Резюме від 12 травня 2024

Анастасія

Менеджер по роботі з клієнтами, оператор call-центру, 19 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
25 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Оператор call-центру

з 10.2023 по 05.2024 (7 місяців)
НЕЦ, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Компанія надає послуги з повірки в засобів вимірювальної техніки. Працюю оператором вхідної лінії, записую людей на проведення послуг, надаю зворотній звʼязок. Працюю з 1С, MS Excel. Додатково проводимо роботу статистистів.

Оператор call-центру

з 02.2023 по 10.2023 (8 місяців)
Звонковий дім (аутсортинговий кол-центр), Дистанційно (Телекомунікації, зв'язок)

Надавала послуги оператором таким компаніям як: Новус, Пепсі Ко, МакДональдз, Пежо, Сітроен, Опель та ДС. Працювала з СРМ. Приймала не тільки вхідну лінію, а й надавала зворотній звʼязок клієнтам по їх питанням.

Оцінювач експерт

з 09.2020 по 02.2023 (2 роки 5 місяців)
Скарбниця, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Працювала експертом-оцінювачем дорогоцінних металів, діамантів та техніки. Займалася оформленням кредитування під заставу. Працювала з ЕККА, 1С, вела архів, трішки бухгалтерію.

Офіціант

з 11.2018 по 04.2020 (1 рік 5 місяців)
Євразія, мережа ресторанів та суші-барів, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Працювала спочатку офіціантом, потім старшим офіціантом. Пропонували підвищення до адміністратора, однак через навчання в НАВС вимушена була відмовитися.

Освіта

Національна академія внутрішніх справ

Психологія, Київ
Вища, з 2016 по 2020 (4 роки)

Знання і навички

Уважність Комунікабельність Прийом вхідних дзвінків Здатність до навчання Здійснення вихідних дзвінків Обробка гарячих заявок Користувач 1С Ведення CRM Теплий продаж MS Excel Адаптивність Пунктуальність

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Спираючись на отриманий досвід я готова працювати з вхідною лінією, займатися обробкою замовлень, надавати зворотній звʼязок, робити додаткові продажі, консультувати/вести клієнтів, вирішувати проблемні питання.
Варіанти з вихідною лінією холодних дзвінків/продажів НЕ розглядаю.

Працюю з 1с, СРМ, MS Excel, Binotel. Комунікативна тому в спілкуванні з людьми я не відчуваю дискомфорту, впевнено веду людину у розмові.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: