Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 25 июня 2024 Файл

Віталій

Менеджер з продажу

Возраст:
45 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Ричанчик Віталій Михайлович.
Народився 8 жовтня 1978р.
Проживаю : Київська обл., Бучанський р-н, с. Бобриця, вул. Козацька, б. 62, кв. 1
Одружений.
Тел.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail : [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Освіта : Вища, магістр обліку і аудиту, Тернопільська академія народного господарства.
Водійські права : категорія В
Військово-облікові документи : УБД, доброволець, мобілізований 24.02.2022, демобілізований 12.06.2024р., можу вільно пересуватись по території України та закордоном.
Згоден на відрядження.
Користування ПК : вільно користуюсь всіма офісними програмами, 1С.
Особисті якості : цілеспрямований, чесний, комунікабельний, стресостійкий, звик до великих об’ємів інформації та роботи.
Хобі : полювання та риболовля.
Досвід роботи :
ТОВ «УТ «УЛФ» (переведений з ПАТ «Компанія «Райз» згідно розпорядження керівництва холдингу) 01.05.2017 – 24.02.2022р.
м. Київ
Сільське господарство

Провідний фахівець із земельних питань:
Перевірка правильності оформлення та відображення в програмі 1С договорів оренди землі, перевірка реєстрації договорів оренди землі в Держгеокадастрі, перевірка нарахування та виплати орендної плати та мотивації.

ПАТ «Компанія «Райз» (переведений з ТОВ «Спецагропроект» згідно розпорядження керівництва холдингу)
01.04.2015 – 30.04.2017
М. Київ
Сільське господарство та дистрибуція

Директор департаменту матеріально-технічного забезпечення
Організація нового проекту по централізованому постачанню запчастин та контролю за їх рухом та використанням на всіх виробничих етапах:
• Організація централізованого постачання запчастин на всі підприємства холдингу
• Організація проведення лазерного та ударно-точкового маркування запчастин у м. Києві перед відправкою на підприємства для подальшого контролю за їх використанням.

ТОВ «Спецагропроект» (переведений з ТзОВ «Європа-Транс ЛТД» згідно розпорядження керівництва холдингу)
18.08.2010 – 31.03.2015
м.Київ
Сільське господарство

Директор департаменту контролінгу
Участь у розробці та запровадженні внутрішніх стандартів компанії в частині бухгалтерського обліку, фінансового контролю та аудиту.
Планування, організація і контроль комплексних, вибіркових перевірок та інвентаризацій с/г підприємств компанії, а саме:
• Проведення інвентаризацій ТМЦ на складах.
• Проведення інвентаризацій біологічних активів підприємств.
• Перевірка використання ТМЦ у виробництві згідно технологічних карт.
• Перевірка та встановлення норм витрат ТМЦ на виробництві в польових умовах.
• Проведення паспортизації підприємств.
• Проведення документальних перевірок: договорів оренди землі, карток складського обліку, виробничих звітів, накладних, шляхових листів, касових ордерів і касової книги, авансових звітів, актів виконаних робіт на послуги та ін.
Планування, організація і контроль заходів по контролю за проведенням виробничих та польових робіт :
• Контроль та перевірка норм згідно технологічних карт за внесенням міндобрив, ЗЗР, насіння.
• Контроль за збором урожаю :
◦ Перевірка якісних показників зерна на власних елеваторах та відповідність їх даним сторонніх елеваторів.
◦ Перевірка норм втрат урожаю під час збирання у полі, відповідність їх до встановлених допустимих норм.
◦ У випадку переробки зерна на токах, проведення повного контролю за всіма процесами та складання звіту про баланс зерна.
◦ Контроль всіх виробничих процесів за доробкою, калібруванням насіння на насіннєвих заводах компанії.
◦ Щоденна консолідація інформації про збір урожаю, якісні показники та місця зберігання на всіх підрозділах холдингу та передача їх керівництву компанії.
• Проведення контролю на всіх етапах переробки цукрового буряка та виробництва цукру.
• Проведення перевірок використання та списання запчастин та ПММ.
• Проведення перевірок використання та списання кормів, проведення контрольних надоїв.

ТзОВ «Європа-Транс ЛТД» (переведений з ТзОВ «Торговий дім «Оволайн ЛТД» згідно розпорядження керівництва холдингу)
26.03.2009 – 17.08.2010
м.Київ
Транспорт та логістика
Заступник генерального директора з питань аудиту
Міжнародні перевезення вантажів.
Участь у розробці та запровадженні внутрішніх стандартів компанії в частині бухгалтерського обліку, фінансового контролю та аудиту.
Перевірка та аналіз статей витрат компанії, пошук та реалізація заходів для їх мінімізації.
Організація, планування та контроль за перевірками шляхових листів, авансових звітів, списання ПММ, нарахування заробітної плати водіїв.
Перевірка фрахтів на послуги компанії:
- на предмет відповідності їх вартості ринковим
- на предмет рентабельності.
ТзОВ «Торговий дім «Оволайн ЛТД» (Переведений із ТзОВ "Фінансово-консалтингова група "Укрм'ясо" згідно розпорядження керівництва холдингу)
06.11.2008 – 25.03.2009
м. Київ
Сільське господарство, роздрібна торгівля.

Заступник директора з питань аудиту
Участь у розробці та запровадженні внутрішніх стандартів компанії в частині бухгалтерського обліку, фінансового контролю та аудиту.
Організація і контроль фіскалізації касових апаратів на фірмових торгових точках
Планування та організація роботи контрольно-ревізійного відділу
Проведення комплексних та вибіркових перевірок діяльності філіалів компанії, а саме :
- Перевірка та економічний аналіз діяльності філіалів, аналіз планових та фактичних показників, в т.ч. перевірка планових та фактичних звітів діяльності філіалів (планова та фактична рентабельність, планові витрати згідно плану реалізації та їх фактичні показники, та ін..)
- Перевірка дотримання на філіалах діючого законодавства, внутрішніх нормативів та стандартів компанії.
- Контроль та перевірка дебіторської заборгованості : підписання актів звірок, поточний контроль за дебіторською заборгованістю, погашення простроченої дебіторської заборгованості..
- Планування та організація проведення інвентаризацій на філіалах, їх оцінка та аналіз.
- Планування та організація проведення перевірок первинних документів: денних звітів продавців, торгових агентів, накладних, шляхових листів, касових ордерів і касової книги, авансових звітів, актів виконаних робіт на послуги та ін.
- Контроль грошових потоків на філіалах: своєчасність поступлення виручки від реалізації в касу та здачу її в банк, контроль касової дисципліни.
- Написання та подання керівництву звітів про виконану роботу з пропозиціями про методи та заходи, які потрібні для усунення виявлених в результаті перевірок недоліків.
ТзОВ "Фінансово-консалтингова група "Укрм'ясо" 01.04.2008 – 05.11.2008
м.Київ.
М’ясопереробна промисловість.

Керівник контрольно-ревізійного відділу
Планування, організація та контроль за роботою відділу. Проведення комплексних та вибіркових перевірок діяльності підприємств компанії, а саме :
- Перевірка первинних документів на підприємствах : приймальних квитанцій, карток складського обліку, виробничих звітів, накладних, шляхових листів, касових ордерів і касової книги, авансових звітів, актів виконаних робіт на послуги та ін.
- Перевірка дотримання на підприємствах діючого законодавства, внутрішніх нормативів та стандартів компанії.
- Перевірка виробничих процесів згідно технологічних карт, проведення контрольних : забоїв тварин, , виходів м’ясних та ковбасних виробів, та ін.
- Аналіз та перевірка закупівельних цін на ТМЦ чи цін на будівельні роботи, послуги та інше на підприємствах та відповідність їх ринковим.
- Перевірка та економічний аналіз діяльності підприємства, аналіз планових та фактичних показників, в т.ч. перевірка планових та фактичних звітів діяльності підприємства (планова та фактична рентабельність, планові витрати згідно плану реалізації та їх фактичні показники, калькуляції та ін..)
- Планування та організація проведення інвентаризацій на підприємствах, їх оцінка та аналіз.
- Написання та подання керівництву звітів про виконану роботу з пропозиціями про методи та заходи, які потрібні для усунення виявлених в результаті перевірок недоліків.

ТзОВ "Фінансово-консалтингова група "Укрм'ясо" 18.10.2007 – 31.03.2007
м.Київ
М’ясопереробна промисловість.
Фахівець з внутрішнього аудиту
М’ясопереробна промисловість
1. Інвентаризації ТМЦ на виробничих складах;
2. Фотографія робочого дня, встановлення норм використання та списання сировини, матеріалів, ПММ, запчастин чи інших ТМЦ;
3. Перевірка виробничих процесів згідно технологічних карт, проведення контрольних : забоїв тварин, обвалювання м’яса, виходів м’ясних та ковбасних виробів, та ін.
4. Перевірка кошторисів та актів виконаних робіт на будівельні роботи згідно ДБН;
5. Перевірка первинних документів на підприємстві : приймальних квитанцій, карток складського обліку, виробничих звітів, накладних, шляхових листів, касових ордерів і касової книги, авансових звітів, актів виконаних робіт на послуги та ін.;
6. Контроль та перевірка дебіторської заборгованості : підписання актів звірок, поточний контроль за дебіторською заборгованістю, погашення простроченої дебіторської заборгованості.
7. Перевірка виконання своїх функціональних обов’язків працівниками різних підрозділів підприємств;
8. Аналіз та перевірка закупівельних цін на ТМЦ чи цін на будівельні роботи, послуги та інше на підприємстві та відповідність їх ринковим.

ТзОВ "СМП" ТМ "Пан Курчак" 12.12.2005 – 08.10.2007
м. Нововолинськ.
М’ясопереробна промисловість.
Аудитор
Функціональні обов’язки:
- бюджетування:
1. Складання або перевірка річних, місячних бюджетів, тижневих планів платежів;
2. Контроль за їх виконанням по статтях витрат;
3. Економічний аналіз діяльності підприємства, аналіз планових та фактичних показників, в т.ч. складання планових та фактичних звітів діяльності підприємства (планова та фактична рентабельність, планові витрати згідно плану реалізації та їх фактичні показники, калькуляції та ін..) ;
4. Контроль та перевірка фінансової, виробничої та технологічної дисципліни на підприємстві
- внутрішній аудит :
1. Інвентаризації ТМЦ на виробничих складах;
2. Фотографія робочого дня, встановлення норм використання та списання сировини, матеріалів, ПММ, запчастин чи інших ТМЦ;
3. Перевірка виробничих процесів згідно технологічних карт, проведення контрольних : забоїв тварин, обвалок, виходів м’ясних та ковбасних виробів, та ін.
4. Перевірка кошторисів та актів виконаних робіт на будівельні роботи згідно ДБН;
5. Перевірка первинних документів на підприємстві : карток складського обліку, виробничих звітів, накладних, шляхових листів, касових ордерів і касової книги, авансових звітів, актів виконаних робіт на послуги та ін.;
6. Контроль та перевірка дебіторської заборгованості : підписання актів звірок, поточний контроль за дебіторською заборгованістю, погашення простроченої дебіторської заборгованості.
7. Перевірка виконання своїх функціональних обов’язків працівниками різних підрозділів підприємства;
8. Аналіз та перевірка закупівельних цін на ТМЦ чи цін на будівельні роботи, послуги та інше на підприємстві та відповідність їх ринковим.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: