Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Юлія

Модератор, контент-менеджер

Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
36 лет
Город проживания:
Кривой Рог
Готов работать:
Кривой Рог, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительное образование и сертификаты

Курс з тестування QA Engineer Артема Русова

2024

Знания и навыки

  • User Bitrix24
  • 1С:Підприємство
  • QA manual
  • User ChatGPT
  • CRM
  • Zendesk
  • Grafana
  • Самомотивація
  • Адаптивність
  • Комунікабельність
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності

Знание языков

Английский — средний

Дополнительная информация

Support Chat Manager (Банківський продукт):
10.2023 - по теп.час. Обов'язки:
-оперативне реагування на запити клієнтів через чат, консультування щодо продуктів та послуг компанії, бонусів, акцій, допомога у вирішенні проблем клієнтів
-сприяння в процесі реєстрації та оформлення продукту, верифікації та вирішення технічних проблем
-аналіз запитів клієнтів, підготовка звітів щодо зміни, використання та створення скриптів.
Використання чат-платформ (банківська платформа, Zulip), використання скриптів, ведення чату російською/англійською мовами, хороша швидкість друку, відмінні комунікативні навички, стійкість до стресу, уважність до деталей, аналітичне мислення.

Модератор контенту (Маркетплейс. Роздрібна торгівля товарами від побутової техніки до косметики):
05.2021-10.2023 Обов'язки:
-перевірка інформації зібраною командою контенту, перевірка файлів та фото, забезпечення відповідності контенту правилам та стандартам платформи
-Навчання нових співробітників, організація роботи команди між внутрішніми підрозділами компанії
-щоденна звітність з особистої роботи та роботи команди
Уважність до деталей, здатність оперативно приймати рішення, знання всіх аспектів модерації контенту, інструменти аналітики.

Контент менеджер (Маркетплейс. Роздрібна торгівля товарами від побутової техніки до косметики):
02.2021-05.2021 Обов'язки:
-пошук, створення та редагування контенту для інтернет магазину та соціальних мереж (номенклатура, характеристики, атрибути, опис та фотоконтент) в Excel та на сайті.
-знання основ копірайтингу, креативне мислення, наповнення сайту та звірка коректності відображуваної інформації.

Контент менеджер (Маркетплейс. Роздрібна торгівля меблів):
05.2020 -02.2021 Обов'язки:
-пошук та внесення інформації (номенклатура, характеристики, атрибути, опис та фотоконтент) у файли для завантаження Excel та на сайт
-Внесення інформації в Бітрікс 24 та 1С Бухгалтерія 1С 8.3.
-наповнення сайту та звірка коректності відображуваної інформації.

Бухгалтер (Різні компанії від ПП до ТОВ (торгівля, виробництво меблів, транспортні послуги та логістика))
10.2004 – 03.2022 Обов'язки:
-контроль документів надходжень ТМЦ, формування книжки придбання (ТМЦ, ОС, послуги). Облік інших МШП, НМНА, ОЗ, нарахування амортизації у СУ та НУ. Відстеження строків надходження податкових накладних.
-оформлення реалізації продукції та товарів, виписка податкових накладних та формування реєстру податкових накладних. щоденна звірка з відділом продажу з дебеторської заборгованості. Контроль дебеторської заборгованості та звіряння з клієнтами. Складання внутрішніх звітів щодо поточної дебіторської заборгованості з урахуванням прострочення оплати покупця.
-формування платежів у системі «Клієнт-Банк» (гривня та валюта). Формування платежів у системі 'Клієнт-Банк' та 1С Підприємство. Відкриття нових розрахункових рахунків у банку та взаємодія з банківськими установами з інших питань. Контроль ДДС (приходи, витрати, продаж валюти, переміщення, залишки). Відновлення бухгалтерського обліку у програмі 1С (УПП 8.1) за період липень 2012-березень 2013 року по кількох підприємствах. Формування платіжного календаря плану ДДС.
-Ведення управлінського обліку, розрахунок фактичних показників діяльності підприємства, формування управлінської звітності. Складання статистичної та аналітичної звітності
-документальне оформлення посвідчень про відрядження, авансових звітів. Оформлення довіреностей для придбання цінностей. Облік та контроль за витрачанням ПММ на підприємстві (зустрічна звірка з АЗС); обробка дорожніх листів по легкових автомобілях Робота із договорами.
(Клієнт-банк, Бухгалтерія 1С версії 7.7, Бухгалтерія 1С УПП версії 8.1,8.2,8,3, Акцент 7.0, Excel)
Знання податкового законодавства, уважність до деталей, аналітичні здібності, відповідальність, здатність працювати з великим обсягом даних, взаємодія із внутрішніми та зовнішніми аудиторами.

Навички: ПК - просунутий користувач (Zulip, Word, Excel-впевнений користувач, ME-DOC, Бест Звіт, Акцент 7.0, Бухгалтерія 1С 7.7, Бухгалтерія 1С УПП версії 8.1, 8.2, 8.3, Клієнт-банк, Ліга Закон), Photoshop - користувач, Google-таблиці, Бітрікс 24- початковий рівень, GPT chat, навички тестування сайтів. Англійська В1 (Intermediate)

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний:
>