Резюме від 11 червня 2024 PRO

Ірина

Фінансовий директор, -заступник, 80 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
59 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Київ, Миколаїв

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник директора з фінансових питань

з 08.2021 по 01.2024 (2 роки 5 місяців)
група компаній ТОВ "АГРІЛАБ", Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Компанія "АГРІЛАБ" - це група компаній: ТОВ "АГРІЛАБ", ТОВ "АГРІСПЕЙС" та ТОВ "ЛАН-2015". ТОВ "АГРІЛАБ" - це міжнародна компания з точного землеробства, розробляє комплексні рішення для ефективності сільськогосподарських підприємств. Компанія активно працює з 2017 року, нараховує біля 700 клієнтів, обстежила і праналізувала 2,1 млн.га с_г земель. Обьем виручки від основної діяльності (реалізація с_г продукції на експорт та послуги з агромічного аналізу землі) у довоєнний період складав понад 112 млн.грн на рік. ТОВ "АГРІСПЕЙС" - компанія основним видом діяльності якої є послуги по вирощуванню с-г продукції на демо-полігонах підприємства з практичним використанням досвіду з агрохімічного аналізу землі. Обсяги виручки в довоєнний час складали близько 1,2 млн.грн. на рік. ТОВ "ЛАН-2015" - послуги з рослиництва , банк землі складає 1300 га(вирощування та сушка с_г продукції, транспортні послуги). Обсяг реалізації в довоєнний час складав 45 млн.грн.
1.Бюджетування та план-фактний аналіз групи по бізнес-напрямкам.
2.Складання, упорядкування та систематизація статей доходів/витрат по бізнес-напрямкам і в комплексі групи.
3.Разробка та впровадження управлінських таблиць руху грошових коштів, анализу залишків і реалізації зерна, аналізу дебіторської та кредиторської заборгованостей, облік експортних контрактів по зерну та інше.
5.Підготовка документів і отримання кредиту по пільговій програмі 5-7-9 для сільгосппідприємств.
6.Планування та контроль грошових потоків, податків і платежів.
7.Впровадження і контроль управлінського обліку в бухгалтерську програму BAS.
8.Керівництво процесом підготовки та обгрунтування кредитування підприємства, що включає: техніко-економічне обгрунтування кредиту, проведення аналізу господарської діятельності підприємства; визначення рівня співвідношення власних та позикових коштів; аналіз договірної документації; складання плану повернення позикових коштів; встановлення джерел погашення суми кредиту і відсотків; розробка планів и схем отримання, прогонок між підприємствами групи і погашення кредиту; інш.).
9. Калькулювання собівартості послуг по комплексній агродіагностиці.
10. Підготовка документів для проходження підприємства по отриманню гранту по програмі USAID та багато іншого.

Фінансовий директор

з 03.2012 по 08.2021 (9 років 5 місяців)
ТОВ "Юг Картон Україна", Миколаїв (Миколаївська обл.) (Лісова промисловість, лісообробка)

ТОВ "Юг Картон Україна" входить до групи компаний ТОВ "Обʼєднана картонна компания", яка входить в топ-5 найбільших картонно-паперових компаній України. Початок діяльності ТОВ "Юг Картон Україна"- 2010 р. Основним видом діяльності було виробництво гофро-картонної продукції - гофротари. Обсяги виробництва якої досягли у 2020 р понад 45 млн.м.кв. та обсяг виручки від реалізації готової продукції складав більше 500 млн.грн.
Мої обовʼязки:
Впровадження та здійснення бюджетного планування на підприємстві (підготовка пропозицій щодо формування системи функціональних бюджетів, бюджетів структурних підрозділів підприємства, розробка та впровадження пропозицій щодо складання зведеного бюджету по підприємству, визначення стуктури бюджету, визначення відповідальності за виконання бюджету, встановлення процедури погодження, затвердження та контролю за виконанням бюджету;
Здійснення контролю за виконанням фінансових планів (в т.ч. плану з прибутку) та бюджетів з метою виявлення відхилень від планових значень, розроблення заходів щодо ліквідації невиробничих витрат та дорожчих факторів, виявлених у ході аналізу. Проведення оперативного коригування бюджету та плану з метою припинення виробництва продукції, що не має збуту. Контроль та аналіз за правильним витрачанням коштів та цільовим використанням власних та позикових оборотних коштів.
Проведення фінансового аналізу за такими показниками: надходження коштів на рахунок підприємства за відвантажену продукцію (товари) та надані послуги (виконані роботи); витрачання виручки від продажу за основними напрямками (закупівля сировини та матеріалів, оплата праці, постійні витрати та інші поточні потреби підприємства); виплата процентів за кредитами; виплата дивідендів; інвестиційні витрати; величина вільних коштів підприємства (або величина їх дефіциту)
•Проведення дослідження та аналіз витрат на закупівлю сировини та матеріалів, споживання електроенергії, транспортних витрат, витрат на амортизаційні відрахування, відсотків за кредит, орендної плати, витрат на утримання апарату управління, на поточний ремонт обладнання та інших витрат з метою визначення політики управління витратами.
•Підготування управлінських звітів для вищестоящої організації .
•Контроль за забезпеченням своєчасного надходження доходів, оплату рахунків постачальників та підрядників, погашення позик, виплату відсотків, заробітної плати робітникам та службовцям, перерахування платежів до банківських установ.
•Організація та переведення ділянок виробництва на відрядну оплату праці.
•Розробка та використання управлінських таблиць руху коштів, аналізів по залишкам і реалізаціям готової продукції, аналізу дебіторської заборгованості, термінів оборотності коштів та ін.
Контроль за калькулюванням готової продукції, що випускається, за формуванням цінової політики підприємства та інше.

Головний бухгалтер

з 09.2010 по 12.2011 (1 рік 3 місяці)
ТОВ "Нікморсервіс Миколаїв", Миколаїв (Транспорт, логістика)

Планування та контроль грошових потоків
•Участь у схемах оптимізації оподаткування, у бюджетуванні підприємства
•Робота з фінансовими установами з питань різних форм кредитування
•Формування щомісячних звітів щодо використання грошових потоків, взаєморозрахунків між підприємствами Холдингу
•Складання прогнозів з ПДВ, фінансового та податкового прибутку
•Участь у підготовці та розробці договорів з основними замовниками підприємства, забезпечення індивідуального підходу у роботі з ключовими партнерами компанії.
•Контроль за дотриманням умов договорів, врегулювання проблемних ситуацій у роботі з клієнтами
•Ведення бухгалтерського та податкового обліку підприємства
•Експортно-імпортні операції, операції з агентування судів – податковий та бухгалтерський облік
•Отримання валютного кредиту в українських банках, підготовка документів, облік
•Валютні операції, податковий та бухгалтерський облік
•Відшкодування ПДВ, проходження перевірок, співпраця з податковими органами.
•Підготовка пакета документів для проходження щорічного аудиту компаній Холдингу, що проводиться міжнародною аудиторською компанією.

Головний бухгалтер

з 07.2009 по 06.2010 (11 місяців)
ТОВ "Фотіна", Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Ведення бухгалтерського і податкового обліку, обліку кадрів, переведення бухгалтерського обліку в програму 1С, надання консультацій з питань обліку кредитів від нерезидентів і реєстрації договорів в НБУ та інш.

Головний бухгалтер

з 09.2003 по 07.2009 (5 років 10 місяців)
ТОВ "МСП Ніка-Тера", Миколаїв (Транспорт, логістика)

Досвід роботи у сфері транспортної обробки вантажів – головний бухгалтер ТОВ «Морський спеціалізований порт «Ніка-Тера». Працюючи 6 років на даному підприємстві, я добре вивчила специфіку та процеси роботи портових підприємств. Беручи активну участь в управлінні підприємства, мною була вивчена діяльність структурних підрозділів порту, взаємозв'язок структурних підрозділів, документообіг між ними, вхідна та вихідна документація з перевалки вантажів (починаючи від надходження вантажів різними видами транспорту, зберігання вантажів у порту і до перевалки вантажу на судна або інші види транспорту,, надання портових послуг. Беручи участь у вдосконаленні управлінського обліку на підприємстві, мною було розроблено та впроваджено положення, розпорядження, посадові інструкції та ін. документи, що сприяють цьому процесу на підприємстві. Посадові обов'язки, які я виконувала на вказаному вище підприємстві, далеко виходили за рамки обов'язків головного бухгалтера. Треба ще відмітити що спочатку було 3 підприємства СД1, СД2 та ВАТ «Ніка-Тера», які закривалися і перетворились в одне, і я приймала саму активну участь в реорганізації даних підприємств.

Заступник директора з фінансових питань

з 01.2001 по 09.2003 (2 роки 8 місяців)
ТОВ "Приват-Консульт", Миколаїв (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Освіта

Київський національний економичний університет ім.В.Гетьмана/(КІНХ)

Інженерно-економичний факультет, инженер-економіст, Київ
Вища, з 1984 по 1989 (5 років)

денна форма навчання

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Пользователь ПК Пользователь Internet MS Outlook Internet Explorer Email Outlook Express Клиент-Банк Бухгалтерский учет Express Водійські права кат. B Цілеспрямованість

Рекомендації

Бойко Ярослав Іванович

Бойко Ярослав Іванович

Директор та співвласник, ТОВ "АГРІЛАБ"

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Відкрита, добра і чесна людина, вірю, що кожну справу слід виконувати сумлінно, тоді все вийде.
Багато років заіймаю керівні посади у різних комерційнійних організаціях з різними напрямками діяльності. За роки роботи вирішувала такі складні питання, як пошук інвесторів для фінансування бізнес-проектів, реєстрація в державних установах іноземних інвестицій, відновлювання бухгалтерського і управлінського обліку на підприємствах, переведення підприємства на облік в іншій бухгалтерській програмі та багато іншого.
ХОБІ
Подорожі.
Художня та документальна література, в т.ч. повʼязана з саморозвитком та підвищенням професіоналізму.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: