Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/9069570/

Керівник відділу закупівель

Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ

Чаплінський Ярослав Іванович

Вік: 24
Місто проживання: м. Львів
Сімейний стан: неодружений
Контактний телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Мета: Шукаю роботу з метою отримання доходу та з перспективою кар‘єрного росту.

Досвід роботи

Назва компанії: ТОВ «ТОМАТІНА»
Посада: керівник відділу постачання
Період роботи: 24.09.2019 — працюю
Обов’язки:
закупівля товарів(продуктів) через моніторинг ринків;
Розширення існуючої бази контрагентів;
закупівля товарів(продуктів) через офіційний електронний торгівельний майданчик ProZorro (SmartTender);
закупівля товарів(продуктів) через електронний торгівельний майданчик EDIN-TENDER;
досвід роботи з ФОП;
підписання угод з постачальниками;
купівля та оформлення авто на компанію;
планування поставок відповідно до залишку на складі та у ресторанах;
контроль за своєчасними оплатами, відповідно до відтермінування;
вихід на міжнародні ринки;
імпорт необхідного обладнання для ресторанів з країн ЄС;
виконую обов’язки завідувача складом протягом 4 місяців;
запуск ресторану, а саме:
закупівля товарів на проробки нового меню;
закупівля всього необхідного обладнання;
закупівля меблів;
закупівля сантехніки;
закупівля електрики;
закупівля плитки;
закупівля дрібного інвентаря;
робота з FC;
оформлення полісів, КАСКО, робота з страховою при настанні страхових випадків;
повне забезпечення мережі ресторанів(12 ресторанів) всім необхідним для ефективного функціонування;
оптимізація та контроль за роботою складу;
оптимізація та корегування при потребі графіку поставок товару на заклади відповідно до часових обмежень;
реалізація централізованого постачання через РЦ.

Назва компанії: ПрАТ «Концерн ХлібПром»
Посада: провідний фахівець сектору постачання суміжних товарів
Період роботи: 09.09.2019 — 09.09.2020
Обов’язки:
- проведення переговорів з постачальниками;
- закупівля сировини через офіційний електронний торгівельний майданчик ProZorro (SmartTender);
- розширення бази контрагентів;
- закупівля продукції згідно моніторингу, у разі термінової необхідності, відповідно до існуючої бази контрагентів;
- контроль за своєчасними оплатами та їх погодження відповідно до відтермінування згідно договору;
- планування поставок відповідно до залишків по кожному виробничому підрозділу;
- підписання угод з постачальниками;
- керівництво роботою персоналу Концерну(логісти, водії, комірники, механіки) з питань: доставки документів, продукції та запчастин; перерозподіл закуплених матеріалів між виробничими підрозділами відповідно до різниці в залишках;
- координація роботи працівників та постачальників з питань відповідності замовленого майна.

Додатково здійснював за власною ініціативою в інтересах компанії та для власного розвитку:
Проведення звірок між контрагентом та компанією щодо продукції відповідно до договорів поставки;
Після проходження випробувального терміну отримав доступ до бази договорів, в тому числі його погодження(внесення правок) та підписання.

Порядок здійснення закупівель:
1. Формування місячної потреби виробничих підрозділів відповідно до споживання та залишків;
2. Запуск тендеру через майданчик ProZorro (SmartTender);
3. Розподіл товару по виробничих підрозділах та планування поставок згідно залишків;
4. Закупівля де-яких товарів згідно моніторингу ринку по існуючій базі контрагентів.

Освіта
Навчальний заклад: Національний університет «Львівська політехніка»
Ступінь: бакалавр
Назва спеціальності: менеджмент зовнішньоекономічної діяльності та митної справи
Період навчання: 01.09.2015 — 30.06.2019
Ступінь: магістр
Назва спеціальності: менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
Період навчання: 01.09.2019 — 30.12.2020

Вміння та навики
Знання офісних програм: Outlook, Word, Excel, 1C, iiko
Досвід роботи на президентських та парламентських виборах членом дільничної виборчої комісії
Відвідував різноманітні заходи та зустрічі, спрямовані на саморозвиток та самовдосконалення (щорічні Дні кар’єри НУ «Львівська Політехніка», тренінги, семінари)
Знання мов: українська/російська(вільне володіння);англійська мова (середній рівень)
Вмію швидко знаходити рішення в нестандартних ситуаціях.

Додаткова інформація
Стресостійкий, комунікабельний, працелюбний, наполегливий,пунктуальний,рішучий. Маю бажання вдосконалюватись, розвиватись та планую кар’єрний ріст.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: