- 6505
Будуємо персональний бренд у LinkedIn за 11 кроків
Приблизно 8 із 10 сторінок професіоналів у LinkedIn майже не заповнені. Вони нічого не говорять про їхнього власника. Але якщо оформити свій профіль у LinkedIn всього лише раз, він працюватиме на вас й даватиме результат.
У цій статті засновник компанії Addlium Дмитро Суслов розкаже, як наповнення інформацією профілю у найпопулярнішій соцмережі для встановлення ділових контактів LinkedIn може вплинути на ваш професіональний бренд. Також на вас чекає декілька статистичних спостережень.
Привіт! Я — Дмитро Суслов, засновник Addium, що просуває компанії через LinkedIn та створює персональні бренди за допомогою маркетингового пакування профілів у цій соціальній мережі. Коли я переглядаю профілі в LinkedIn, 8 із 10 сторінок професіоналів майже не заповнені й виглядають так:
Навіщо мати гарно оформлений профіль у LinkedIn
LinkedIn — найбільша професійна соціальна мережа. Як каже офіційна статистика, вона налічує понад 950 мільйонів користувачів з 200 країн, серед яких 65 мільйонів — це люди, які ухвалюють рішення. Тож більшість брендів, що хочуть вийти на міжнародні ринки, шукають потенційних замовників саме тут.
Для професіоналів це також гарна можливість:
- заявити про себе;
- створити особистий бренд;
- отримати корисні контакти та знайомства;
- шукати потенційних клієнтів та партнерів;
- ділитися своїми думками та експертизою.
Однак, насамперед потрібно правильно оформити профіль.
Оформлюємо профіль в LinkedIn
Профіль повинен стати вашою візитною карткою. Найперше, я рекомендую перевірити, чи оптимізована URL-адреса. Тут потрібно видалити зайві цифри та символи з посилання, щоб користувачі могли легко прочитати та запам’ятати його. Також не рекомендую вводити назву кирилицею, бо таке посилання перетворюється на довгий текст із купою незрозумілих символів.
Ви також можете оформити свій профіль декількома мовами, особливо якщо плануєте просувати послуги на іноземних цільових ринках. Якщо у вас є сайт або онлайн-візитівка — чудово! Додайте їх також.
Рекомендую увімкнути режим автора (Creator Mode), але про це трохи пізніше.
Крок №1: Додайте професійне фото
Персональне фото — це перше, на що звертають увагу користувачі LinkedIn. Тому зробіть так, щоб воно запам’яталося. У цьому допоможуть наші рекомендації:
- Обличчя має займати 50% простору на фотографії.
- Фон повинен бути нейтральним (наприклад, білим, сірим, чи розмитим).
- Додайте фотографію з легкою посмішкою, це викликає симпатію в людей.
- Виберіть діловий одяг для фотографії в LinkedIn, адже це професійна мережа.
Крок №2: Зробіть обкладинку
Більшість користувачів LinkedIn нехтують обкладинкою, і дарма. Адже так ви візуально розповідаєте про свій досвід та перелік послуг. Оптимальні розміри обкладинки для персонального профілю — 1584×396 px.
Коли розробляєте обкладинку, зверніть увагу на ці пункти:
- Вона повинна відображати специфіку вашої галузі. Наприклад, додайте фото вашого робочого місця або продукти, що ви пропонуєте.
- Обкладинка має комунікувати з потенційними клієнтами. Наприклад, помістіть на неї свій слоган або вкажіть, чим ви допомагаєте вашим клієнтам.
- Бажано, щоб весь візуал, включно з обкладинкою, відповідав єдиному стилю. Для цього бренди можуть використовувати корпоративні шрифти, символіку, кольори тощо. Якщо у вас ще немає свого унікального стилю — подумайте про це заздалегідь.
Крок №3: Напишіть хейдлайн
Хедлайн — це короткий заголовок в LinkedIn. Він повинен відображати вашу посаду, професійну ідентичність, навички та сферу діяльності. Але більшість користувачів обмежуються лише першим пунктом.
Як покращити хедлайн:
- Не вказуйте лише свою посаду.
- Поясніть цільовій аудиторії, чим можете допомогти. Наприклад, збільшити продажі або створити унікальний корпоративний стиль.
- Оперуйте фактами. Наприклад, збільшити ROI на 30%.
- Робіть це коротко та по суті — ніякої води.
- Додайте ключові слова, щоб клієнтам було простіше вас шукати.
Хедлайн має обмеження за кількістю символів — близько 120. Тож будьте лаконічними та чіткими. Виберіть слова, що якнайкраще відображають вашу професійну особистість.
Пам’ятайте: перше, що бачать люди в LinkedIn — ваші фото, ім’я та хедлайн. Тож добре пропрацюйте ці пункті, щоб користувачі могли скласти перше враження про вас навіть не переходячи до профілю.
Крок №4: Додайте контактну інформацію
Контактна інформація — це легкий спосіб для потенційних клієнтів звернутися до вас. У LinkedIn ви можете додати:
- електронну адресу;
- сайт;
- номер телефону;
- день народження;
- соціальні мережі (наприклад, Facebook чи Twitter).
У налаштуваннях виберіть, які користувачі бачитимуть вашу особисту інформацію. Наприклад, ви можете дозволити робити це лише контактам, що додалися до вашої мережі.
Крок №5: Вкажіть послуги, що ви надаєте
Для того, щоб потенційні клієнти розуміли, як ви можете їм допомогти, перерахуйте свої послуги. Наприклад, СЕО-оптимізація, розробка брендових матеріалів, комплексні маркетингові послуги. Збагатіть свій опис ключовими словами, щоб людям було простіше вас знайти.
Крок №6: Додайте інформацію про себе
Це найважливіший етап, де є нагода повністю розкрити експертність власника профілю. Універсальних рішень немає, адже кожен професіонал унікальний. Наприклад, вкажіть детальніше, які послуги надаєте, для чого це потрібно клієнтам та яких результатів від співпраці з вами варто очікувати.
Ось декілька порад:
- Поясніть, що ви робити на своїй посаді.
- Розкажіть про свої досягнення, підкреслюючи досвід.
- Розкажіть своїй аудиторії, чим можете допомогти.
- Додайте декілька речень, що характеризують вас як особистість.
- Розставте ключові слова по тексту. Так користувачі знаходитимуть ваш профіль у пошуковій системі.
- Розбийте текст на декілька абзаців. Тоді його буде легше сприймати.
- Закличте до дії та залиште свою електронну пошту наприкінці тексту.
Крок №7: Пропрацюйте блок «Обране»
Якщо ви публікуєте матеріали, наприклад, статті чи публікації, не соромтесь додати їх до персонального профілю. Так користувачі LinkedIn дізнаються про вас ще більше та сформують своє враження.
Крок №8: Розкажіть про свій досвід
Користувачі зможуть відстежувати ваш професійний шлях та складуть враження про вас, як про спеціаліста.
- Перерахуйте місця роботи (навіть якщо працювали неповний робочий день), але лише якщо вони релевантні до поточної посади та обов’язків.
- Укажіть свою поточну посаду.
- Додайте назву посади, компанію та тривалість роботи для кожного досвіду.
- Додайте опис і досягнення принаймні до 3 останніх місць роботи.
- Додайте медіаматеріали до своїх позицій (презентації, нагороди та відгуки).
Крок №9: Вкажіть освіту
Хоча освіта — це не вирішальний фактор, було б непогано розказати про неї теж. Почніть із коледжу, а потім додайте університет. Включіть у цей блок додаткові активності, такі як участь у семінарах або організаціях.
Крок №10: Додайте навички
Додавши навички у LinkedIn, ви з’являтиметеся в пошукових результатах. Так потенційні клієнти звернуть на вас увагу при пошуку людей із конкретною експертизою.
- Додавайте як жорсткі, так і гнучкі навички (загалом їх можна вибрати до 50).
- Виділіть три свої ключові навички, що найбільш точно описують характер вашої експертизи.
- Обмінюйтесь підтвердженням навичок із колегами, друзями та партнерами.
Крок №11: Запросіть рекомендації
У LinkedIn можна обмінюватися рекомендаціями, наприклад, зі своїми партнерами та колегами. Це дозволяє сформувати професійний імідж серед бізнес-мережі. Для цього вам потрібно зайти в блок «Рекомендації» → «Запитати рекомендацію». Після отримання ви повинні написати рекомендацію у відповідь.
Як оформлення профілю вплине на ваші показники в LinkedIn
У Addlium ми консультуємо український бізнес щодо пакування сторінок у LinkedIn. Вирішили провести експеримент і подивитися, як змінювався відсоток додавання до бізнес-мережі після якісного заповнення всіх блоків. Здебільшого показники зростали на більш ніж 28%.
Що далі?
Звичайно, якісне заповнення профілю — лише перший крок до того, щоб побудувати персональний бренд у LinkedIn. Потрібно розширювати свій нетворк, слідкувати за людьми, ділитися думками та показувати експертність. А найкращий спосіб зробити це — створювати якісний контент. Пишіть про те, що турбує вашу цільову аудиторію, пояснюйте свою точку зору та розповідайте, як можна зробити щось у межах своєї компетенції. Це довгий шлях, але він того вартий.
Приділяйте LinkedIn усього 30 хвилин кожен день і незабаром побачите результати.
1 коментар
Щоб залишити коментар, потрібно увійти.