- Файл
Марина
Асистент менеджера з персоналу, юрист, помічник юриста
- Возраст:
- 37 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10103633/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Варикаша Марина Леонідівна, 11.01.1988 року народження, телефон, [
Освіта - Міжгалузевий інститут (академія) управління. Київ 2005-2010
факультет/спеціалізація-правознавство/господарсько-правова, диплом спеціаліста з відзнакою.
Володіння іноземними мовами: польска – вище середнього (можу проходити співбесіду на польській мові); англійська – вище середнього (можу проходити співбесіду на англійській мові).
Відомості про виконувану роботу:
01.11.2010-02.11.2012.
КСТП РТКЕ «Рубіжнетеплокомуненерго» Рубіжанської міської ради Луганської області.
Посада - Юрисконсульт.
Обов’язки:
1.Підготовка правових висновків з питань діяльності підприємства.
2.Здійснення претензійно-позовної роботи.
3.Представництво інтересів підприємства у судах, підприємствах, установах, організаціях.
4.Юридична експертиза і підготовка договорів, внесення змін до них.
5.Надання юридичних консультацій з питань застосування чинного законодавства керівнику та працівникам підприємства.
05.11.2012-12.12.2019.
Рубіжанський міський суд Луганської області.
Посада - Помічниця судді.
Обов’язки:
1.Написання проєктів рішень, запитів, листів та іншої кореспонденції за підписом судді.
3.Моніторинг законодавства.
14.01.2020-01.06.2021.
Рубіжанська міська рада Луганської області.
Посада - Головна спеціалістка юридичного відділу.
Обов’язки:
1Правовий аналіз проєктів рішень міської ради та виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, договорів.
2.Надання правових висновків та юридичних консультацій з питань діяльності міської ради та її виконавчих органів.
3. Складення позовних заяв, апеляційних та касаційних скарг, а також інших процесуальних документів.
4. Представництво інтересів міської ради та виконавчого комітету у судах, підприємствах, установах та організаціях.
5. Моніторинг чинного законодавства.
13.12.2021-20.02.2023 (02.2022-02.2023 - зупинення дії трудового договору).
Рубіжанський міський центр зайнятості.
Посада – Юрисконсульт.
Обов’язки:
1. Супроводження діяльності центру зайнятості.
2.Надання консультацій керівництву та іншим співробітникам з питань дотримання та застосування законодавства, формування юридичних висновків щодо діяльності центру зайнятості.
3. Претензійно-позовна робота.
4. Моніторинг законодавства.
5. Ведення діловодства.
14.09.2023-20.10.2023.
ACTED/IMPACT (неурядова гуманітарна організація).
Посада - Енумератор, збирач даних у відділі HR (IMPACT).
Обов'язки:
1.Допомога асистенту IMPACT щодо перевірки, формування, оцифрування трудових договорів працівників, їх особових справ.
2. Перевірка правильності оформлення документів обліку робочого часу працівників.
3. Перевірка якості та повноти відсканованих документів, сканування та завантаження HR документів на сервер згідно правил і політик компанії.
4. Надання допомоги команді IMPACT HR у виконанні інших завдань, пов'язаних з архівуванням, документообігом та загальна адміністративна підтримка.
23.10.2023-31.01.2024.
ACTED (неурядова гуманітарна організація).
Посада – Спеціалістка з архівування.
Обов'язки:
1. Організація збору паперових документів з усіх відділів для подальшого сканування та завантаження на архівний сервер.
2. Методична допомога підрозділам в організації та здійсненні систематизації та сканування документів відповідно до правил та політик компанії.
3. Перевірка відповідності та кількості відсканованих документів правилам і політикам компанії.
4. Контроль за наповненням архівного сервера сканованими копіями документів.
5. Проведення тренінгів для співробітників по роботі з архівним сервером.
22.04.2024 – 07.03.2025.
ACTED (неурядова гуманітарна організація).
Посада - Адміністративний асистент (відділ безпеки).
Обов'язки:
1. Ознайомлення нових співробітників з основними правилами безпеки компанії та групами безпеки у месенджерах, додавання/видалення співробітників з вказаних груп.
2. Контроль за переміщенням київського персоналу під час відряджень, щоденне подання відповідних звітів керівництву.
3. Проведення підрахунку персоналу після повітряних тривог, які супроводжуються руйнуваннями та жертвами, звітування керівництву за результатами перевірки.
4. Організація тренінгів для співробітників.
5. Погодження закордонних відряджень співробітників.
6. Підготовка документів для закупівель ТМЦ, інвентаризація ТМЦ.
7. Наповнення SharePoint основними документами, правилами, політиками тощо.
8. Виконання інших поточних завдань.
Додаткова інформація:
заміжня, маю восьмирічну дитину.
Особисті якості:
комунікабельна, активна, відповідальна, цілеспрямована.
Похожие кандидаты
-
Провідний юрисконсульт, начальник юридичного відділу, заступник керівника, корпоративний секретар
Киев, Кривой Рог -
Начальник юридичного відділу, юрист, помічник керівника, юриста, офіс-менеджер, адміністратор
9000 грн, Киев -
Помічник керівника, HR-спеціаліст, PP, HR-менеджер, рекрутер, Assistant Media Buyer
Киев, Луцк -
Головний юрист, заступник начальника юридичного відділу, юрисконсульт
Киев, Удаленно -
HR manager, Recruitment Lead, менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів
Киев, Удаленно