Iryna

Менеджер зi страхування, 24 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Освіта

Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана

Економіки та Управління, Менеджмент організацій
Вища, з 2001 по 2007 (6 років)

Знання і навички

  • Користувач ПК
  • MS Office
  • Email
  • Робота з оргтехнікою
  • Робота зі сканером
  • Робота з принтером
  • Робота з ксероксом
  • Робота з факсом
  • Поштовий клієнт
  • Міні-АТС

Додаткова інформація

Посада: менеджер з обслуговування клiєнтiв. Клiєнт-менеджер. Мета: можливiсть повернення в страхову сферу, з подальшим професiйним розвитком. Прiоритетне розташування компанiї: Лiвий берег. А також зелена гілка метро, або Центр мiста.
Пропозицiї вакансiй можна надсилати: Viber / Telegram _ [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»). Тільки для повідомлень.
НАВИЧКИ та досягнення: робота з клієнтами, як в телефонному режимі, так і в офісі. Надання необхідної інформації.
Ділове листування з клієнтами, відправлення документів за запитом. Консультування клієнтів по послугах.
Уміння працювати з великим об'ємом інформації (документація, вхідні дзвінки) і оперативне вирішення завдань.
Діловодство, документообіг та архівне зберігання документації.

ФОП (Будiв. Компанія - надання ремонтних робіт). 2015 - 2022 рр. Посада - менеджер.
Комунікація з клієнтами з питань розроблення, погодження та закриття документів.
Комунікація з внутрішньої командою: менеджерами та бухгалтерією.
Обробка документів.
Телефонні перемовини.
Взаємодія з клієнтами.

Страхова компанія (ФОП) (Страхування)
2013- 2015 рр. Посада - Менеджер по роботі з клієнтами. Консультація клієнтів за умовами страхування в телефонному режимі.
Пошук нових клієнтів та проведення переговорів.
Робота з клієнтською базою компанії.
Інформування про настання закінчення термінів дії договорів.
Продаж полісів.

ПрАТ "СК" ЕККО "Австрійська компанія (Страхування)
2012 р. Посада - Менеджер (управитель) з адміністративної діяльності.
Прийом і розподіл вхідних дзвінків. Реєстрація вхідної / вихідної кореспонденції, підготовка документів на підпис і резолюцію, розподіл між відділами. Внесення документів до реєстрів (страхові випадки, квитанції на оплату і страхові поліси).
Складання листів, складання і оновлення списку графіка відпусток, оформлення посвідчень про відрядження. Систематизація документів, формування справ і архівне зберігання.
Робота з клієнтами: внесення та зміна даних в базу, консультування по послугах, надання інформації за полісами і страхових внесках.
Прийом заяв від клієнтів про страховий випадок, прийом необхідного комплекту документів від клієнтів, реєстрація і передача на розгляд керівництву / фахівцеві. (Взаємодія з фахівцем з врегулювання страхових виплат).
Організація і контроль відправки листів, квитанцій на оплату, страхових полісів. (Обробка і відправлення листів у великому обсязі). Робота з поштовим відділенням та кур'єрськими службами. Здача звітів в держ. структури, поїздки в банк. Адміністрування офісу: забезпечення офісу канцелярськими і господарськими товарами, замовлення води, продуктів харчування. Контроль оплати рахунків і доставки товарів. Організація свят (привітання співробітників). Контроль справності техніки та виклик майстра по необхідності.
Допомога в підготовці і проведенні семінарів, тренінгів. При необхідності підбір персоналу (пошук, проведення співбесід).

ТОВ "Моріон", Група компаній. Видавництво / Медицина / Фармація (Медіа / ЗМІ).
2008 - 2011 рр. Посада - Діловод АГВ.
Прийом і розподіл вхідних дзвінків, факсов.Регістрація і розподіл вхідної / вихідної документації. Діловодство: листи, службові записки, складання і оновлення списків по співробітниках. Підготовка переговорної кімнати для нарад і зустрічей. Своєчасне виконання доручень керівника - помічника директора. Розподіл заявок на службові автомобілі, планування і формування маршрутів для водіїв. Контроль доставки / одержання документів і друкованої продукції. Організація і контроль роботи секретаря. Робота з кур'єрськими службами. Прийом заявок на виготовлення візиток і контроль макетів. Забезпечення офісу канцелярським приладдям та господарськими товарами. Замовлення води, меблів для офісу. Контроль оплати рахунків. Підготовка матеріалів до конференцій, семінарів. Формування архіву: газети і журнали. Виклик майстра з дрібного ремонту.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: