Резюме від 30 травня 2024 Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/9524581

Начальник відділу загального діловодства

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ

Ім’я: Ковтун Галина Миколаївна

Дата 30 грудня _____ р.
народження:
Контакти: тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ОСВІТА:
2011- 2012 Корпоративні стандарти. Методика створення, управління, контролю.
Тренінг
2012- 2012 Університет економіки та права «КРОК»
Спеціальність: «Директор з персоналу»
2009- 2009 Організація та управління Договорного відділу в комерційній організації.
Курси підвищення кваліфікації
2003- 2009 Київський національний університет технології та дизайну.
Спеціальність: «Фінанси»

ДОСВІД РОБОТИ:
2017- 2022 ПрАТ «УАСК АСКА»
Начальник відділу загального діловодства
До 2019 Начальник управління загального документообігу та розробки
внутрішньої нормативної документації
Основні обов’язки:
- здійснення керівництва відділом (визначення функцій, організація, координація,
контроль та оцінка роботи працівників відділу);
- здійснення методичного керівництва та контроль за веденням діловодства у
структурних підрозділах Компанії;
- встановлення єдиного порядку роботи з документами (на паперовому носії та в
електронних версіях);
- організація паперового та електронного документообігу у Компанії;
- організація та контроль роботи з реєстрації, обліку, зберігання та передачі до
структурних підрозділів Компанії наказів та розпоряджень Генерального
директора Компанії;
- адміністрування та організація роботи з внутрішніми (електронними)
документами Компанії з використанням сервісу електронного документообігу
«ВЧАСНО»;
- розробка та впровадження в роботу Компанії внутрішніх нормативних
документів (далі – ВНД), що встановлюють основні вимоги та загальні правила
організації єдиної системи діловодства у Компанії;
- розгляд та погодження ВНД, що розробляються структурними підрозділами -
власниками цих документів у відповідності до вимог чинного законодавства,
нормативно-правових актів НБУ та ВНД Компанії;
- методологічна підтримка підрозділам – розробникам документів процесу
розробки, погодження та прийняття ВНД, за їх напрямком діяльності;
- ведення єдиного обліку, реєстрації та зберігання (включно електронні версії)
внутрішніх організаційно-розпорядчих (накази, розпорядження) та ВНД
Компанії, затверджених наказом Генерального директора, повідомлення
працівників Компанії про їх набрання чинності.
2012- 2017 ПАТ «АВАНТ-БАНК»
(ліквіда
ція) Заступник начальника відділу загального документообігу
Основні обов’язки:
- організація документообігу (у т.ч. електронного) у Банку та контроль за його
виконанням;
- розробка внутрішніх нормативних документів (положень, інструкцій та ін.) в
межах діловодства, архівування та ін., контроль за їх дотриманням;
- підготовка звітності для вищестоящих організацій;
- виконання обов’язків Секретаря Правління Банку та Секретаря Малого
Комітету з управління активами.
2007- 2012 ПАТ КБ «ФІНАНСОВА ІНІЦІАТИВА»
Начальник управління загального діловодства
До 2009 Начальник відділу розвитку мережі відділень Банку
Основні обов’язки:
- організація роботи Управління;
- організація документообігу в підрозділах Банку та контроль за їх виконанням;
- участь у розробці концепції розвитку мережі відділень Банку;
- рішення питань з розвитку інфраструктури діючих та новостворених відділень
Банку (матеріально-технічна база, інформаційне забезпечення, кадри та ін.);
- підготовка звітності для вищестоящих організацій з питань діяльності мережі
відділень Банку;
- виконання обов’язків Секретаря Правління Банку.
2003- 2007 ТОВ «УКРПРОМБАНК»
Головний економіст відділу координації діяльності філій, відділень,
представництв Банку.
Основні обов’язки:
- аналіз діяльності підрозділів філійної мережі Банку та підготовка пропозицій з
їх оптимізації;
- контроль за виконанням філіями основних напрямків розвитку, бюджетів,
нормативних документів та розпоряджень керівництва Банку;
- рішення питань з розвитку інфраструктури діючих та новостворених відділень
Банку (матеріально-технічна база, інформаційне забезпечення, кадри та ін.);
- підготовка звітності для керівництва Банку та вищестоящих організацій;
- облік та контроль виконання філіями нормативних документів та розпоряджень
керівництва Банку.

ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ:
Оргтехніка, ПК: впевнений користувач ПК: інтернет, соціальні мережі, Word, Excel, Outlook
Express, робота у сервісі електронного документообігу «ВЧАСНО».
Знання мов: російська, українська – вільно, німецька – базова.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
Відповідальна, ініціативна, пунктуальна.
Швидко освоюю нову інформацію та нові види діяльності.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: