• PRO

Євгеній

Артдиректор розробки ігор

Considering positions:
Артдиректор розробки ігор, Art Director, Lead Artist, Art Manager
Employment type:
full-time, part-time
Age:
40 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Lead Art Director

from 06.2023 to 09.2024 (1 year 3 months)
Playnetic, Київ (IT)

Art Team Lead

from 08.2020 to 08.2023 (3 years)
GamePoint, Київ (IT)

Art Director / Game Producer

from 01.2020 to 08.2020 (7 months)
Softermii, Київ (IT)

Арт директор

from 10.2017 to 01.2020 (2 years 3 months)
Boss Gaming Solutions, Київ (IT)

Управління арт відділом розробки ігор:
• Sky Lanterns - in progress
• Halloween Witch Party - https://thunderspin.com/games/halloween-witch-party
• Book of Treasures - https://thunderspin.com/games/book-of-treasures
• Kingdom of Glory - https://thunderspin.com/games/kingdom-of-glory
• Vikings: Frozen Gods - https://thunderspin.com/games/vikings-frozen-gods
• Angels vs Demons - https://thunderspin.com/games/angels-vs-demons
• Spy Girls - https://thunderspin.com/games/spy-girls
• Egypt Story - https://thunderspin.com/games/egypt-story-2
• Stellar - https://thunderspin.com/games/stellar
• Cute Farm - https://thunderspin.com/games/cute-farm
• World Cup Football Slot - https://thunderspin.com/games/world-cup-football-slot
• Crazy New Year - https://thunderspin.com/games/crazy-new-year
• The Money - https://thunderspin.com/games/money

Арт директор / Lead Artist

from 01.2009 to 10.2017 (8 years 9 months)
Insollo Entertainment, Київ (IT)

Управління арт відділом розробки ігор:
• Guardians
• Apocalypse 2056
• Robomania
• LeapMotion Cards House

Lead Artist

from 06.2006 to 10.2008 (2 years 4 months)
Ulysses Games, Київ (IT)

• Курування графічної частини проектів.
• Розподіл обов'язків. Встановлення та контроль термінів виконання. Контроль якості виконаної роботи.
• Створення графічного контенту.
• Спільна робота з гейм-дизайнерами, level-дизайнерами та програмістами.
• Участь у підборі та навчанні персоналу.
• Менеджмент outsource-проектів. Контроль термінів та якості.
• Виконання пілотних завдань для outsource-підрозділу.

2D/3D художник

from 06.2005 to 06.2006 (1 year)
Persha Studia, Київ (IT)

• Створення арт-контенту для outsource підрозділу (досвід роботи з EA, Sony, Bethesda та ін.).
• Виконання пілотних завдань.
• Участь у роботах зі створення FMV.

Education

НТУУ "КПІ"

АПРОДОС, Київ
Higher, from 2000 to 2006 (6 years)

Рівненська художня школа РДХШ

Рівне
Secondary, from 1994 to 1998 (4 years)

Закінчив курс класичного образотворчого мистецтва

Language proficiencies

English — above average

Additional information

РЕЗЮМЕ
Арт директор розробки соціальних, gambling та мобільних ігор з 15-річним досвідом управління арт-відділом з більш ніж 50 випущених ігрових проектах.
Провідний художник в AAA outsource-проектах для EA, Sony, Bethesda та ін.
Досвідчений у кризовому менеджменті арт-відділу.
Досвідчений у синхронній розробці графіки для кількох паралельних ігрових проектів.
Експерт у розробці 2D графіки, 3D моделювання (high- та low-полігональне, предмети, персонажі, ігрове оточення та архітектура), текстурування (фотореалістичне, cartoon), візуалізації, анімації, digital/print дизайну, UI/UX дизайну та управління арт-відділом.

НАВИЧКИ
‣ Пошук, проведення співбесід та оцінка художників, аніматорів, фахівців з ефектів та віддалених outsource-команд.
‣ Побудова арт-відділу та управління командою, навчання та постійне покращення якості роботи співробітників.
‣ Розробка графічного стилю та настрою гри від концепту та до фінальної деталізації.
‣ Розробка дизайн- та технічних документів за принципами та правилами створення графіки.
‣ Побудова та управління глобальними процесами розробки графіки.
‣ Естимація часу виконання, управління та призначення завдань виконавцям, побудова графіка розробки за допомогою діаграм Гантта та SCRUM-методології.
‣ Організація та контроль зберігання графічних матеріалів з підтримкою хмарних технологій та SVN-систем.
‣ Управління спільною роботою, контроль якості, написання фідбеків та приймання фінальних графічних матеріалів різностилевих художників, аніматорів, спеціалістів з ефектів, UI-дизайнерів та ін.
‣ Організація спільної роботи різностилевих художників та outsource-команд.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs:
>