Резюме від 28 травня 2024 PRO

Юлія

Фахівець з документообігу, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Дистанційно, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з адміністративної діяльності

з 11.2023 по нині (6 місяців)
Мед-сервіс, Харків (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

* діловодство -реєстрація вхідних/вихідних документів в 1с;
* проведення наказів на відрядження в 1с;
* проведення будівельних нарядів техніків;
* проведення рахунків та накладних в 1с (подання на оплату), проведення договорів;
* створення нових контрагентів в 1с;
* отримання та відправлення кориспонденції (нова та укрпошта);
* надання щомісячних звітів у комунальні служби та контроль показників по лічільникам також надання звітів через систему ЕДО Ясно та Компас;
* контроль дебіторської заборгованості;
* надання авансових звітів.

Діловод юридичного відділу

з 08.2022 по 06.2023 (10 місяців)
DC Link, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

* забезпечення оформлення/підписання договорів та ДУ посадовими особами компанії;
* контроль отримання договорів та ДУ від контрагента та внесення до облікової бази ііs (1c);
* контроль строків дії договорів;
* підписання документів через ЕДО (Вчасно, Медок);
* робота у системі Bitrix;
* отримання/відправлення/ розбір кориспонденції новою поштою та укрпоштою;
* контроль отримання електронних листів (23 ел. скриньки);
* взаємодія роботи з менеджерами компанії;
* замовлення та ведення реєстру печаток та штампів компанії (23 юр. особи);
* ведення авансового звіту, звітування за витрати юр. відділу.

Спеціаліст в управлінні з функцією секретаря

з 03.2018 по 06.2019 (1 рік 3 місяці)
ТОВ "Мед - сервіс", Харків (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

- документообіг: реєстрація вхідних та вихідних документів (також в базі 1с8) підготовка листів, наказів, розпоряджень;
- проведення договорів та створення заявок на сплату рахунків в базі 1с8;
- створення карток контрагентів в 1с 8;
- підготовка щомісячних звітів для надання в комунальні служби;
- робота в системі Bitrix;
- табель, урахування робочого часу, проведення відряджень, наказів, посвідчень 1с ЗУП;
- відправка кореспонденції та підготовка належних документів для відправлення новою поштою.

Інженер

з 10.2012 по 01.2018 (5 років 3 місяці)
Спортивна школа олімпійського резерву водних видів спорту "Яни Клочкової ", Харків (Державні організації)

- табель, урахування робочого часу;
- підготовка щомісячних звітів для надання в комунальні служби;
- забезпечення життєдіяльності басейну;
- підготовка листів, наказів, розпоряджень.

Освіта

Харківська національна академія міського господарства.

Факультет: інженерна екологія міст. Спеціальність: водопостачання та водовідведення., Харків
Вища, з 2007 по 2012 (5 років)

Технічна освіта.

Знання і навички

MS Office Уміння користуватись оргтехнікою Користувач 1С MS Outlook

Знання мов

Англійська — початковий

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: