки бюджету проекту, ресурсів, складання плану та графіка робіт, контроль за реалізацією етапів здачі проекту точно в строк
3.Планування, організація та контроль бізнес процесів спрямованих на безперебійну роботу центрів. Координація роботи всіх підрозділів спрямована на досягнення максимального результату
4.Робота з персоналом роздрібних точок, формування єдиної команди, підбір та навчання
5.Формування системи мотивації та навчання персоналу
6.Контроль дотримання стандартів роботи роздрібу
7. Планування продажів, контроль виконання планових показників. Складання бюджету мережі
8.Товарна та фінансова аналітика, ведення та подання звітності
9.Контроль облікової та касової дисципліни
10.Планування організація та контроль роботи відділу товарної аналітики та маркетингу роздрібу
11. Розробка та впровадження рекламних, маркетингових заходів, пошук та впровадження нових методів стимулювання продажів.
12. У підпорядкуванні: 7 торгово-сервісних центрів (Київ, Дніпропетровськ, Черкаси, Львів — 87 осіб), відділ товарної аналітики та маркетингу (5 осіб)
13. Розвиток партнерської роздрібної мережі магазинів «Твоя Шина» на умовах надання франшизи (Дніпродзержинськ, Кривий Ріг, Житомир, Хуст, Краматорськ).
14.Робота з контролюючими органами

Досягнення:

1.Побудова з «0» роздрібної мережі сертифікованих торгово-сервісних центрів
2.Открытие, і запуск 7 торгово-сервісних центрів
3.Досягнення планованого прибутку в поставлені терміни
4.Створення та впровадження системи стандартизації корпоративних норм та правил
5.Створення та впровадження системи навчання та підвищення кваліфікації персоналу
6.Розробка та впровадження системи мотивації для персоналу
7. Розробка та впровадження системи гарантійного обслуговування клієнтів
8. Створення та впровадження програми лояльності для клієнтів
9.Налаштування системи ефективної роботи з корпоративними та оптовими клієнтами
10. Формування ефективної команди

Директор сервісного торгового центру

з 11.2005 по 11.2008 (3 роки)
ТОВ "Автоленд Дніпро", Дніпро (Автобізнес та автосервіс)

Функціональні обов'язки:

1. Планування, організація та контроль бізнес-процесів спрямованих на безперебійну роботу центру.
2.Підбір та навчання персоналу
3. Організація та контроль системи мотивації для торгового персоналу
4.Пошук та запровадження нових методів стимулювання продажів
5. Планування продажів, контроль виконання планових показників.
6.Робота з контролюючими органами
7.Контроль облікової та касової дисципліни
8. Ведення звітності.
9.Контроль дотримання стандартів роботи
10. Ведення господарської діяльності магазину
11. Бюджетування, управління та контроль витратною частиною.
12. У прямому підпорядкуванні: торговельний зал, сервісна ділянка, склад. СТЦ – 14 осіб

Керівник відділу збуту

з 03.2003 по 10.2005 (2 роки 7 місяців)
ТОВ «Торговий Дім Альбатрос», Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Функціональні обов'язки:

1.Побудова ефективної та гнучкої системи продажів за всіма виробничими напрямками підприємства
2.Управління та стимулювання продажів по Україні
3.Побудова дистрибуційної мережі по Україні
4.Побудова філіальної мережі по Україні
5. Планування, бюджетування
6.Побудова системи логістики по Україні
7.Контроль дебіторської заборгованості

Досягнення:

1.Обсяги продажів доведені до максимальних (обладнання завантажено на 100%)
2.Відкриття нових філій підприємства (м. Київ, м. Харків, м. Одеса)
3.Створення та виведення нової торгової марки на ринок
4.Продукція підприємства введена на полиці в торгових мережах: «АТБ Маркет», «Рейнфорд», «Варус», «Сільпо», «Єва», «Простір», «Фуршет», «Велика Кишеня» «Метро Кеш енд Керрі»
5.Постачання продукції на експорт, по ближньому зарубіжжю (Грузія, Росія, Молдова)
6. Розробка та впровадження системи мотивації для дистриб'юторів.

Освіта

Український Державний Хіміко - Технологічний Університет

Економічний факультет, спеціальність менеджмент організацій, Дніпро, Дніпро
Вища, з 1995 по 2000 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Інструменти ефективного керування. Мотивація лінійних співробітників

2012

Практика ефективного лідерства

2011

Інструменти збільшення продажів

2010

Тайм менеджмент

2008

Вчимося навчати

2008

Нові методи та системи мотивації персоналу

2007

Психологія конфліктів та методи їх вирішення

2007

Ведення телефонних переговорів

2006

Успішні продажі в роздріб

2006

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • GrossBee

Додаткова інформація

Сімейний стан: одружений
Діти – два сини

Права категорії «В», стаж водіння – 27 років,
наявність власного автомобіля

Особистісні якості:
1.Виражені лідерські та організаторські здібності
2.Цілеспрямованість
3.Комунікабельність
4.Відповідальність, здатність самостійно приймати рішення
5.Порядність
6.Професійний підхід до роботи та структурне мислення
7.Спрямованість на досягнення результату та постійне навчання
8. Активна життєва позиція

Захоплення – автомобілі, спорт, активний відпочинок.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: