Резюме від 16 травня 2023 Файл

Діана

Керівник відділу продажу

Місто:
Хмельницький

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Бута Діана Владимирівна

Дата нарождення:
06.05.1990г. (32 роки)

Контактний телефон:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») мобільний
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Громадянин:
України

Адреса регєстрації:

Адреса тимчасового місце проживання:

м. Соледар, вул. Преображенська б.26, кв.31

м. Хмельницький, вул.Свободи б.11 кв.108

Освіта
Вища :
Початок навчання – 2007р.
Закінчення – 2011р.

Учбовий заклад:
Донецький Державний Університет Управлінния

Факультет :
экономіки

Специальність:
Логіст, бакалавр з відзнакою

Досвіт праці
Період роботи
2021р. –2023р.

Початок навчання – 2011р. Закінчення -2013р.

Факультет : менеджмент

Спеціальність : Менеджмент невиробничої
сфери (МНС),магістр с відзнакою

Компанія: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РУШ»

Посада: Керівник магазина

Обов’язки:
-керування діяльністю працівників магазину, спрямованою на забезпечення процесу обслуговування покупців;
-контроль додержання працівниками магазину вимог щодо збереження товарів та належного рівня обслуговування, правил і культури торгівлі, порядку розрахунків з покупцями, оформлення цінників;
• -вживання заходів щодо прискорення обороту товарів, усунення товарних втрат;
• - організація та проведення інвентаризацій, визначення причини нестачі;
• - контроль своєчасного відвантаження тари;
• - організація вивчення попиту на види товарів та послуг, які задовольняють потреби споживачів;
• - впровадження прогресивних форм торгівлі та методи продажу товарів;
• -забезпечення умов для одержання покупцем інформації про наявність товарів, їх ціну, якість та їх властивості;
• - оперативно розглядаю скарги покупців і вживаю заходи щодо усунення порушень та недоліків у роботі працівників магазину;
• - забезпечує працівників магазину форменим та спеціальним одягом, що відповідає санітарним та естетичним вимогам;
• - контролюю виконання працівниками правил експлуатації обладнання;
• - забезпечую розміщення працівників з урахуванням раціонального розподілу праці, кваліфікації та їх психофізіологічних особливостей;
• - створює сприятливі умови для виявлення творчої ініціативи працівників, досягнення високих результатів роботи та підвищення продуктивності праці;
• - контролює санітарно-технічний стан торговельних та складських приміщень відповідно до вимог санітарних норм і правил, впорядкованість і чистоту прилеглої території;
• -оцінюю ефективність трудової діяльності працівників та вирішую питання щодо матеріального та морального їх заохочення;
• - ведення обліково-звітну, статистичну та іншу встановлену документацію, контролює складання звітності та своєчасне її подання;
• -контролюю додержання працівниками правил і норм охорони праці протипожежного захисту та особистої гігієни.

Досвіт праці

Період роботи
2016р. –2017р.
Компанія:
«Бухгалтерія дошкільних закладів установ освіти при дошкільному закладі №17 м. Соледара»

Посада:
бухгалтер

Обов’язки:

- досвід ведення бухгалтерського, податкового обліку;
- ведення складського обліку;
- облік взаєморозрахунків з контрагентами;
- розрахунок заробітної плати, лікарняних, компенсацій;
- робота з первинною документацією;
- оформлення довіреностей, товарно-транспортних накладних, прибуткових і видаткових касових ордерів;
- підготовка та здача звітності в податкові та фонди;
- проведення інвентаризації;
- звірка розрахунків з покупцями і постачальниками;
- вміння працювати з програмами MS Excel, Word, 1C та іншими бухгалтерськими програмами.

Період роботи
2014р. – 2015р.
Компанія:
«Соледарський професійний ліцей»

Посада:
інженер охорони праці та техніки безпеки

Обов’язки:

- організація та ведення системи охорони праці та пожежної безпеки
- контроль за дотриманням законодавства, правил, стандартів, норм, інструкцій з охорони праці та безпеки, пожежної безпеки
- Організація і проведення навчання правилам і нормам ОП і ТБ, пожежної безпеки
- розробка, узгодження, ведення документації по ОПі ТБ, складання звітності.
- проведення навчання, атестації та інструктажу працівників;
- участь у роботі комісії з перевірки знань з охорони праці;
- контроль надання документів за попередніми медичними оглядами при допуска до роботи, та своєчасне проведення обов'язкових періодичних медичних оглядів
- розробка заходів щодо попередження нещасних випадків, профзахворювань та аварій на виробництві та здійснення контролю за їх виконанням;

Додаткові відомості:
Іноземні мови: Англійська розмовна

Професійні навички: досвідчений користувач ПК: MsWord, Excel, 1С - склад, Інтернет, маю сертифікат «Правові та практичні аспекти державних закупівель в Україні» - для участі та проведення тендерів .

Особисті якості: комунікабельність, пунктуальність, працьовитість, відповідальність, уважність, здатність швидко навчатися, енергійність, стресостійкість, ініціативність, організаторські здібності.
Уміння правельного планування постановки цілей і пошуку оптимального способу їх досягнень.
Контроль і звірка того, що робиться з тим, що було заплановано;

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: