Резюме від 3 червня 2024 PRO

Вікторія

Керівник відділу маркетингу

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
49 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Маркетолог

з 08.2023 по 05.2024 (9 місяців)
Справжній шашлик (ресторан/доставка мангальної продукції), Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

• Розробка стратегії маркетингу: Створення цільової стратегії маркетингу, яка відображає унікальність ресторану, його цільову аудиторію та конкурентні переваги. Розробка стратегії просування із залучення нових та утримання старих гостей (клієнтів);

• Онлайн присутність: Розробка та підтримка веб-сайту ресторану, створення привабливих фотографій страв та регулярне оновлення меню. Створення і просування мобільного додатку;

• Email маркетинг та програми лояльності: Розробка ефективних email-кампаній зі спеціальними пропозиціями для клієнтів. Розробка і запуск програм лояльності,реферальної і бонусної програм, що стимулюють повторні відвідування та замовлення;

• Впровадження програми для ведення обліку у ресторанах Syrve (iiko - айко).


ДОСЯГНЕННЯ:

Збільшення обсягу продажів;
Розширення клієнтської бази;
Покращення ефективності комунікації і аналітики;
Підвищення рівня задоволеності клієнтів за рахунок вдосконалення сервісу та спілкування.

Керівник відділу маркетингу

з 11.2018 по 12.2023 (5 років 1 місяць)
Медичний центр «АВІЦЕННА МЕД», м.Київ (багатопрофільний медичний центр), Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

• Стратегічне планування розвитку медичного центру (аналіз конкурентів, оцінка потенціалу, визначення напрямів розвитку);
• Моніторинг маркетингової активності конкурентів;
• Просування послуг медичного центру: розробка сайту компанії, рекламно-інформаційної продукції, робота з підрядниками,
контроль ефективності роботи соціальних мереж та сайту (SEO, SMM, Google AdWords);
• Формування партнерських відносин: проведення презентацій, укладання договорів із компаніями-партнерами Doc.ua.,
Licarni.com, страхові компанії та ін;
• Робота з формування іміджу медичного центру (контроль рівня сервісу та якості надання послуг).

ДОСЯГНЕННЯ:
•відкриття медичного центру і створення команди маркетингу;
•розроблені сайт, фірмовий стиль, маркетингова стратегія;
•впровадження CRM системи;
•запущена програма лояльності;
•досягнення показників середнього завантаження кабінету протягом місяця близько 86%, коефіцієнту запису 0,82;
•досягнення високих показників пошукового трафіку (виведення сайту на 1-2 сторінку Google за допомогою СЕО просування);
•підвищення конверсії сайту при показнику ROI 233,2 %;
•зростання кількості первинних консультацій на 35% протягом першого місяця після впровадження СJM

Керівник відділу маркетингу

з 10.2016 по 03.2022 (5 років 5 місяців)
ТОВ «ЧЕЛТОН», м.Київ (офіційний представник ТМ «CHELTON» (чай) в Україні), Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•Постановка роботи відділу з «0», розробка структури, положення про відділ та посадові інструкції;
•Безпосереднє керівництво колективом із 4-5 працівників, дистанційна організація роботи 15-20 регіональних представників;
•Планування річного рекламного бюджету підприємства;
•Розробка маркетингової стратегії просування торгової марки; контроль використання та оцінка ефективності запланованих
витрат;
•Виведення нової торгової марки на ринок в національних масштабах, позиціонування товару;
•Впровадження дослідницьких програм: сегментація ринку та аналіз сегментів ринку; визначення потреб покупців;
•Аналіз конкурентного середовища;
• Проведені ефективні заходи щодо стимулювання збуту;
•Проведення переговорів із торговельними мережами, підписання маркетингових річних договорів, планування та контроль
їх виконання;
•Розробка концепції та методів мерчандайзингу всередині торгової мережі, контроль розміщення рекламних матеріалів;
•Розробка, підтримка та просування веб-сайту компанії, сторінок в соціальних мережах;
•Робота з РА та PR - агентствами;
•Робота з торговими представниками по Україні (телефонна, поштова, e-mail);
•Методичне керівництво дилерською службою та її забезпечення всієї необхідною рекламною документацією.

Начальник відділу маркетингу та реклами (проектна робота)

з 05.2016 по 12.2016 (7 місяців)
Громадська організація «Халом», Київ (Освіта, наука)

• Аналіз ринку конкурентів, субринків;
• Розробка та затвердження напрямків діяльності, формування викладацького складу;
• Розробка позиціонування, ціноутворення, логотипу, бренд бука, сайту;
• Формування маркетингового плану і бюджету (PR & Marketing);
• Організація і проведення Дня відкритих дверей (концепція, бюджет, програма);
• Запуск PR компанії (SMM, SEO, зовнішня / радіо реклама);
• Розробка поліграфічної та сувенірної продукції;
• Розробка повного циклу відвідування клієнтом центру (цілі і завдання по блокам Arts & Crafts + Sport & Dance);
• Маркетинговий супровід роботи ресепшионіста, дитячих / дорослих заходів.

Начальник відділу маркетингу та реклами

з 07.2009 по 05.2016 (6 років 10 місяців)
ТОВ «Белактрис груп», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Ціноутворення продукту на ринку і управління асортиментом на ринках України та Польщі;
• Розробка нової рекламної стратегії позиціонування ТМ;
• Організація і проведення масштабної рекламної ТВ кампанії (Україна);
• Формування маркетингового і PR-бюджетів;
• Організація, проведення, контроль і аналіз маркетингових і PR-заходів;
• Розробка та контроль проведення трейд-маркетингових проектів, циклу виробництва рекламно-сувенірної продукції, пакування

ДОСЯГНЕННЯ:
• було проведено аналіз (у т.ч. з допомогою web-аналітики) ефективності рекламних і іміджевих кампаній;
• розроблені: місія компанії, фірмовий стиль, брендбук;
• проведено редизайн сайту;
• був оптимізований рекламний бюджет, витрати якого скоротилися на 15-20%;
• за підсумками проведених консультацій з директорським складом компанії, були впроваджені ефективні мотиваційні інструменти в роботі з персоналом;
• розроблено та впроваджено проект просування продукту в місцях продажу.

Менеджер з реклами (керівник медичного напрямку)

з 07.2007 по 07.2008 (1 рік)
ТОВ «РА« Каскад-Медікал», Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

• Вивчення ринку збуту і купівельного попиту; збір інформації для бази даних;
• Складання маркетингово-рекламних планів по просуванню продукції;
• Планування і управління річним маркетинговим бюджетом. Контроль використання та оцінка ефективності запланованих витрат;
• Розробка рекламно-маркетингової стратегії просування торгової марки;
• Керівництво, планування та координація робіт з проведення рекламних компаній в медичних, аптечних установах;
• Організація проведення семінарів, симпозіумів, підготовка до участі у виставці;
• Створення презентацій для медичних представників;
• Формування бази ЗМІ та умов роботи з ними, розміщення реклами, зворотній зв'язок;
• Аналіз конкурентного середовища, оцінка конкурентних переваг;
• Координування розробки упаковки, виведення на ринок нових мед.препаратів і БАД;
• Розробка концепції та координування випуску корпоративної газети, написання і редагування статей;
• Розробка рекламно-інформаційних матеріалів, сувенірної продукції, координування замовлень, пов'язаних з виробництвом всіх видів поліграфічної, POS та сувенірної продукції.

Освіта

МАУП

Міжнародний маркетинг і реклама, Київ
Вища, з 2006 по 2009 (2 роки 10 місяців)

Київське медичне училище №3

Сестринська справа, Київ
Середня спеціальна, з 1992 по 1996 (3 роки 10 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Дія. Цифрова освіта

1 день
Сертифікат

Знання і навички

Пользователь Internet Користувач Internet MS Outlook Internet Explorer Outlook Express 1С:Підприємство CorelDRAW Adobe Illustrator Express Креативність Уміння аналізувати Зйомка stories Canva Створення Reels Розробка контент-плану Налаштування таргетованої реклами Ведення соціальних мереж Проведення розіграшів Google Analytics Ремаркетинг MS Excel Проведення промокампаній Комунікабельність Facebook Ads Manager

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Маю значний досвід успішних проектних робіт (просування косметики, продуктів харчування, інтернет магазину, кафе).
Багатозадачність-ось та якість, яку я придбала за час роботи в маркетингу.
Ініціативність, відповідальність, наполегливість, розвиток в різних сферах діяльності, доведення цілей до кінця, комунікабельність, активна життєва позиція-також, ті якості, якими я пишаюся і застосовую в роботі і в житті.
Повне резюме вишлю за запитом.

Hard skills:
•Постановка роботи відділу маркетинга з «0», розробка структури, положення про відділ та посадові інструкції;
•Стратегічне планування розвитку компанії: аналіз конкурентів, оцінка потенціалу, визначення напрямів розвитку, розробка маркетингової стратегії;
•Маркетингові дослідження: конкурентне середовище, причини відтоку покупців, виявлення больових точок; SWOT-аналіз, складання портрету роздрібного споживача;
•Моніторинг маркетингової активності конкурентів;
•Планування і реалізація річного рекламного бюджету компанії, контроль використання та оцінка ефективності запланованих витрат;
•Виведення нової торгової марки на ринок в національних масштабах, позиціонування товару;
•Розробка та впровадження корпоративного стилю компанії: бренд-бук, мерч-бук;
•Створення (редизайн) сайту компанії (розробка структури сайту, підготовка матеріалу, ТЗ підрядникам, контроль виконання);
•Налаштування, контроль Digital маркетингу: SMM (акції, блогери, конкурси), Google Analytics, Facebook ADS, Google ADS, СЕО просування, viber, e-mail розсилки;
•Offline просування: метро, транспорт, борди (плюсова рентабельність каналів), трейд-маркетингова активність (BTL акції, розробка стандартів викладки, концепції та методів мерчандайзингу, проект «таємний покупець»);
•Цикл виробництва поліграфічної, рекламно-сувенірної продукції, упаковки (постановка ТЗ, пошук підрядника, контроль виконання);
•Аналітика: ОТS, GRP, трафік ресурсу, позиції в пошукових системах, конверсія, CTR, CPC, CPS, ROI.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: