Резюме від 10 червня 2024

Дарья

Оператор техподдержки, support community manager, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
31 рік
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Support Communite Manager

з 03.2019 по 03.2024 (5 років)
Cryptocurrency exchange, Дніпро (Фінанси, банки, страхування)

Ідентифікація клієнтів (KYC - Know Your Customer);
Моніторинг операцій (AML - Anti-Money Laundering);
Системи фільтрації та санкції - використовує сторонні ресурси для визначення того, що клієнт не перебуває в санкційних списках.
Надавати точну та актуальну інформацію про продукти, послуги, політику та процедури.
Вирішую проблеми клієнтів, визначаючи основні причини проблем і надаючи відповідні рішення або передаючи складні проблеми на вищі рівні підтримки.
Використовую ефективні комунікативні навички, щоб зменшити напружені ситуації та забезпечити позитивний досвід клієнта.

1. KYC (перевірка знань):

Проводити перевірку знань клієнта (KYC) відповідно до встановлених компанією процедур і політики.

Збирати, перевіряти та зберігати необхідну інформацію про особу та діяльність клієнтів.

2. Відповіді на листи клієнтів:

Відповідаю на письмові запити клієнтів електронною поштою професійно, інформативно та ввічливо.

3. Перевірка правильності адреси гаманця валюти: Перевіряю адреси гаманців валюти, надані клієнтами, щоб переконатися, що вони правильні та придатні для транзакцій.

4. Постійний контроль роботи сайту та виявлення помилок:

Постійно контролювала роботу веб-сайту, виявляла можливі помилки та проблеми та повідомляла про них відповідним командам.

Support Communite Manager

з 10.2017 по 11.2018 (1 рік 1 місяць)
Действующий проект, Дніпро (Фінанси, банки, страхування)

Работа с пользователями в:
Jira;
btt;
Twitter;
Телеграм (как с русскими пользователями, так и с англо-говорящими);
Помощь пользователям и решение их технических проблем. Баг репорт. Технические вопросы. Создание мотивационных постов. Пушинг чатов.

Оператор БД

з 11.2016 по 01.2018 (1 рік 2 місяці)
ABInBev, Запорожье (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Оформление договоров;
•Формирование и рассылка предзаполненных описей по инвентаризации;
•Постоянная связь с торговыми агентами, мерчендайзерами;
•Введение реестров, отчетов;
•Работа с почтой;
•Работа в программе OLAP-куб;
•Создание сводных таблиц;
•Поиск данных ВПР.
•Ведение реестра входящих данных;
•Обработка сканов документов и данных из систем;
•Консолидация данных и выпуск отчетов по статусу проведения инвентаризации в соответствии с установленным регламентом;
•Проведение дополнительных сверок по отчетам.
•Ведение реестра перемещений холодильного оборудования.
•Создание и подтверждение перемещений холодильного оборудован

Оператор 1С

з 09.2015 по 09.2016 (1 рік)
Гайдар +, Запорожье (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Введение первичной документации (ТТН,РН)
Инвентаризация
Прозвон торговых агентов

Оператор 1С

з 06.2011 по 04.2015 (3 роки 10 місяців)
"Бердянские колбасы", Бердянск (Харчова промисловість)

Работа с документацией.
Введение отчетов, реестров по сырью и специям.
Введение данных в программу 1С

Освіта

Бердянский Машиностроительный Профессиональный лицей (Бердянск)

Оператор компьютерного набора, секретарь руководителя, Бердянск
Середня спеціальна, з 2007 по 2010 (2 роки 8 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS PowerPoint Email Работа с принтером Работа с ксероксом Сводные таблицы OLAP КУБ Jira Mozilla Thunderbird Zendesk

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Українська — просунутий
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Відмінні навички усного спілкування, уміння чітко та ефективно передавати інформацію.

Сильні навички активного слухання та співчуття, щоб зрозуміти потреби та проблеми клієнтів.

Вміння використовувати комп'ютерні системи, бази даних і програмне забезпечення.

Навички вирішення проблем для аналізу проблем клієнтів і надання відповідних рішень.

Терпіння та стійкість у роботі зі складними або незадоволеними клієнтами.

Здатність адаптуватися до мінливих процесів, технологій і вимог клієнтів.

Сильні навички тайм-менеджменту для управління прибутком від дзвінків і досягнення цілей ефективності.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: