Ukraine's #1 job site
- File
Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/12128869/
Спеціаліст чата (пошта, соціальна мережа), менеджер з продажу
- Considering positions:
- Спеціаліст чата (пошта, соціальна мережа), менеджер з продажу, Менеджер залу, Фахівець контакт-центру, Менеджер з інтернет-реклами, Direct-менеджер
- City:
- Dnipro
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Uploaded file
Quick view
version
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Сміюха Сергій Степанович
Контактна інформація
Телефон:[open contact info ](look above in the "contact info" section)
Ел. почта:[open contact info ](look above in the "contact info" section)
Вік:30 років
Місто: Дніпро
На перше місце ставлю роботу. При виконанні завдань акцентуюся на вивіреності та швидкості. Завжди націлений на результат.
Робочу діяльність здійснював, як розмовно, так і у текстовому форматі. Завжди підходжу до кожного клієнта індивідуально, дотримуючись tone of voice. У разі доречності, можу спілкуватися з гумором, створюючи Wow-ефект. Маю досвід опрацювання великих обсягів негативу, резонансних скандалів. Працюю з будь-якою навантаженістю.
Швидко адаптуюся під будь-яку задачність, зокрема прискорено вивчаю нове: від програм до форматів робочої діяльності. Маю посвідчення водія, категорії B (стаж 10 років).
Досвід роботи
Спеціаліст клієнтської підтримки, напрямок сервісне обслуговування (2 роки) та соц.мережі (5,5 років)
з 07.2017 по 01.2025
«АЛЛО», Дніпро (Роздрібна торгівля)
Обов'язки:
Сервісне обслуговування:
1) Спілкування з клієнтами компанії по сервісним питанням. А саме, гарантійне обслуговування, юридичні звернення, обмін / повернення коштів.
2) Формування замовлень на обмін.
Соц. Мережі:
1) Спілкування з клієнтами та модерування коментарів на офіційних сторінках Allo і Xiaomi Ukraine/POCO в соц.мережах (FB, Inst, YouTube, Telegram).
2. Фільтрація та попереднє обговорення рекламних пропозицій рекламних пропозицій з метою подальшого передання до відділу маркетингу.
3. Курування розіграшів (зв'язок з переможцями, уточнення деталей, оформлення відправки призів)
4. Дотримуватися tone of voice компанії, але вчасно вміти відійти від нього, у разі потреби.
На регулярній основі брав участь у різних проєктах:
Був ініціатором створення багатьох процесів для напрямку «Сервісне обслуговування», створив процедуру роботи для напрямку, спілкувався з багатьма підрозділами для оптимізації роботи свого напрямку і протягом 2 років доповнював/редагував її під нові стандарти якості обслуговування компанії. Впродовж наступних років роботи вже на напрямку «Соціальні мережі», був одним з тих, хто з самого початку розвивав цей новий напрям у Контакт-Центрі. Також брав участь у створенні процедури, регламенту та оптимізації даного напрямку.
Запуск чату Sender у компанії. Попри складання бізнес-вимог, також тестував сам продукт. Комунікував з IT відділом для обговорення та впровадження різних нововведень. Створення стандартів якості обслуговування. Лаконічний і доступний опис бізнес-процесів у зв'язці з баченням і позиціювання компанії для формування орієнтира для співробітників.
Досягнення:
1. Найкращий працівник року у компанії.
2. Підвищив максимальну категорію на своїй посаді впродовж перших 2-х років (категорія «Майстер»)
3. Перемагав у більшості мотивацій (навіть є нагорода за це).
4. Був наставником та навчив багато людей, деякі з них досі працюють у різних підрозділах.
Освіта
Машинобудівний коледж Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара
Технік-технолог
Середня-професійна освіта 2010-2014
Національний ТУ «Дніпровська політехніка»
Інженер-механік
Вища освіта, бакалавр, 2014-2017
Знання та навички
Був досвід користування CRM: ЕО, Magento.
Бази даних: ERP Nautilus, Service Desk.
Чати: Sender.
Мова:
Українська ─ вільно
Російська ─ вільно
Контактна інформація
Телефон:[
Ел. почта:[
Вік:30 років
Місто: Дніпро
На перше місце ставлю роботу. При виконанні завдань акцентуюся на вивіреності та швидкості. Завжди націлений на результат.
Робочу діяльність здійснював, як розмовно, так і у текстовому форматі. Завжди підходжу до кожного клієнта індивідуально, дотримуючись tone of voice. У разі доречності, можу спілкуватися з гумором, створюючи Wow-ефект. Маю досвід опрацювання великих обсягів негативу, резонансних скандалів. Працюю з будь-якою навантаженістю.
Швидко адаптуюся під будь-яку задачність, зокрема прискорено вивчаю нове: від програм до форматів робочої діяльності. Маю посвідчення водія, категорії B (стаж 10 років).
Досвід роботи
Спеціаліст клієнтської підтримки, напрямок сервісне обслуговування (2 роки) та соц.мережі (5,5 років)
з 07.2017 по 01.2025
«АЛЛО», Дніпро (Роздрібна торгівля)
Обов'язки:
Сервісне обслуговування:
1) Спілкування з клієнтами компанії по сервісним питанням. А саме, гарантійне обслуговування, юридичні звернення, обмін / повернення коштів.
2) Формування замовлень на обмін.
Соц. Мережі:
1) Спілкування з клієнтами та модерування коментарів на офіційних сторінках Allo і Xiaomi Ukraine/POCO в соц.мережах (FB, Inst, YouTube, Telegram).
2. Фільтрація та попереднє обговорення рекламних пропозицій рекламних пропозицій з метою подальшого передання до відділу маркетингу.
3. Курування розіграшів (зв'язок з переможцями, уточнення деталей, оформлення відправки призів)
4. Дотримуватися tone of voice компанії, але вчасно вміти відійти від нього, у разі потреби.
На регулярній основі брав участь у різних проєктах:
Був ініціатором створення багатьох процесів для напрямку «Сервісне обслуговування», створив процедуру роботи для напрямку, спілкувався з багатьма підрозділами для оптимізації роботи свого напрямку і протягом 2 років доповнював/редагував її під нові стандарти якості обслуговування компанії. Впродовж наступних років роботи вже на напрямку «Соціальні мережі», був одним з тих, хто з самого початку розвивав цей новий напрям у Контакт-Центрі. Також брав участь у створенні процедури, регламенту та оптимізації даного напрямку.
Запуск чату Sender у компанії. Попри складання бізнес-вимог, також тестував сам продукт. Комунікував з IT відділом для обговорення та впровадження різних нововведень. Створення стандартів якості обслуговування. Лаконічний і доступний опис бізнес-процесів у зв'язці з баченням і позиціювання компанії для формування орієнтира для співробітників.
Досягнення:
1. Найкращий працівник року у компанії.
2. Підвищив максимальну категорію на своїй посаді впродовж перших 2-х років (категорія «Майстер»)
3. Перемагав у більшості мотивацій (навіть є нагорода за це).
4. Був наставником та навчив багато людей, деякі з них досі працюють у різних підрозділах.
Освіта
Машинобудівний коледж Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара
Технік-технолог
Середня-професійна освіта 2010-2014
Національний ТУ «Дніпровська політехніка»
Інженер-механік
Вища освіта, бакалавр, 2014-2017
Знання та навички
Був досвід користування CRM: ЕО, Magento.
Бази даних: ERP Nautilus, Service Desk.
Чати: Sender.
Мова:
Українська ─ вільно
Російська ─ вільно
Similar candidates
-
Менеджер, специалист по продажам, сбыту, маркетингу
Dnipro, Vinnytsia , more 8 cities -
Менеджер з продажу
50000 UAH, Dnipro, Kyiv , more 3 cities -
Директор з продажу, керівник відділу продажів, регіональний, територіальний менеджер, KAM
Dnipro -
Директор з продажу, керівник департаменту продажів, регіональний менеджер
100000 UAH, Dnipro, Zaporizhzhia , more 2 cities -
Керівник відділу продажу, менеджер з продажів
Dnipro