Резюме від 11 травня 2024

Вікторія

Адміністратор, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
26 років
Місто:
Житомир

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Контролер якості

з 07.2023 по 01.2024 (6 місяців)
ЛЕСЯ, Житомир (Легка промисловість)

Старший контролер виробництва, відповідає за якість готової продукції всього виробництва .
Обов'язки: контроль виробництва та готової продукції, згідно технологічних карт та обумовлених стандартів компанії.
Робота з контролерами відділу якості: вирішення спірних питань та конфліктів, забезпечення необхідним об'ємом роботи, наданням необхідної документації та додаткових для роботи матеріалів. Перевірка виконаної роботи контролерів для забезпечення найвищої якості готових виробів.
Навчання нових контролерів підприємства згідно до стандартів компанії .
Робота в системі бази даних та з програмами World, Excel, Outlook .
Робота з супутньою документацією щодо відвантаження готової продукції ( invoice, тощо).

Маркетолог

з 03.2020 по 02.2021 (11 місяців)
Полісся Моторс Груп, Житомир (Автобізнес та автосервіс)

Обов'язки:
ведення усієї зовнішньої реклами (білборди, вивіски, поклейка автомобілів, тощо для 6 автосалонів) , візитки, банери, таблички, бейджи , згідно стандартів компаній.
Ведення соцмереж ( написання постів, планування медіа-контент-плану на місяць,налаштування таргетованої реклами, проведення розіграшів та спілкування з клієнтами в режимі онлайн, вирішення конфліктних ситуацій.
Оновлення інформації на офіційних сайтах дилерів, ведення супутньої документації

Адміністратор

з 06.2019 по 02.2020 (8 місяців)
Полісся Моторс Груп, Житомир (Автобізнес та автосервіс)

Адміністратор автосалону.
Обов'язки: зустріч клієнтів, первинна консультація щодо характеристик автомобілів, слідкування за чистотою автомобілів що знаходяться в салоні, ведення запису на тест-драйв, приготування кави, ведення документації, обзвон клієнтів,

Помічник керівника

з 08.2017 по 08.2019 (2 роки)
Житомирський м'ясокомбінат, ТОВ, Житомир (Харчова промисловість)

Ведення складської логістики підрозділу.
Обов'язки: ведення документації в системі 1С, ( товарно-транспортні накладні, внутрішнє переміщення товару, invoice, видатні накладні,списання, тощо) , робота в програмах Word, Exel, тощо.
Створення документів, презентацій та актів, звітів, - за дорученням керівника.
Забезпечення життєдіяльності офісу : кава, чай, цукор, замовлення води,спецодягу робітникам, тощо.
Ведення табелю відвідування працівників підрозділу та закриття табелю щомісячно.
Формування первинного пакету документів на звільнення, відпустку, власний рахунок, тощо.
Ведення та зберігання усього паперового документообігу.
Проведення інвентаризацій на підрозділі.
Слідкування за вчасним відвантаженням продукції з виробництва,згідно норм та з повним пакетом супутніх документів.

Освіта

ЖДУ ім. Франка

Історичний факультет, Житомир
Незакінчена вища, з 2016 по 2017 (1 рік)

ЖВПУСД

Швачка, кравець, закрійник жіночого одягу, Житомир
Середня спеціальна, з 2013 по 2015 (2 роки)

Знання і навички

Робота з великим обсягом інформації Комунікабельність Швидко навчаюся новому Здатність до навчання Ведення CRM Робота із запереченнями MS Word MS Excel Ведення документації Відповідальність Бажання вчитися і розвиватися

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Також проходжу курси з ІТ по направленню QA

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: