• Файл

Tetiana

Комерційний директор

Вік:
53 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Тетяна Маслова
Пишаюсь тим, що являюсь частиною української роздрібної торгівлі та причетна до
створення ексклюзивних концептів та проектів в потужних вітчизняних мережах
супермаркетів.

20 років досвіду в закупках та продажах категорій непродовольчих товарів в провідних рітейл
мережах та компаніях з дистрибуції.
Особисті дані З них:
14 років - управлінський досвід створення та розвитку направлення Галереї Деко в Епіцентр К.
2 роки - управління відділом непродовольчих товарів бізнесу Сільпо.
Ім'я Володію системою стратегічного планування та розвитку нових проектів.
Тетяна Маслова
Найуспішніші:
Адреса департамент Текстиль, Sleep Studio та Салон штор, Галереї Деко в ТРЦ Dream Town,
Київ
Retroville, Аркадія (Епіцентр К).
Номер телефону «Квіткова майстерня», « shop in shop MBM my home» (Сільпо).
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Маю досвід формування успішної команди та її розвитку.
Email
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Готова розглянути пропозицію на посаду комерційного директора чи директора з продажів у
Дата народження великій та стабільній компанії. Віддам перевагу компанії, яка цінить професіоналізм,
30-11-1971
експертність, творчий підхід та відданість справі.
Стать
Жіноча
Досвід роботи
Національність
Українка
Сімейний стан Заступник комерційного директора мережі Сільпо чер 2022 - лип 2024
Заміжня ТОВ Fozzy Group, Киів
Посвідчення водія Компетенції:
Категорія В
1. Аналітика трендів споживчого ринку та конкуренції, моніторинг змін та пошук нових ідей в
світовому рітейлі.
Навички 2.Розробка стратегії розвитку направлення Non food.
3.Реструктуризація комерційної команди, підбір, мотивація та розвиток персоналу.
Управління комерційним 4.Управління закупками та продажами, виконання KPI та OKR.
відділом в рітейлі 5.Бюджетування та запуск нових проектів.
Дуже добре 6.Формування і впровадження стратегії промо та ціноутворення.
Стратегія
формування та управління 7.Щоквартальна звітність перед ТОП менеджментом та акціонерами компанії.
асортиментом Дуже добре 8.Вивчення та втілення успішних кейсів європейських Рітейл‑мереж.
Презентація планів та 9.Розробка та втілення стратегії і розвитку ВТМ.
результатів Дуже добре 10.Пошук нових категорій та брендів на міжнародних виставках та виробництвах.
Формування команди Досягнення, розробка та втілення:
Дуже добре 1. Оптимізація робочого асортименту товарів ( 30 тис діючих SKU). Доступність >90%.
Ведення
переговорів Дуже добре Обертовість покращено на 30 днів.
Вирішення питань на рівні 2. Реструктуризація комерційної команди. В прямому підпорядкуванні 2 відділи і штат 15 осіб.
власників бізнесу 3.Налаштування ефективних горизонтальних звʼязків між структурними підрозділами
Дуже добре всередині компанії.
Знання
вітчизняних та закордонних 4.Збільшення прибутковості направлення на 14%.
постачальників Дуже добре 5.Збільшення долі промо на 10в.п. Наприклад, промо свічка з прикрасою 30 тис шт.
Якісний відбір фабрик- 6.Ініціювання та проведення ребрендингу 3‑х ВТМ (Eat&Drink, Bartolini, Home&Care).
експортерів Дуже добре Досягнення показників долі ВТМ, оберту та маржинальності найвищого рівня за останні 3 роки.
Робота з власними торговими 7.Збільшення на 100% прибутковості проекту «Квіткова майстерня» (22 флористичні бутики).
марками Дуже добре 8.Розпочато співпрацю з відомими брендами побутової техніки Dyson, Kitchen Aid.
Microsoft, Business Object, 1 C, 9.Втілення кейсу по кроссейлу товарів в експертизах продуктів харчування. (Аксесуари для
Potamus, Canvas Дуже добре овочів та фруктів, для вина, для морепродуктів та ін.)
Досвід пошуку партнерів на 10.Покращення результатів співпраці з діючими та заключення договорів з новими
міжнародних виставках постачальниками (Kela, Geske, L’occitan, Lego, Tefal, ERC , MBM my home та ін.). Наприклад,
Дуже добре
приріст оберту ТМ Lego склав 200% на 1 тт .
Мови 10.Розробка нового формату бʼюті категорій в форматі Le Silpo. Старт оновленого корнера
липень.
Українська Рідна мова
Англійська B1
Директор департаменту Текстиль лис 2008 - тра 2022
ТОВ Епіцентр К, Київ
Інтереси
Успішний управлінський 14 річний досвід створення та розвитку департаменту Текстиль в
напрямку Галереі Деко мережі гіпермаркетів Епіцентр К, який наразі є ексклюзивним в країні і
Саморозвиток не має аналогів по асортименту та торговій площі.
Подорожі Компетенції:
Психологія відносин 1. Формування стратегії розвитку департаменту.
2.Створення оргструктури, підбір та розвиток персоналу.
Фото та відеозйомка, монтаж
відеороликів 3.Бюджетування, контроль виконання та звітність перед власниками.
4.Стратегічне формування асортименту в розрізі потреб, категорій, брендів.
5.Управління закупками та продажами, контроль виконання KPI департаменту.
6.Ведення переговорів з ТОП керівниками компаній партнерів.
7.Розробка, створення та розвиток ВТМ у категоріях.
8.Розробка та реалізація концепції нових проектів.
9.Відбір портфелю брендів та асортименту на міжнародних виставках та виробництвах.
Досягнення, розробка та втілення:
1. Збільшення асортименту департаменту Текстиль до 10тисяч SKU.
2. Ріст долі департаменту в оберті мережі в 6 разів.
3. Рівень TOP5 департаменту за показниками ефективності серед 50 департаментів компанії.
4.Сформована успішна команда департаменту з 23 співробітників.
5.Проєкт «Салон штор» ‑ 14 салонів. Доля в оберті департаменту 10%.
6. 5 власних торгових марок, дві з яких в ТОП 10 ВТМ компанії по оберту. Доля ВТМ 55%.
7. Проєкт сезонні категоріі (Все для пляжу, НР текстиль).
8. Проєкт Shop‐in‐shop « Sleep Studiо” ‑ готовий кейс для представлення за межами Епіцентр
К.
9. Промо‑ стратегія «Акція лояльності» ВТМ. Доля промо 30% в категоріях.
10. Стандартизація навчання персоналу торгових центрів по асортименту текстилю.
11. Розробка та втілення додаткової мотивації персоналу торгових центрів. Ріст категорії в
2рази.
12. Відкриття та реновація 100 відділів Деко.
13. Реалізація ліцензійних проектів ТМ “Gapchinska”, “Saymon Cat’s”, Марія Примаченко.
14. Виведення департаменту в ТОП10 по оберту власного імпорту.

Керівник відділу продажів кві 2004 - лис 2008
АФЛ ТОВ(Віланд), Киів
керівник відділу продажів DIY / за сумісництвом директор компанії «Мій дім»
Компетенції та обов'язки:
1. Створення та розвиток ефективної команди відділу продажів.
2. Формування стратегії нарощування об'ємів продажів з діючими клієнтами ,пошук
та розвиток нових.
3. Організація та контроль роботи відділу продажів з мережами супермаркетів,
забезпечення виконання ключових планових показників.
4. Участь в розробці ключових бізнес‐процесів всередині компанії, створення та
організація ефективних методів взаємодії з іншими підрозділами (відділ закупок,
відділ логістики та зберігання, відділ маркетингу і т.д.)
5. Налагоджування продуктивних відносин з ТОП менеджерами мереж
супермаркетів з метою ефективної співпраці між компаніями.
6. Організація та контроль роботи відділу мерчендайзерів.
7. Планування та організація акцій, спільних проектів, розробка ВТМ для
збільшення об'ємів продажів з ключовими партнерами: Епіцентр К, Мега Маркет, Нова Лінія,
Олді.
Освіта і кваліфікації

Програма управлінського розвитку “Power Leading” лют 2023 - чер 2023
Deloitte Academy, Киів

Курс Aiwengo « Розвиток online торгівлі» вер 2020 - вер 2020
Киів

Дизайн інтерʼєру кві 2019 - вер 2019
Європейська школа дизайну, Киів

20 навчальних курсів з персонального та професійного вер 2009 - чер 2024
розвитку

Вчитель старших класів з математики та фізики вер 1989 - лип 1994
Черкаський педагогічний інститут, Черкаси
Наразі вміло застосовую навички вчителя в сфері навчання та управління командою.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств:
>