Резюме від 22 травня 2024

Сергій

SEO-спеціаліст, керівник відділу, Team Lead

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дніпро, Київ, Одеса, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник SEO-відділу

з 04.2023 по нині (1 рік 1 місяць)
talla.ua, Дніпро (Роздрібна торгівля)

talla.ua - магазин інтимних товарів.

Цікавий проект з точки зору SEO бо тут, обширна семантика та велика структура, досить високий попит по ключовим словам (відповідно можна сформувати гарний рівень трафіку та продажів), високий рівень конкуренції та загальної складності.

З замовником дуже комфортно працювати, дослухається до порад та зауважень, разом зробили дуже багато технічних впроваджень, які позитивно вплинули на загальний результат просування.

Результати:
- в 12 разів зросла кількість замовлень з каналу Organic Search
- в 14 разів зросла кількість ключових слів в ТОП-10 (110 > 1650)
- в 17 разві виріс органічний трафік

Керівник SEO-відділу

з 06.2022 по 12.2023 (1 рік 6 місяців)
uts.ua, Київ (Транспорт, логістика)

UTS – це українська транспортна компанія, заснована у 2014 році. Надійний партнер з автомобільних вантажних перевезень в Україні, Європі, СНД, Туреччині, Кавказі, Близькому Сході, Середній Азії.

Клієнт вже займався SEO, але результату не було. Минулий підрядник роздував трафік та видимість по ключовим словам за рахунок БЛОГУ, який не конвертувався в замовлення на перевезення, натомість позиції по коммерційним ключовим словами було вкрай поганими. Окрім того було одразу проговорено, що сайт по основним сторінкам індексація дуже погана та перші 3-6 місяців підуть тільки на те, що привести сайт в адекватний вигляд та отримати першу позитивну динаміку в ранжуванні.

Роботи:
- технічний аудит (важливі сторінки були закриві від індексації, розробник на боці клієнта змінив URL сторінок, що привело до втрати позиції)
- семантика та структура (дуже важливо правильно розкласти кластери по сторінкам сайту, щоб Google корректно індексував проект)
- породьба з конкурентами (повністю скопіювали сайт з усім контентом, що привело до сильного падіння проекту)
- закупівля зовнішних посилань

Загалом органічний трафік за період роботи зріс на 82%, кількість ключових слів в ТОП зрозла на 64%, також збільшилась кількість проіндексованих сторінок, загальна видимість сайту.

Для повного виходу сайту в ТОП-3, потрібно ще дуже багато працювати. Маючи досвід роботи з чотирма іншими компаніями вантажоперевезниками та виводу їх в ТОП-1/3, розумію що конкуренція в тематиці дуже висока, компанії вкладають і займаються SEO протягом 3/5/8 років, тому потрібно адекватно оцінювати необхідні вкладення та терміни виходу в ТОП.

Керівник SEO-відділу

з 04.2022 по 12.2023 (1 рік 8 місяців)
ВіЯр, Дніпро (Будівельна промисловість, деревообробка)

viyar.ua - популярний та дуже великий інтернет-магазин меблевих матеріалів, фурнітури, тощо. До початку робіт проект вже мав досить високий трафік та стартові позиції, але після аналізу було зрозуміло, що потенціал приросту доволі великий.

За період роботи органічний трафік виріс на 37%, що досить непогано, але при оцінці завжди варто зважати на такі речі як: бюджет, масштаби проекту, пріорітети від замовника, готовність замовника до впровадження технічної оптимізації сайту. Також важливо, що дохід з каналу Organic Search в десятки разів перевищує вкладення в нього.

Коротка стратегія:
- аналіз позицій сайту по ключовим словам загалом та окремо по сторінкам
- виявлення кластерів пошукових запитів які є пріорітетними та мають слабкі позиції
- проведення технічного аудиту та складання плану по реалізації (повне впровадження може тривати рік або більше, але головне - кожного місяця робити кілька пунктів з плану, починаючи з найважливіших)
- розробка семантики та коригування стуктури
- внутрішня оптимізація сторінок категорій, фільтрів, товарів під ключові слова
- закупівля зовнішніх посилань

Керівник SEO-відділу

з 03.2020 по 06.2023 (3 роки 3 місяці)
apteka.com, Дніпро (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

a.com.ua - домен, apteka.com - назва. Це проект компанії «Вента.ЛТД», одного з лідерів фармацевтичних дистриб'юторів України.

За перші 6 місяців роботи вдалося збільшити органічний трафік в 15 разів!

На результат в першу чергу вплинуло те, що SEO-спеціалісти почали працювати ще на етапі розробки сайту, допомогли створити правильну структуру, зробити розділи які клієнт не планував (але вони і по сьогодні генерують багато трафіку) та впровадити базові технічні правила для різних типів сторінок та сайту загалом.

Основні задачі:
- розробка стратегії
- технічна оптимізація
- семантика та розробка плану внутрішьої оптимізації
- робота з контентом в адмінці, оптимізація під ключові слова
- закупівля зовнішніх посилань
- коммунікація з замовником
- керування командою спеціалістів як Team Lead (планування задач, контроль, перевірка)

Керівник SEO-відділу

з 01.2019 по 02.2020 (1 рік 1 місяць)
Мед-сервіс, Дніпро (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

За 12 місяців органічний трафік виріс в 10 разів, з 37 900 користувачів до 378 000. Зважаючи на невиликий бюджет проекту та мінімальну кількість впроваждень з технічного боку, результат вийшов крутим.

Сайт був на CMS Bitrix з великою кількістю технічних помилок які заважали нормально індексуватись та ранжуватись, більшість з який технічний департамент компанії, за рік так і не впровадили.

Основні задачі:
- технічна оптимізація
- семантика та розробка плану внутрішьої оптимізації
- робота з контентом в адмінці, оптимізація під ключові слова
- закупівля зовнішніх посилань

Обов'язки:
- розробка стратегії
- керування командою спеціалістів як Team Lead (планування задач, контроль, перевірка)
- коммунікація з замовником
- коммунікація з технічним департаментом

Знання і навички

Комунікабельність Збір семантичного ядра Google Analytics Google Search Console Ahrefs Уміння аналізувати Лінкбілдинг HTML Screaming Frog SEO Spider SEMrush Serpstat Netpeak Spider WordPress CSS SEO Google Tag Manager SimilarWeb Розробка контент-плану

Додаткова інформація

Більше 7 років займаюсь SEO-просуванням бізнесів в Google. За цей час працював з 100+ проектами, це: консультування, супровід розробки сайту, технічна та внутрішня оптимізація, комплексне просування.

По всім питанням краще писати в Telegram:
@sergiy_kush
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: