• PRO

Володимир

Фахівець з закупівель, спеціаліст з постачання, керівник відділу МТЗ, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
46 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

В.о. завідувача секції «Електроінструмент та витратні матеріали»

з 03.2024 по нині (8 місяців)
Епіцентр К, Київ (Роздрібна торгівля)

•Надання професійних консультацій покупцям по відповідній групі товарів, презентація товару, робота з запереченнями – вирішення локальних проблем з покупцями.
•Аналіз товарних залишків, аналіз обсягів замовленого товару, робота з товаром який не продається - «мертвим товаром».
•Робота з постачальниками – брак, повернення, компенсація недостач.
•Комплексні закриття продажів, вивчення попиту покупців, моніторинг цін конкурентів.
•Підготовка товарів до продажу, розміщення (викладка, поповнення асортименту) товару згідно з корпоративною планограмою, виготовлення цінників, підтримка необхідного торгового запасу.
•Аналіз товарних залишків, аналіз обсягів замовленого товару, робота з товаром який не продається - «мертвим товаром».
•Розміщення POS-матеріалів, допомога в організації промоакцій, популяризація товарів власної торгової марки.
•Робота з інтернет замовленнями.
•Робота з покупцями при повернені товару.
•Проведення інвентаризації, складання товарних звітів, актів на бракований товар, нестачу, пересортицю.
•Оформлення внутрішньо магазинних вітрин та стелажів, здійснення контролю за їх станом.

Комірник

з 10.2023 по 02.2024 (4 місяці)
ТОВ "ОРТО-ЛАЙФ", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Приймання ТМЦ (імпланти та протези) від постачальника на склад, перевірка на відповідність супровідним документам, артикулам, штрих-кодам;
Оприбуткування ТМЦ в базу даних;
Створення штрих-кодів та внесення в базу даних нових ТМЦ;
Комплектування партій ТМЦ відповідно до заявок, підготовка медичного інструмента до відвантаження;
Приймання на склад (повернення) від замовника медичного інструмента, перевірка його робочого стану та комплектності;
Пакування та відправка замовлень НП;
Вантажно-розвантажувальні роботи;
Проведення інвентаризації один раз на місяць;
Контроль наявності та облік пакувальної продукції;
Розроблені та здійснені заходи з підвищення ефективності роботи складського господарства - систематизація місць зберігання ТМЦ.

Старший продавець (відділ автогрупа та інструменти)

з 10.2022 по 06.2023 (8 місяців)
Епіцентр К, Київ (Роздрібна торгівля)

•Надання професійних консультацій покупцям по групі товарів відділу «Автогрупа та інструменти», презентація товару, робота з запереченнями – вирішення локальних проблем з покупцями.
•Комплексні закриття продажів, вивчення попиту покупців, моніторинг цін конкурентів.
•Підготовка товарів до продажу, розміщення (викладка, поповнення асортименту) товару згідно з корпоративною планограмою, виготовлення цінників, підтримка необхідного торгового запасу.
• Аналіз товарних залишків, аналіз обсягів замовленого товару, робота з товаром який не продається - «мертвим товаром».
•Розміщення POS-матеріалів, допомога в організації промоакцій, популяризація товарів власної торгової марки.
•Робота з інтернет замовленнями.
•Робота з покупцями при повернені товару.
•Проведення інвентаризації, складання товарних звітів, актів на бракований товар, нестачу, пересортицю.
•Оформлення внутрішньо магазинних вітрин та стелажів, здійснення контролю за їх станом.

Менеджер з координації виробничих та адміністративних процесів

з 03.2021 по 10.2021 (7 місяців)
ТОВ "МАЛДЕР", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

В підпорядкуванні: виробництво (персонал 12 осіб), конструктор, бухгалтер первинної документації, водій.
1.Координація роботи виробництва, складання пріоритетності в послідовності виконання замовлень.
2.Планування потреб виробництва відповідно до специфікацій замовлень та аналіз залишків на складах.
3.Розрахунок об’єму закупівлі матеріалів відповідно до замовлень та калькуляцій.
4.Пошук економічно вигідних постачальників та закупівля матеріалів для виробництва, постійна підтримка в наявності на складі основної номенклатури витратних матеріалів.
5.Пошук автоперевізників (негабарити) та організація процесу прийому-відвантаження готової продукції та матеріалів на виробництві.
6.Організація логістики власного автотранспорту підприємства.
7.Координація та вирішення технічних питань між відділом продажу-конструктором-виробництвом.
8.Розробка та розрахунок з конструктором калькуляцій собівартості нових видів продукції.

Головний спеціаліст відділу перспективного розвитку (виконання функцій проджект-менеджера по операційним питанням)

з 12.2020 по 02.2021 (2 місяці)
Тренінговий центр прокурорів України, Київ (Освіта - Тренінги та підвищення кваліфікації державних службовців та прокурорів України)

За нетривалий час роботи виконані наступні дії (звільнення в зв’язку з відсутністю фінансування відділу на 2021 рік):
1.Згідно проведеного тендеру виконане технічного обслуговування автотранспорту ТЦПУ, а саме: складена послідовність виконання робіт; узгоджений з постачальником обсяг ремонтних робіт (особиста присутність на СТО); після аналізу середньо ринкових цін, в діалозі з постачальником отримана значна знижка на запасні частини.
2.Після створення тренінгово центру на базі розформованої академії в дуже стислий час організував комісію та провів повну інвентаризації підприємства (три гуртожитки, два адміністративні корпуси).
3.Проведено аналіз відділу роботи з персоналом та відділу документального забезпечення – виявлені та усунуті невідповідності в положеннях по відділам та посадовим інструкціям; організована робота по підготовці та оформленню колективного договору.

Керівник відділу матеріально-технічного забезпечення

з 08.2018 по 09.2020 (2 роки 1 місяць)
Company Duglas Alliance Ltd., Київ/Сендже (РЕГ) (Будівництво гідроелектростанціїї в м. Сендже - Республіка Екваторіальна Гвінея, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Робота в РЕГ (відрядження по 6 місяців) - керування відділом МТЗ, до складу якого входить складське господарство та паливозаправний комплекс. Досвід керування персоналом до 40 осіб.
- Організація роботи відділу МТЗ з нуля, після простою об'єкта більше двох років.
- Складання планів закупівель і поставок ТМЦ на об'єкт в розрізі часу - квартал, пів року, рік, враховуючи графік виконання будівельно-монтажних робіт і графік руху робочої сили.
- Своєчасне забезпечення запасними частинами автопарк будівельної, вантажної та легкової техніки, який налічує 475 одиниць (MAN, CATERPILLAR, TOYOTA, VOLVO, IVECO, Perkins, Deutz, Putzmeister, Atlas Copco). З метою зменшення витрат на ТО та ремонт підбір по каталогам запчастин-аналогів.
- Організація і проведення інвентаризації по всіх місцях зберігання ТМЦ (понад 10000 найменувань).
- Контроль і аналіз залишків на складах об'єкта.
- Аналіз гарантійних термінів зберігання (термінів придатності) по всіх групах ТМЦ, складання дефектних актів та захист цих актів перед технічним наглядом замовника (об'єкт більше двох років був заморожений).
- Складання заявок на закупівлю обладнання і матеріалів відповідно до термінів і технологічною послідовністю виконання будівельно-монтажних робіт.
- Щотижневе виконання аналізу витрат об'єктом будівництва дизельного палива і бензину для складання і узгодження обсягів закупівлі паливо-мастильних матеріалів.
- Робота з підрядними організаціями з питань комплектації інструментом та обладнанням.
- Технічна підтримка комерційного департаменту у питаннях вибору постачальника обладнання та / або матеріалів згідно вимог будівництва.
- Розроблений і впроваджений Регламент дотримання робочої форми одягу - «Терміни та норми використання робочої форми одягу для всіх категорій працівників в період їхнього перебування на об'єкті будівництва.
- Розробка заходів для складського господарства по переміщенню, ущільнення, систематизації ТМЦ з метою оптимізації місць зберігання і підготовки площ для приймання і зберігання обладнання, матеріалів і комплектуючих, що надходить на об'єкт будівництва.
- Впроваджена система адресного зберігання на складах.
- Складання посадових інструкцій по всім співробітникам відділу і підлеглим підрозділам.


Робота в Київському офісі - координація роботи між планово-технічним відділом на об'єкті в РЕГ з технічним департаментом в Київському офісі з питань поставок:
- Ведення обліку та систематизації інформації по заявкам що надходять до відділу на закупівлю ТМЦ;
- Аналіз правильності визначення (розрахунку) обсягів потреби в обладнанні, інструменті і комплектуючих виробах, які надають структурні підрозділи об'єкта будівництва:
- Обгрунтування потреби і підбір матеріалів та обладнання під завдання, технічну та кліматичну специфіку об'єкта;
- Приймання обладнання у постачальників на предмет відповідності;

Аудитор

з 03.2017 по 04.2018 (1 рік 1 місяць)
ТОВ СІТІ КОНСАЛТИНГ, Київ (Роздрібна торгівля алкогольних і безалкогольних напоїв в каналі HoReCa)

Щомісячний аудит продажів, складання графіків продажів за минулий період і прогнозів на поточний.

Головний спеціаліст забезпечення закупівель

з 06.2014 по 12.2016 (2 роки 6 місяців)
Company Duglas Alliance Ltd. http://www.duglasalliance.com, Київ / Сендже (РЕГ) (Будівництво гідроелектростанціїї в м. Сендже - Республіка Екваторіальна Гвінея)

Координація роботи між планово-технічним відділом на об'єкті в РЕГ з технічним департаментом в Київському офісі з питань поставок. Обгрунтування потреби і підбір матеріалів та обладнання під завдання і технічну та кліматичну специфіку об'єкта, приймання даного обладнання на предмет відповідності. Складання плану закупівель і поставок на об'єкт враховуючи графік виконання будівельно-монтажних робіт і графік руху робочої сили. Контроль і аналіз залишків на складах об'єкта. Робота з підрядними організаціями з питань комплектації інструментом та обладнанням. Технічна підтримка комерційного департаменту у питаннях вибору постачальника обладнання та / або матеріалів. Спільно з інженером з охорони праці та техніки безпеки забезпечення об'єкта будівництва засобами індивідуального захисту

Спеціаліст з закупівель, Керівник відділу матеріально-технічного забезпечення

з 11.2011 по 04.2014 (2 роки 5 місяців)
ТОВ "Власт-Буд", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Забезпечення об’єктів будівельними матеріалами та технічними засобами. Моніторинг ринку будматеріалів та послуг. Аналіз співвідношення «ціна-якість» по виробниках. Укладання договорів з постачальниками, контроль кількості та якості. Контроль заборгованості і робота по завершенню її в терміни, згідно звітного періоду. Ведення документації та внутрішньої звітності матеріальних цінностей та коштів, що стосуються сфери діяльності. Контроль за станом електроінструменту, своєчасний ремонт та обслуговування.
Організація роботи вантажного транспорту, спецтехніки, планування маршрутів

Директор з виробництва

з 07.2010 по 11.2010 (4 місяці)
ЗАТ «Київська міжобласна спеціальна науково-реставрвційна проектно-виробнича майстерня», Київ (Реконструкція та реставрація пам'яток архітектури, нове будівництво, надання транспортних і складських послуг.)

Повсякденне керівництво, контроль і безпосередня участь у вирішенні виробничих і технічних завдань діяльності підприємства, координування та планування роботи служб та відділів. Освоєння та організація нових технологічних процесів. Організація ремонту основного технологічного і складського обладнання, транспорту, з впровадженням системи постійного моніторингу його справності. Контроль за здійсненням необхідних заходів з техніки безпеки, охорони праці.

Керівник відділу матеріально-технічного забезпечення.

з 02.2005 по 06.2010 (5 років 4 місяці)
ДП ЗАТ «КМСНРПВМ» Спеціальна науково-реставраційна проектна будівельно-виробнича майстерня №2» (Реконструкція та реставрація пам'яток архітектури, нове будівництво)

Організація роботи відділу матеріально-технічного забезпечення по закупівлі будівельних матеріалів та постачання їх на об'єкти, складання графіків фінансування (забезпечення) об'єкта на період місяць, квартал. Моніторинг ринку будматеріалів та послуг. Аналіз співвідношення «ціна-якість» по виробниках. Укладання договорів з постачальниками матеріалів та послуг, контроль кількості та якості. Контроль заборгованості і робота по завершенню її в терміни, згідно звітного періоду. Ведення документації та внутрішньої звітності матеріальних цінностей та коштів, що стосуються сфери діяльності. Контроль за станом технічних засобів виробництва і електроінструменту, своєчасний ремонт та обслуговування.
Організація роботи вантажного транспорту (3-20 одиниць в день), спецтехніки (автокрани, екскаватори та др.спецобладнання), планування оптимальних маршрутів.

Комерційний директор

з 02.2002 по 09.2004 (2 роки 7 місяців)
ПВБО «Благодійний фонд ім.П.І.Мостового» фірма «Віола» (Продаж будівельних матеріалів, металопрокату)

Активний пошук клієнтів, організація і ведення продажів продукції. Контроль товарообігу та дебіторської заборгованості. Підготовка технічної та цінової інформації для замовників, підбір обладнання, узгодження замовлення, відповідно з потребами замовника та наявністю асортименту на складі.

Менеджер комерційного відділу

з 11.2000 по 02.2002 (1 рік 3 місяці)
ВАТ «Київміськголовпостач» (Дистрибуція та продаж будівельних матеріалів, металопрокату)

Пошук клієнтів і розвиток взаємовідносин з існуючими.
Ведення переговорів та укладання договорів, робота з первинною бухгалтерською документацією.

Освіта

Київський міжнародний університет цивільної авіації

Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності підприємства», кваліфікація інженер-економіст., Київ
Вища, з 1994 по 2000 (5 років 8 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Дія. Цифрова освіта

1 день
Сертифікат

Дія. Цифрова освіта

1 день
Сертифікат

Національна комісія зі стандартів державної мови

2022
Сертифікат

Знання і навички

  • MS Office
  • Користувач Internet
  • Windows
  • Дія

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Рекомендації

Шліхтер Ігор Анатолійович

Шліхтер Ігор Анатолійович

Заступник головного інженера з організації будівництва, Duglas Alliance Ltd

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Чудово адмініструю різноманітні процеси, відмінно систематизую та структурую інформацію.
Маю наступні особливості - чесність, лояльність роботодавцю, цілеспрямованість, комунікабельність, відповідальність, здатність до швидкого навчання і швидка реакція на зміни ринку, здатність самостійно приймати рішення, висока ступінь самоорганізації, аналітичні здібності, активна життєва позиція.
Водійські права категорії: В, стаж більше 20 років.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: