• PRO

Денис

Business development manager (фінанси, продажі, маркетинг)

Employment:
Full-time.
Age:
42 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Chabany, Hlevakha, Kyiv, Vasylkiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник служби фінансування

from 06.2020 to now (4 years 5 months)
Ілта, Киев (Автобізнес та автосервіс)

• Розширення клієнтської бази та забезпечення зростання обсягів продажу.
• Аналітика та контроль фінансових операцій; облік та інвентаризація активів, складів групи компаній.
• Управління портфелем іноземних клієнтів компанії.
• Усі види банківського фінансування, аудит та
проходження ревью кредиторів.
• Залучення інвестицій, управління грошовими потоками.
• Моніторинг та контроль поточних кредитів, оптимізація кредитного портфеля.
• Співпраця з банківськими та фінансовими установами – звітність, підготовка пакету документів.

Заступник директора філії (Україна)

from 06.2018 to 06.2020 (2 years)
Coral Club International, Киев (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

• Супровід та організація логістики товарів для дистриб'юторів.
• Розробка стратегії розвитку та збільшення продажів компанії.
• Організація та реалізація заходів для мережі дистриб'юторів

Заступник директора департаменту кредитних операцій

from 08.2007 to 06.2019 (11 years 10 months)
Діамантбанк, Киев (Фінанси, банки, страхування)

• Управління кредитними та заставними операціями, ризик-менеджмент.
• Розробка та розвиток проектів регіональної мережі, навчання персоналу.
• Розвиток відносин із ключовими клієнтами та партнерами Банку.
• Виконання планів щодо обсягу продажу та збільшення прибутковості Банку.
• Супровід стратегічно важливих портфелів Банку.

Старший менеджер / Керівник відділу роздрібного продажу

from 01.2004 to 08.2007 (3 years 7 months)
SYSTEM MANAGEMENT SOLUTIONS, Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

• Управління персоналом: вибір, адаптація, мотивація, навчання.
• Організація ефективного керування логістикою, виробництвом та складом.
• Організація та контроль основних торгових процесів.
• Реалізація стратегії продажу компанії.
• Участь в організації event заходів та виставок.

Education

Міжрегіональна академія управління персоналом

Банківська справа (магістр), Київ
Higher, from 1999 to 2004 (5 years)

Additional education and certificates

1991 Civic Tech Center, Email marketing (інтенсив)

2018

Школа Базилик, Маркетингові комунікації (інтенсив)

2018

Маркетингові стратегії

2019

Бізнес Центр, Основи бухгалтерського обліку

2006

Профильні тренінги и семінари

2007-2017

Онлайн-курс «Папа бренда» від Андрія Федоріва – Суперлюди

2019

IТ and software testing basis

2022

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • MS Outlook
  • MS Access
  • 1С:Предприятие
  • Битрикс24
  • Графические редакторы
  • Mailchimp
  • SendPulse
  • Водительские права категории «Б», наличие автомобиля.
  • 1С:Підприємство
  • Jira
  • Slack
  • Бітрікс24
  • Графічні редактори
  • Водійські права кат. B
  • Водіння авто
  • Водительский права категории "В", наличие автомобиля
  • 1C
  • MS Power BI
  • Bitrix24
  • ERP
  • Driving license category "B", have a car
  • LinkedIn
  • Financial English
  • Ведення переговорів
  • Розвиток продажів
  • Відкриття ТТ
  • Продаж B2B
  • Уміння аналізувати
  • Управління асортиментом
  • Підбір персоналу
  • Самостійність
  • Робота в команді
  • Бізнес-планування
  • Проведення презентацій
  • Контроль дебіторської заборгованості
  • Орієнтація на результат

Language proficiencies

  • English — average
  • Polish — average
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Я вмію:
- впевнене розуміння фінансового менеджменту та управлінського обліку.
- досвід роботи з міжнародними компаніями та великими контрактами.
- ведення переговорів, презентація, закриття угод, дослідження продажів, стратегія та аналітика продажів.
- планування, системний розвиток бізнесу, побудови стратегій та тактик.
- вміння вести комунікацію з партнерами та відстоювати інтереси компанії.
- управління командами, вирішення конфліктних ситуацій, створення робочого середовища.
- побудова філіальної структури компанії з нуля, управління проектами: планування, складання бюджету, управління запитами, управління ризиками.
- добре знання MS Excel, Microsoft Power BI, 1C ERP, Bitrix24, Slack, розуміння принципів роботи Jira та Сonfluence.
-знання правил та досвід работи з платформами UpWork, LinkedIn.
- досвід підтримки продуктів FinTech.
- базовий рівень PHP/Python.
- базовий рівень HTML.
- базові знання принципів API.

Досягнення
- Успішний досвід роботи з кейсами із бюджетом від 1 млн.$.
- Залучення іноземних клієнтів на обслуговування в компанію.
- Побудова роботи 12 філій з нуля та організація роботи роздрібних відділів.
- Створення перспективних команд та навчання понад 30 менеджерів.
- Приріст продажів банківських послуг за рік на 40% та залучення великих клієнтів на обслуговування за рахунок створення конкурентних продуктів.
- Збільшив кількість регіональних дистриб'юторів з 5 до 55.
- Уклав понад 50 дистриб'юторських контрактів.
- Розробка методів зменшення ризиків компанії (зменшення витрат на 20%)
- Скоротив цикл обробки кредитних заявок з 5 до 2 днів, при цьому в 2 рази знизив кількість відмов.
- Допомога у запуску маркетингового стартапу (аутсорсинг) створення бази кліентів понад 500 осіб.
- Залучення прибуткових інвестицій у компанію, зменшення кредитного навантаження на 15%.
Права водія категорії «Б», наявність автомобіля.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: