Олена
Бухгалтер
- Возраст:
- 38 лет
- Город:
- Житомир
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9820293
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Олена КУХАРУК
Бухгалтер
Повна зайнятість
Дата народження: 28.06.1985р.
Місто:Чуднів
Контактна інформація:
Тел.[
Ел.пошта:
[
Досвід роботи:
З 27.09.2006р.по 30.11.2007р. –працювала на посаді кредитний інспектор-касир в Кредитній спілці «Фаворит Житомир»;
З 03.12.2007р. по 22.09.2008р.—працювала на посаді інспектора кредитного сектору продажу відділу розвику бізнесу Житомирського відділення «Комерційний банк «Дельта»;
З 23.09.2008р. по 30.12.2008р. – працювала на посаді фахівця сектору залучення клієнтів відділу комерційного розвитку в Житомирській області ВАТ «Банк Руский Стандарт»;
З 08.06.2011р. по 28.02.2013р. – працювала на посаді спеціаліста бухгалтера в Чуднівській центральній районній лікарні;
З 01.03.2013р по теперішній час працюю в Комунальне некомерційне підприємство «Чуднівський центр первинної медико-санітарної допомоги» спеціаліст з розрахунків із працівниками.
Освіта:
-Повна вища;
-Житомирський Інститут підприємнийтва та сучасних технологій;
-Спеціальність «Економіст»;
-з вересня 2002р.по червень 2007р.
Професійні навики та функціональні обов»язки:
-Навики роботи з комп»ютером:
Впевнений користувач програм MicrosoftWord,Excel, знаю, як працювати в інтернеті, знаходити потрібну інформацію;
-M.E.Doc;
- Fredo звіт;
- Експерт (КБС), використовую в теперішній час.
• нарахування заробітної плати, лікарняних, відпускних, відрядних;
• складання та подання звітів: об»єднаний звіт, 1-ПВ й інші статистичні звіти та інформації ;
• ведення обліку медикаментів,вакцини,наркотичних засобів,гуманітарної допомоги;
• ведення штатного розпису та тарифікації;
• ведення кадрової документації (прийом,звільнення,переведення,особові справи,табель обліку робочого часу);
• ведення вхідної та вихідної документації;
• оформлення працівникам відпусток, відряджень;
• досвід роботи з міжнародними грантами;
• складання та реєстрація договорів.
Володіння мовами:
Українська – вільно.
Особисті якості: Старанність,організованість,не конфліктність,пунктуальність,легко адаптуюсь до нових умов праці,швидко навчаюсь новому. Постійно розвиваюсь,слідкую за введенням нових законів та постанов.
Похожие кандидаты
Бухгалтер з первинної документації, оператор комп. набору (1С, BAS)
15000 грн, Житомир
Бухгалтер по реализации, оператор 1С, кассир
Житомир
Головний бухгалтер, заступник головного бухгалтера
Житомир, Удаленно
Бухгалтер, офіс-менеджер, адміністратор
18000 грн, Житомир
Спеціаліст з бух. обліку
20000 грн, Житомир
Бухгалтер
Житомир