• PRO

Юлія

Фінансовий директор, 100 000 UAH

Considering positions:
Фінансовий директор, Головний бухгалтер
Employment type:
full-time, part-time
Age:
39 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Фінансовий директор

from 09.2024 to now (7 months)
ТОВ, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Внутрішня фінансова робота компанії (1-Тов + 4 ФОП) + біля 20 юристів.
Формування листів на банку для розблокування рахунків.
Формування та подання фінансових звітів.
Аналіз фінансово-економічної діяльності компанії.

Формування та подання внутрішніх фінансових звітів.
Контроль доходів та витрат по компанії.
Розвиток бухгалтерського напрямку компанії.
Ведення бухгалтерського обліку клієнтів компанії. (20 ФОПів з ТОВ)
Ведення ФОП 2 та 3 групи єдиного податку.
ТОВ 3 групи на єдиному податак.
ТОВ на загальній системі.

Подання заявки на зміну системи оподаткування.
Подання форми 20-ОПП.
Реєстрація ПРРО/РРО
Консультування
Та багато іншого під будь яку бухгалтерську потребу клієнта

Головний бухгалтер

from 06.2019 to 03.2024 (4 years 9 months)
Комунальне унітарне підприємство Понінківської селищної ради, Понінка (Послуги для населення та бізнесу)

1. Запровадження автоматизованого ведення бухгалтерського обліку.
2. Самостійне встановлення бухгалтерський програм та їх оновлення.
3. Облік основних засобів, ТМЦ, ПММ, МШП (контроль, надходження, введення в експлуатацію, переміщення, списання, амортизація, безоплатне отримання, оприбуткування).
4. Контроль та облік первинних документів.
5. Контроль та облік дебіторів, кредиторів.
6. Реалізація товарів та послуг (виписка рахунків та видаткових накладних).
7. Контроль та оформлення договорів.
8. Розробка облікової політики.
9. Розробка колективного договору.
10. Формування пакету документів на отримання банківських кредитів.
11. Контроль та введення казначейських рахунків.
12. Контроль нарахування та сплати обов'язкових платежів до бюджету.
13. Контроль та реєстрація податкових накладних.
14. Контроль податкового кредиту.
15. Підготовка документів на розблокування ПН
16. Нарахування екологічного податку.
17. Ведення касового обліку: підготовка видаткових касових ордерів.
18. Розробка та формування тарифів на послуги по вивезенню побутових відходів, зберігання побутових відходів на полігоні.
19. Формування та розроблення тарифів по управлінню багатоквартирних будинків.
20. Контроль та облік собівартості наданих послуг.
21. Контроль та участь у проведенні щорічної інвентаризації.
22. Підготовка документів на річне фінансування п-ва для бюджету.
23. Підготовка документів для участі конкурсу управителів.
24. Підготовка документів та щорічного фінансування та проведення тендерів.
25. Ведення управлінського обліку та підготовка аналітичних звітів за потреби директора у довільній формі.
26. Контроль та ведення електронних таблиць про доходи і витрати.
27. Звірка розрахунків з постачальниками.
28. Банківські платежі (клієнт-банк, банк казначейство).
29. Розробка та формування наказів.
30. Здача щомісячний, квартальних та річних звітів:
* податкова декларація, *декларація з податку на прибуток,
* декларація екологічного податку, * частина прибутку,
* баланс підприємства,
* земельний податок,
* звіт про доходи та витрати
* статистичні звіти
* бюджетні звіти.

Головний бухгалтер

from 03.2017 to 05.2018 (1 year 2 months)
ПАТ "Полонський гірничий комбінат", Полонне (Гірнича промисловість)

1. Відновлення фінансово – господарської діяльності підприємства в стадії банкрутства.
2. Відновлення документації та роботи підприємства.
3. Впровадження автоматизованого обліку (повністю з 0 введення обліку в програмі 1С).
4. Участь у проведенні інвентаризація.
5. Реалізації товарів та послуг.
6. Банківські платежі.
7. Ведення та контроль заборгованості: по заробітній платі, дебіторів, кредиторів, заборгованості по податках згідно рішень суду.
8. Формування та реєстрація податкових накладних.
9. Контроль податкового кредиту за зобов'язаннь.
10. Формування та здача відповідних звітів:
* внутрішні фінансово – господарський звіт;
* баланс;
* податкова декларація;
* звіти з праці: 1ПВ, звіт по зароргованості; ЄСВ, 1ДФ;
* статистичні звіти;
* податок на прибуток;
* фінансово-господарськоф аналіз підприємства.
11. Участь у Акціонерних зборах.
12. Формування наказів різних сфер та напрямків пов’язаних з підприємством.
13. Співпраця з органами Виконавчою служби (аналіз, контроль, перевірка, звітність і т.д. по заборгованості та діяльності підприємства).
14. Кадровий облік: (довідки, пенсії, заповнення трудових книжок, прийом, звільнення, накази).
15. Ведення матеріалів (авансові звіти, товари, ПММ та т.д.).
16. Ведення та формування договорів з постачальниками та покупцями.
17. Формування та виставлення рахунків.
18. Контроль та облік первинної документації.
19. Проходження перевірок: пенсійного фонду, управління праці, податкових.
20. Нарахування заробітної плати.

Бухгалтер

from 08.2016 to 10.2016 (2 months)
Приватний підприємець, Полонне (Роздрібна торгівля)

Цивільної правовий договір.
Реалізація товарів та послуг, оформлення заказів, ПКО та РКО. Інвентаризація, ведення кадрів. Нарахування заробітної плати, здача звітності.

Головний бухгалтер

from 09.2014 to 10.2014 (1 month)
Понінківська селищна рада, Понінка (Державні організації)

Трудовий договір ( виконання обов'язків головного бухгалтера)

Бухгалтер

from 05.2010 to 03.2017 (6 years 10 months)
ПАТ "Полонський гірничої комбінат", Полонне (Гірнича промисловість)

1. Нарахування заробітної плати.
2. Нарахування: відпускних, лікарняних, вихідна допомога, середній заробіток.
3. Створення та оформлення наказів.
4. Контроль по заборгованості.
5. Нарахування та облік податків заробітної плати.
6. Оформлення цивільно-правових договорів.
7. Оформлення довіреностей.
8. Видача та перерахування заробітної плати через касу, банк. 9. Здача звітностей: 1ДФ, ЄСВ, звіти в ФСС з ТВП та ФСС з НВ, статистика.
10. ПКО, РКО
11. Відпуск продукції через касу.
12. Оформлення накладних.
13. Розробка штатного розпису та окладів, тарифів.
14. Нормування праці.
15. Проходження перевірок: податкової, управління праці, фондами соціального страхування.

Education

Тернопільській національний економічний університет

Облік і аудит, Тернопіль
Higher, from 2008 to 2009 (1 year)

Магістр

Тернопільській національний економічний університет

Економіка і підприємництво, Тернопіль
Higher, from 2005 to 2008 (3 years)

Бакалавр

Рівненський державний технікум економіки та підприємництва

Молодший спеціаліст бухгалтерського обліку, Рівне
Unfinished higher, from 2003 to 2005 (2 years)

Additional education and certificates

Южно-український інститут професіональних продажів. Ефективні продажі та обслуговування покупців

2016

Інститут електронний закупівель. Здійснення публічних закупівель

2021

Консалтингова компанія "КОРТЕКС". Публічні закупівлі 2021 року. Організація закупівельної роботи з урахуванням змін

2021

Підвищення кваліфікації за напрямком "Планування та реалізація закупівель на початку 2022 року. Актуальні та практичні рішення".

2022

Knowledge and skills

  • Знання офісних програм
  • Знання електронного кабінету платника податків
  • Клієнт-Банк
  • M.E.Doc
  • BAS Бухгалтерія
  • Клієнт Казначейства – Казначейство
  • 1С:Бухгалтерія
  • АБ Офіс
  • Аналітичне мислення
  • Водійські права кат. B
  • Чесність
  • Комунікабельність
  • Відповідальність
  • Організованість

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — beginner
  • Polish — beginner

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs:
>