- Файл
Анна
Заступник директора, головний бухгалтер
- Вік:
- 43 роки
- Місто:
- Одеса
Контактна інформація
Шукач вказав телефон.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10263843/
Завантажений файл
Файл містить ще 2 сторінки
Версія для швидкого переглядуЦе резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Кучма Ганна Валентинівна
Особисті данні:
Адреса: м.Миколаїв, вул.Озерна 47а, кВ 41
Номер телефону: [
Email: [
Місце проживання:
вул. Середньофонтанська, 12а, кв.57
м. Одеса
● Досвід роботи
Комунальне некомерційне підприємство «Одеський обласний центр екстреної медичної допомоги і медицини катастроф» Одеської обласної ради
Заступник генерального директора з економічних питань та забезпечення лютий 2023 – листопад 2023
- Організовує та забезпечує керівництво плановою діяльністю КНП : «ООЦЕМД і МК» ООР».
- Адміністрування, організації та оперативного управління установами охорони здоров'я різних форм власності та направленості ( до 3000 працівників);
- Здійснення комплексного економічного аналізу діяльності КНП «ООЦЕМД і МК» ООР»;
- Забезпечення підготування фінансового плану та внесення змін до нього;
- Забезпечення формування статистичної звітності в частині забезпечення діяльності Підприємства матеріально-технічними ресурсами.
- Забезпечення умов належного зберігання матеріальних ресурсів, витрачання всіх видів енергоресурсів;
- Вживання заходів щодо своєчасної виплати заробітної плати працівникам КНП «ООЦЕМД і МК» ООР», впровадження нових форм організації та оплати праці тощо;
- Несення персональної відповідальність за своєчасну виплату заробітної платні у розмірах, визначених медичним працівникам закладів охорони здоровʼя комунальної форми власності за повністю виконану місячну (годинну) норму праці у межах фонду оплати праці з урахуванням диференціації заробітної плати медичним працівникам у межах фонду оплати праці встановлення доплат та надбавок з урахуванням складності, відповідальності та умов виконуваної роботи, кваліфікації працівника, результатів його роботи;
- Підготовка та подання на розгляд генерального директора змін до штатного розпису Підприємства;
- Вивчення ефективності використання всіх діючих форм і систем оплати праці, матеріального і морального заохочення, готує пропозиції по впровадження та удосконалення таких систем у Закладі охорони здоровʼя.
- Організація інвентаризації матеріальних цінностей та своєчасне списання непридатних цінностей;
- Забезпечує складання планової документації про діяльність КНП «ООЦЕМД і МК» ООР»;
- Участь у роботі робочих та дорадчих органів, що створюються у КНП «ООЦЕМД і МК» ООР».
Департамент охорони здоров‘я Одеської ОВА
Головний спеціаліст відділу ресурсного забезпечення медичних установ вересень 2022 – грудень2022
Здійснення контролю та розподілу бюджетних коштів та ресурсного забезпечення медичних закладів Одещини.
Заступник директора з економічних питань червень 2020 - вересень 2022
КНП ММР «Пологовий будинок No3», Миколаїв
‐ адміністрування, організації та оперативного управління установами охорони здоров'я різних форм власності та направленості ( до 250 працівників);
‐ підбору кадрів, ефективного використання та управління персоналом;
‐ розробки стандартів роботи, стратегічного і тактичного планування, оптимізації діяльності, процесів управління та розвитку;
‐ співпраці з органами влади, контролюючими та правоохоронними органами,
медичною спільнотою (мережею) різних рівнів і форм власності (велике коло особистих зв'язків);
‐ розробки аргументованих пропозицій щодо: підвищення ефективності роботи установ (в т.ч. фінансової рентабельності); нових напрямків та послуг (з використанням моніторингу профільного ринку), впровадження в практику передових методик за фахом і напрямкам діяльності;
‐ пошуку партнерів, ведення переговорів та укладання угод;
‐ улагодження та запобігання конфліктних ситуацій;
‐ підготовки медичних установ до проведення державних акредитацій та отримання ліцензій на медичну практику;
‐постійна комунікація з представниками НСЗУ та активне прийняття участі в укладанні договорів ПМГ закладу;
‐уповноважена особа в закладі, що здійснювала процедури державних закупівель товарів, робіт та послуг;
‐загальне управління фінансово – економічною та господарською діяльністю закладу;
‐ планування матеріально‐технічного забезпечення; ‐ складання штатних розписів;
‐ укладання договорів із закупівлі товарів та послуг; ‐ ведення платіжного календаря;
‐ робота з банками та державними установами; ‐ контроль за виконанням бюджету;
‐ фінансово‐економічний супровід міжнародних проектів; ‐ розрахунок тарифів на надання платних медичних послуг.
‐організація та ведення управлінського обліку;
‐розробка та аналіз виконання фінансового плану підприємства;
‐складання фінансової звітності;
‐аналіз господарської діяльності підприємства;
‐здійснення взаємодії з банками;
‐аналіз та оптимізація бізнес процесів.
Розуміння і володіння знаннями:
‐ специфіки менеджменту і маркетингу в галузі охорони здоров'я та в установах різних форм власності;
‐ специфіки ринку медичних та оздоровчих послуг;
‐ законодавчої та нормативно‐правової бази з питань охорони здоров'я, ліцензування, трудового права, основ діловодства та документообігу підприємств;
‐ медичної статистики і аналітики, системного аналізу з визначенням тенденцій і прогнозів;
‐ основ фінансового планування та ефективного використання коштів.
Заступник головного бухгалтера серпень 2015 - червень 2020 КНП ММР «Пологовий
будинок No3», Миколаїв
- Прийом, контроль, обробка первинної документації, контроль взаєморозрахунків з контрагентами, проведення звіряння на контрольні дати;
‐ Підготовка платіжних доручень та перерахування коштів через систему Клієнт‐банк;
‐ Внесення банківских виписок в 1С в національній та іноземній валюті, касові операції;
‐ Нарахування заработної плати, відпускних, лікарняних, декретних, компенсації за невикористану відпустку в програмі 1С;
‐ Нарахування та перерахування податків і платежів в бюджет і соціальні фонди, перевірка сплати податків в електронному кабінеті;
‐ Контроль і ведення бухгалтерського обліку операцій з майном, основними засобами, запасами (оприбуткування, складські переміщення, введення в експлуатацію основних засобів, модернізація, нарахування амортизації, списання);
‐ Перевірка виписки ПН та РК, реєстрація в ЄРПН (Медок);
‐ Контроль та перевірка формування ПЗ та ПК, складання та подання декларації по ПДВ ‐ Складання авансових звітів (відрядження по Україні та за кордон);
‐ Розрахунок та подання до сплати орендних платежів орендодавцю ‐ фізичній особі (оренда приміщення), нарахування податків;
‐ Списання ПММ;
‐ Формування та подача звітів по заробітній платі (звіти з ЄСВ, форма «1‐ДФ»,
звіти з праці, звіту про використання коштів Фонду соц. страхування), а також іншої статистичної та податкової звітності;
‐ Участь в проведенні податкових перевірок, спілкування з працівниками .
Облік розрахунків з постачальниками та підрядниками, покупцями та замовниками:
‐ робота с договорами контрагентів .
‐Підготовка документів в банк для отримання кредитних коштів .
Звітність: статистика, баланс, фінансові результати, та інша звітність до статистики.
Економіст лис 2014 - сер 2015 Миколаївське обласне бюро судово-медичної
експертизи, Миколаїв
Головний бухгалтер серпень 2013 - листопад 2014 Миколаївське обласне бюро
судово-медичної експертизи, Миколаїв
Складання кошторисів, штатного розпису , внесення змін до них. Складання фінансової та бухгалтерської звітності, податкова звітність, банківські операції, аналіз використання коштів, калькуляції по платним послугам, складання договорів.
Забезпечення проведення фінансово‐господарської діяльності, контроль за проектною документацією на проведення капітальних ремонтів, списання основних засобів тощо.
економіст лютий 2012 - серпень 2013
Миколаївське обласне бюро судово-медичної експертизи, Миколаїв
Складання та погодження кошторисів, договірних цін, ведення та контроль необхідної супровідної документації (договорів, обсяги виконаних робіт, матеріали), підготовка тендерної документації та проведення процедур закупівель, контроль за своєчасним надходженням документів.
● Курси
Державні закупівлі лют 2013 - лют 2013
Південна Торгово-Промислова Палата
Здобула навички фахівця з державних закупівель.
Схожі кандидати
-
Директор, управляющий, зам. директора, начальник отдела, руководитель
Одеса, Чорноморськ, Південне (Одеська обл.) -
Заместитель директора, главный инженер начальник цеха, зам. начальника, технолог
30000 грн, Одеса -
Головний бухгалтер, зам. гол. бухгалтера
Одеса, Дистанційно -
Директор, зам. директора, руководитель, начальник производства, технолог
Одеса, Дніпро , ще 8 міст -
Директор, комерційний, заступник директора, керівник, регіональний менеджер, начальник відділу
Одеса -
Головний бухгалтер, заступник головного бухгалтера
Одеса