- PRO
Юлія
Помічник керівника, assistant manager, 75 000 грн
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 38 лет
- Город проживания:
- Бердичев
- Готов работать:
- Бердичев, Другие страны, Житомир, Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/3804132/
Опыт работы
Директор підприємства
с 09.2023 по 07.2024
(10 месяцев)
ТОВ "Шинаутіль", Бердичів (Машинобудування)
Створила підприємство з нуля (всі документи, Статут, виписки, реєстрація в державних органах)
Директор
с 06.2019 по 10.2024
(5 лет 4 месяца)
Приватний підприємець, Бердичів (Машинобудування)
Юрист
с 12.2018 по 10.2024
(5 лет 10 месяцев)
ПП "Брикетуючі технології", Бердичів (Машинобудування)
Юридичні документи, ведення кадрів... плюс допомога керівнику у всіх сферах - від оформлення документів до бронювання отелів і вирішення всіх інших питань.
Юрист/ lawyer
с 02.2015 по 01.2018
(2 года 11 месяцев)
ООО "Зернова база Україны"/LLC "GRAIN BASE OF UKRAINE"., Бердичев/Berdychiv city (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Юрист, головний спеціаліст фінансово-економічного відділу
с 12.2010 по 12.2011
(1 год)
Бердичівська міська рада, Бердичев (Послуги для населення та бізнесу)
Менеджер
с 02.2010 по 12.2010
(10 месяцев)
ТОВ "Маген-Україна", Житомир (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Пиватний підприємець
с 01.2003 по 12.2010
(7 лет 11 месяцев)
Приватний підприємець, Бердичів (Роздрібна торгівля)
Образование
Київський університет права Національної акадаемії наук України / Kyiv University of Law of the National Academy of Sciences of Ukraine
Суд, прокуратура, адвокатура/ the court, prosecutors, lawyers, Київ
Высшее, с 2006 по 2009 (3 года)
Дополнительное образование и сертификаты
Бердичівський коледж ПЕП – бухгалтер/ Berdychivsky Industry College of Economics and Law - accounting
2012
Бердичівський коледж ПЕП - оператор ПК (Свідоцтво)
2004
Бердичівський коледж ПЕП секретар-референт (Свідоцтво)
2005
Інститут економічних досліджень - программа "Державні закупівлі України" (Сертифікат)
2011
Агентство "Технології роста" тренінг-практикум "Техніка проведення телефонних переговорів" (Сертифікат)
2016
Знания и навыки
- MS Word
- MS Office
- Internet User
- MS PowerPoint
- MS Outlook
- Internet Explorer
- Opera
- Mozilla Firefox
- Google Chrome
- You tube
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Английский — начинающий
Дополнительная информация
E-mail: [
Мої обовʼязки на попередніх місцях роботи:
• організація закордонних поїздок (бронювання білетів, отелів, трансферів, туристичні поїздки від 1 до 25 людей), підготовка страховок, грін карт для автомобілів;
• організація корпоративів, днів народження;
• виконання особистих завдань керівництва (від плати за комунальні послуги до ремонтів та знаходження дійсно гарних майстрів...);
• великий досвід закордонних відряжень і вирішення різних питань, які могли виникнути вже на місці;
• ведення особистих справ працівників, накази, інструкції, звітність (кадри). Були перевірки, все ідеально.
• організація роботи офіса (закупівлі), прийом дзвінків, вхідна / вихідна кореспонденція;
• створення презентацій;
• організація відкриття підприємств (урочисто);
• організація та планування закупівель;
• формування річного плана закупівель;
• підготовка звітів.
• перевірка виробників зерна до купівлі (установчі документи, довідки (4-сг, 29-сг...), укладення договорів, збір всіх документів (видаткові накладні, рахунки,3 стор. акти...), підготовка документів для трейдерів...; повний супровід угод;
• робота з CRM;
• створення (реєстрація) підприємства - протокол, Статут, виписки, печатки та інші документи;
• представництво підприємства в органах влади, інших підприємствах, нотаріуси, ведення переговорів;
• розробка документів правового характеру, договорів;
• внесення на розгляд керівництва пропозицій по удосконаленню роботи підприємства...
• координація бізнес процесів підприємства;
• навела порядок (переробка, розробка нових, які були відсутні або створені з порушенням законодавства) документів на підприємстві, які впродовж 15 років створювались з помилками, неправильно або з іншої причини.
Ваші документи завжди будуть в ідеальному порядку.
Конфіденційність інформації на найвищому рівні.
Працювала і в режимі як в к/ф «Диявол носить прада») і чудово справлялась.
Додаткова інформація:
Компьютерні навички (впевнений користувач):
MS Office;
Outlook;
PowerPoint;
Internet (Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome);
You tube.
Водійське посвідчення:
Категорія "В", обожнюю водити автомобіль, маю досвід керування в Європі та США.
Володіння мовами:
Українська - експерт
Російська - експерт
Англійська - для подорожей та відряджень повністю вистачає.
Особисті якості:
відповідальність
конфіденційність
чесність
пунктуальність
уважність до деталей
комунікабельність
здатність до швидкого навчання
працюю на результат
багатозадачність не лякає
одразу роблю все правильно, а не відкладаю "на потім"
Захоплення та інтереси:
туризм
Похожие кандидаты
-
Помічник керівника, секретар-референт, офіс-менеджер, бухгалтер
25000 грн, Житомир -
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар керівника, помічник психолога
25000 грн, Киев -
Помічник, асистент керівника, адміністратор, офіс-менеджер
25000 грн, Киев -
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, секретар, помічник керівника
30000 грн, Киев -
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, діловод
Киев, Удаленно -
Помічник керівника, адміністратор, офіс-менеджер
Киев