Що робить SMM-менеджер
SMM-менеджер вирішує цілий ряд завдань, пов’язаних із залученням покупців з соціальних мереж, підвищенням іміджу компанії, а також впізнаваності та популярності товару або послуги.
Він створює та оформлює корпоративні сторінки в різних соціальних мережах, розробляє стратегію розвитку групи (яким чином будуть запрошуватися користувачі, яким буде контент, частота виходу постів), наповнює групу корисним контентом, який приверне і зацікавить цільову аудиторію, створює і підтримує спілкування в спільноті, відповідає на питання і коментарі учасників, видаляє спам, займається просуванням корпоративної сторінки (придумує конкурси та акції, відповідає за рекламу, яка повинна залучити нових учасників). А також цей спеціаліст веде і аналізує статистику просування, збільшення трафіку та його конвертації.
SMM-менеджер зобов’язаний бути в курсі останніх SMM-новин, знати про трендові SMM-продукти, добре орієнтуватися в сучасних передових, а також інноваційних SMM-інструментах. Робота SMM-спеціаліста вимагає постійного спілкування і перебування онлайн.
Скільки отримує SMM-менеджер
Рівень заробітної плати SMM-менеджера залежить від рівня кваліфікації фахівця, масштабу проекту і широти функціональних обов’язків. На нашій діаграмі можна побачити розподіл зарплат, які роботодавці вказують у своїх вакансіях на нашому сайті.
for april 2025
*according to 1 880 job postings
Salary distribution
Change in average salary
«SMM manager» in Ukraine
Які навички потрібні SMM-менеджеру
- Звичайно, SMM-ник повинен любити соціальні мережі і активно ними користуватися, бути в курсі останніх SMM-новин, знати про трендові SMM-продукти, добре орієнтуватися в передових SMM-інструментах.
- Але ще потрібна грамотність. Кому ж сподобається читати пости крутого бренду з помилками?
- Уміння писати цікаві тексти, залучати підписників без накрутки і їх прямої покупки.
- Уміння налаштувати таргетовану рекламу, знати програми і сервіси, що автоматизують і спрощують постинг.
- Базові знання Google Analytics і графічних редакторів (VSCO, Snapseed, Lightroom).
- Крім того, SMM-менеджер повинен знати всі можливості та специфіку кожної соціальної платформи (просування в Facebook, Instagram, Youtube і т.д.), володіє допоміжними маркетинговими інструментами.
Наскільки затребувані SMM-менеджери
Відсоток компаній, які використовують соціальні мережі для свого просування, зростає щороку. Саме тому затребуваність кваліфікованих SMM-фахівців збільшується.
Number of job postings
«SMM manager» in Ukraine
Де вчитися на SMM-менеджера
Щоб стати SMM-менеджером в Україні, є декілька варіантів навчання:
- Вища освіта — вибирати варто виші, в яких є факультети маркетингу, журналістики чи філології.
- Якщо ви хочете швиденько вивчитися на SMM-менеджера без здобуття вищої чи середньої спеціальної освіти, можна закінчити спеціалізовані курси SMM — це відмінний варіант для тих, хто задумується над зміною професії чи вдосконалення своїх навичок.
Майбутнім абітурієнтам, які обирають професію та планують, де вчитися, в пригоді стане докладна покрокова інструкція «Вступ» від Education.ua. Скористайтеся нею, щоб розібратися з правилами вступу, підготуватися до іспитів, зрозуміти принцип зарахування, зібрати всі документи та не пропустити терміни їхньої подачі.
Share this material with your friends, post it on your social media pages, and tell your loved ones who are still unsure about what profession to choose. Everyone deserves to have a job of their dreams!
Other professions

Сценарист
Сценарист створює ідейну основу для культурних шедеврів — фільмів, серіалів, театральних п'єс, рекламних роликів, кліпів і навіть ігор.

Журналіст
Журналіст — це співробітник засобу масової інформації, автор інформаційних та аналітичних матеріалів на різні теми.