Резюме від 25 червня 2024 Файл

Катерина

Асистент, media buyer (medical billing)

Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме українською

Вітаю, мене звати Катерина, мені 25 років.
Досвід роботи: Я працювала адміністратором у готельному комплексі "Selena" в місті Черкаси. В мої обов’язки входило спілкування з клієнтами, бронювання номерів та супутніх послуг, вирішення специфічних ситуацій з гостями а також створення звітів.
Майже 2 роки я працювала в інтернет-магазині спортивного одягу де вела абсолютно всі процеси, а саме комунікацію з клієнтами в Instagram, оформлення замовлень, ведення обліку товарів, розрахунок коштів, регулярну перевірку товару, пакування, відправку та налаштування рекламних кампаній в Facebook по шаблону).
Також маю досвід роботи закордоном у Німеччині, Туреччині та Польщі. У Туреччині працювала в entertainment-сфері у готелі Calista Luxury Resort Belek (в мої обов’язки входили: комунікація з різними типами клієнтів різного віку, підтримання розмов, ведення розважальних програм, вирішення різноманітних ситуацій з гостями готелю тощо).
Цього року я працювала в польській міжнародній компанії в якості ведучої онлайн-шоу англійською мовою, спрямованого здебільшого на американський та канадський ринки.
Не довго працювала копірайтером в агенстві, вела переписки на різноманітні теми за допомогою спеціальної програми.
Моя освіта: повна середня освіта, вища освіта за спеціальністю туризм у Черкаському Національному Технологічному університеті (ступінь бакалавр), та додаткова музична освіта по спеціальності фортепіано.
Мої навички: пунктуальна, посидюча, сумлінна та відповідальна у роботі, виконую процеси достатньо швидко і так само швидко засвоюю нові знання, дружелюбна та не конфліктна, також маю високі комунікативні навички, грамотно веду ділові листування, швидко навчаюсь та маю середній рівень англійської (В2).
Додаткова інформація роботодавцю: Я шукаю віддалену роботу на довгострокову перспективу, можливо з навчанням. Готова вчитися і здобувати нові навички, буду рада детальніше обговорити умови роботи!

CV in english

My name is Kateryna, I am 25 years old.
My work experience:
I worked as an administrator in the Selena hotel complex in Ukraine (responsibilities included mostly working on a computer using a special program and communication with clients).
During 1.5 years I managed all processes in online sportswear store and their Instagram account (all computer work, maintaining spreadsheets, checking and sending e-mails, also set up advertising campaigns through the Facebook account according to the template, communication with customers, processing orders, keeping records of goods, calculating funds, regularly checking goods and packaging for defects, packing goods, shipping).
I have experience working abroad in Germany, Turkey and Poland.
I worked in the field of entertainment at Calista Luxury Resort Belek in Turkey for 6 months (communication with different types of customers of different ages, maintaining conversations, solving various situations with clients, conducting entertainment programs).
Not so long ago I worked as a copywriter in an agency, I corresponded on various topics using a special program.
This year I had experience working for a Polish international company as an entertainment presenter in online show, focused mainly on the American and Canadian markets.
My education: complete secondary education; higher education bachelor's degree in the field of tourism in Cherkasy State Technological University; *additional musical complete secondary education.
My skills: I quickly absorb new information and learn new things easily, punctual, conscientious and responsible at work. I quickly complete the assigned tasks, friendly and have high communication skills. My level of English is average (B2).
Additional information: I am looking for a long-term remote job that can be combined with life, as well as with a convenient schedule. I am ready to learn and acquire new skills, it would be great to discuss all the details!

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: