PPC-спеціаліст

PPC-фахівець, Pay Per Click фахівець — це фахівець із контекстної реклами, він привертає на сайт користувачів, які з великою ймовірністю щось на ньому замовлять.

206
jobs
37 500
average salary

Що робить PPC-спеціаліст

PPC-фахівець або PPC-менеджер налаштовує показ реклами на потрібну цільову аудиторію на різних майданчиках, наприклад, банери на сайтах або рекламу на YouTube, і залучає нових клієнтів.

Він розраховує показники, яких можна досягти за певного бюджету, постійно оптимізує показники після запуску — робить все, щоб клік або перехід коштував дешевше, але приносив більший результат, тобто конверсію. А після завершення рекламної кампанії, робить звіт із її ефективності.

Робота поєднує в собі креатив і цифри: PPC-менеджер може пропонувати ідеї для креативів, комбінувати їх, але при цьому не повинен забувати про конверсії та статистику.

Скільки отримує PPC-спеціаліст

Зарплата PPC-фахівця залежить від досвіду та кваліфікації. Фахівець-початківець в IT може отримувати від 300 доларів. Що більше успішних кейсів у нього буде в портфоліо, то вищою буде оплата праці. Також гонорар залежить від складності проєкту, над яким доводиться працювати.

37 500 UAH

for april 2025

*according to 498 job postings

Salary distribution

19 000 UAH
67 000 UAH

Change in average salary

«PPC specialist» in Ukraine

according to Work.ua — work.ua/stat

Які навички потрібні PPC-спеціалісту

Робота PPC-менеджера неможлива без знань Google Analytics, Google AdWords, Google Tag Manager. Також йому можуть знадобитися й інші інструменти, все залежить від цілей замовника.

PPC-фахівець повинен вміти:

  • складати групи рекламних оголошень;
  • збирати семантичне ядро ​і мінус-слова;
  • працювати з бюджетами, зі ставками в рекламному кабінеті;
  • користуватися аналітикою, щоб розуміти наскільки кампанія успішна або збирати дані про поведінку аудиторії;
  • налаштовувати ретаргетинг;
  • підбирати рекламні заголовки і писати тексти до оголошень.

PPC-менеджеру знадобиться посидючість, увага до деталей, аналітичне та логічне мислення, креативність, здатність правильно інтерпретувати великий обсяг інформації.

Наскільки затребувані PPC-спеціалісти

PPC-менеджери стають дедалі популярнішими, бо все більше бізнесів хочуть налаштувати контекстну рекламу. Хороший спеціаліст буде завалений замовленнями на місяці вперед.

206
jobs on our site

Number of job postings

«PPC specialist» in Ukraine

according to Work.ua — work.ua/stat

Де вчитися на PPC-спеціаліста

В університетах такої спеціальності немає, тож доведеться йти на курси. Але щоб легше засвоїти інформацію, можна закінчити спеціальності, де необхідні знання математики і логіки, а щоб розбиратися в рекламі загалом, варто закінчити факультет маркетингу.

Майбутнім абітурієнтам, які обирають професію та планують, де вчитися, в пригоді стане докладна покрокова інструкція «Вступ» від Education.ua. Скористайтеся нею, щоб розібратися з правилами вступу, підготуватися до іспитів, зрозуміти принцип зарахування, зібрати всі документи та не пропустити терміни їхньої подачі.


Even more information about educational institutions.

Share this material with your friends, post it on your social media pages, and tell your loved ones who are still unsure about what profession to choose. Everyone deserves to have a job of their dreams!

Other professions

Офтальмолог

Офтальмолог

Офтальмолог — це лікар, який піклується про здоров'я наших очей.

Слюсар

Слюсар

Слюсар — це професійний робочий, який обробляє метали ручним або механізованим інструментом, а також складає, регулює, ремонтує машини та механізми.