- Файл
Наталя
Експерт з обслуговування клієнтів
- Рассматривает должности:
- Експерт з обслуговування клієнтів, Спеціаліст з обслуговування клієнтів, Фахівець з документообігу, Фахівець по роботі з клієнтами, Фахівець по роботі з договорами, Спеціаліст з обслуговування юридичних осіб, Менеджер з продажу
- Возраст:
- 46 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/13409590/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Дата народження: 17.04.1979 р.
Проживання: м. Київ
Контактна інформація:
тел: [
[
ОСВІТА
-2009-2010рр. - Запорізька Державна Інженерна
Академія
Факультет: Економіки та менеджменту, спеціальність:
«Менеджмент організацій» (диплом спеціаліста);
-2004-2009рр. - Запорізька Державна Інженерна
Академія
Факультет: Економіки та менеджменту, спеціальність: «Менеджмент» (диплом бакалавра)
ДОСВІД РОБОТИ
Експерт з обслуговування корпоративних клієнтів
ТОВ "ЛАЙФСЕЛЛ" м. Запоріжжя 09.2021 - 02.2025
Сфера діяльності: Телекомунікація/Зв'язок
- переддоговірна та договірна робота з клієнтами (запит статутних документів,
заключення, супровід договорів, додаткових угод, збір і передача оригіналів документів);
- збереження і збільшення доходу закріплених корпоративних клієнтів (збільшення
кількості додаткових послуг і рішень бізнес lifecell);
- виконання запитів підзвітних клієнтів (вирішення питань абонентів, запобігання
виникнення конфліктних ситуацій та оперативне вирішення звернень абонентів);
- забезпечення інформаційної та сервісної підтримки клієнтів;
- виконання білінгових транзакцій за запитом закріпленої бази клієнтів (підключення
ліній, міграції, заміна SIM-карт, зміна інформації за договором, активація/деактивація
послуг, зміна тарифу, створення рахунків, контроль довіреного кредитного ліміту, балансу
та контроль дебіторської заборгованості);
- аналіз необхідності та потреб клієнтів у додаткових продуктах та сервісах компанії;
- здійснення комунікації з колегами усіх дирекцій для оперативного вирішення запитів
клієнтів\партнерів;
- організація та виконання регулярного фінансового та операційного документообігу з
клієнтами згідно процедур компанії.
Експерт по роботі з ключовими абонентами, відділ бізнес продажів
ПрАТ «ВФ Україна» м. Запоріжжя 06.2016 - 10.2020
Сфера діяльності: Телекомунікація/Зв'язок
- проведення зустрічей та переговорів, оновлення, актуалізація інформації щодо діяльності
та потреб ключових абонентів;
- аналіз запитів та потреб клієнтів, погодження, презентація комерційних пропозицій
клієнтам;
- продаж додаткових послуг мобільного зв'язку та збільшення бази клієнтів;
- обслуговування та підтримка корпоративних клієнтів (заключення та підписання
договорів, активація послуг, супровід та вирішення питань абонентів на всіх етапах
взаємодії);
- взаємодія з технічними, фінансовими та комерційними підрозділами для забезпечення
високого рівня сервісу та підвищення лояльності корпоративних клієнтів;
- оперативне реагування на запити та скарги абонентів, знаходження ефективних рішень
для підвищення рівня задоволеності компанією;
- формування якісного та своєчасного документообігу згідно з процедурами в компанії.
Керуючий магазином/директор магазину, відділ роздрібних продажів
ТОВ «АЛЛО» м. Запоріжжя 10.2004 - 06.2016
Сфера діяльності: Роздрібна торгівля/Рітейл
- управління операційною діяльністю (забезпечення ефективної роботи магазину,
виконання планових показників продажів);
- формування та розвиток команди: підбір, навчання та мотивація персоналу;
- аналіз продажів і робота з KPI, контроль виконання ключових показників, аналіз
ефективності роботи магазину;
- робота з клієнтами, забезпечення високого рівня обслуговування, вирішення
конфліктних ситуацій;
- контроль товарообігу та складських запасів, управління асортиментом, облік залишків,
робота з постачанням товару;
- документообіг і фінансовий контроль (ведення касової дисципліни, звітності та
контролю фінансових операцій магазину).
НАВИЧКИ:
Високий рівень комунікабельності | Навички ділового спілкування | Гнучкість та
адаптивність | Вміння організовувати та оптимізувати трудовий процес | Навички
управління взаємовідносин з клієнтами | Відповідальність | Чесність | Cтресостійкість |
Уважність | Вміння вибудовувати довірчі відносини з людьми, засновані на взаємній
повазі | Вирішення спірних ситуацій, конфліктів і скарг клієнтів | Здатність до навчання
новому | Навички творчого мистецтва та саморозвитку
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
- Досвідчений користувач MS Office (Excel, Word, Outlook, Teams), 1C, SAP; Вчасно;
- Володіння мовами: Англійська - Pre-Intermediate, Українська - вільно;
- Водійське посвідчення кат. B.
Похожие кандидаты
-
Менеджер по роботі з клієнтами (B2B, супровід існуючих клієнтів, адміністрування, E-commerce)
32000 грн, Киев -
Affiliate manager
Киев, Удаленно -
Customer service manager
Киев -
Спеціаліст по роботі з клієнтами малого бізнесу
Киев -
Менеджер по роботі з клієнтами
60000 грн, Киев, Удаленно