• Файл

Тетяна

Директор з маркетингу

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Тетяна Меджитова

ДАНІ ПРО СЕБЕ:
Дата народження: 22.05.1972р.
Контакти:
Тел: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Місце проживання: м. Київ

БАЖАНІ ЗАВДАННЯ:
- створення та виведення Компаній та Брендів у №1;
- аналіз ситуації та пошук нових ніш для розвитку Бізнесу;
- створення та виведення нових продуктів і Брендів на ринки, у тому числі на нові;
- розробка та реалізація маркетингової стратегії Продуктів, Категорій, Брендів та Бізнесу в цілому;
- розробка стратегії та політики Компанії та Брендів в умовах змін ринку, трендів, агресивної конкуренції та криз;
- розвиток Брендів у концепті культури споживання товарів та послуг компанії;
- створення та реалізація соціальних проектів та соціально орієнтованого іміджу Компанії.

КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНЦІЇ:
• Досвід створення та розвитку Брендів, виведення Компаній та Брендів на ринки, у тому числі на нові;
• Вивчення та аналіз FMCG ринків;
• Вивчення та прибуткове освоєння нових ринкових ніш (досвід ринків України та країн колишнього СНД);
• Створення та управління конкурентним товарним портфелем: обсяг та структура товарного портфеля, природа прибутку від кожного продукту, взаємний вплив продуктів на прибутковість всього портфеля;
• Досвід управління Брендами (розробка бренд-концептів, концепцій зовнішнього вигляду продукту та дизайну, розробка продуктових концептів та асортиментного портфеля, розробка позиціонування, комунікаційної та креативної стратегій, стратегій та тактик просування у каналах збуту). Кейси з розробки та ре-брендингу, виведення на ринок найбільших брендів у сегменті - Союз-Віктан на Березових Бруньках, Medoff, Prime, Хлібний Дар, Наша Ряба, Легко, КОМО, Клуб Сира, Стожар, Тульчинка, ФЕРМА, KALYNIVKA PREMIUM, розробка та впровадження бренду GARDEN GADZ;
• Досвід розробки, впровадження та управління інструментами ATL, BTL, PR, Event, Trade та Digital-marketing;
• Побудова маркетингових планів, планів продажу, проектних планів;
• Розробка маркетингових бюджетів;
• Управлінський досвід, досвід створення ефективних команд.

ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД:

01.2022р - по теперішній час.
Торговий дім "Калинівка-Преміум".

Заступник директора з маркетингу та розвитку нових напрямків бізнесу

• Розробка з «нуля» та запуск нового бізнес-проекту фасованих упакованих овочів;
• Розробка бізнес-плану, отримання гранту, купівля та запуск нового обладнання, розробка Асортиментної Матриці, оцінка собівартості та ціноутворення, створення та виведення нових продуктів на український ринок ( канал «Модерн Трейд»);
• Планування та управління продажами нових продуктів;
• Управління проектами маркетингу

08.2021р.- 01.2022р.
Фермерське господарство «ГАДЗ» (Тернопільська обл.).
Найбільший фермер – виробник зернових культур та яблук в Україні.
Комерційний директор (напрямок яблучного бізнесу – fresh та продукти переробки: пюре, соки, чіпси)

• Розробка стратегії бізнес-напряму: категорія продуктів переробки яблук (соки, пюре, чіпси);
• Створення та виведення на ринок нових продуктів;
• Розробка та виведення нової торгової марки «GARDEN GADZ» (соки, пюре, чіпси). Ребрендинг, рестайлінг, розширення асортименту, підготовка до виведення ринку і введення у найбільші національні мережі ( Сільпо, Новус, Фора, Метро).

01.2021р.- 08.2021р.
Компанія "ТЕРРАФУД". Найбільший виробник молочних продуктів – бренди ФЕРМА, БІЛА ЛІНІЯ, ТУЛЬЧИНКА.
Керівник категорії (груп-бренд-менеджер)
• Аналіз, розробка стратегії бренду ТУЛЬЧИНКА ;
• Оптимізація поточного асортименту;
• Розробка нового бренду та портфелю нових продуктів;
• Координація проектів торгового маркетингу.

З 12.2016р. до 08.2020р.
ТОВ «КЛУБ СИРУ» (у складі Сирного Бізнесу - КОМО/КЛУБ СИРУ, ДК «Континіум»)
Заступник директора з маркетингу
• Вивчення та аналіз ринків твердого та плавленого сиру
• Розробка стратегії та бренд-планів;
• Виведення на український ринок нової ТМ «Канів 1971» ( лонч марки у 2017 р.)
•Ре-брендинг та ре-лонч ТМ «КЛУБ СИРУ» (перезапуск формату продукту, ревізія асортиментного портфеля, ре-дизайн, створення нового бренд-концепту, ре-лонч – 2017р.)
• Координація трейд-маркетингового підрозділу
• Розробка та управління бюджетом

2016р.
Проектна робота, Компанія «КЕРНЕЛ».
Найбільша українська агрокомпанія, виробник соняшникової олії.
Консультант з маркетингу

* Аналіз ринкової ситуації, аудит здоров’я брендів компанії, аналіз їх поточних результатів на ринку;
* Розробка портфельної стратегії та стратегії позиціонування брендів;
* Створення та управління проектами досліджень ринку та перезапуску бренду «СТОЖАР».
Результат: зростання частки ринку від 2-х до 11%

З 01.03.2015р. 01.03.2016р.
СЗАТ «Серволюкс»
Найбільший агропромисловий комплекс білоруського ринку (категорії: м'ясо птиці, молочна група, м'ясо-ковбасне виробництво)
Керівник управління Трейд-маркетингу

• Аналіз ринку у розрізі категорій компанії;
• Аналіз Рітейла та оцінка представленості категорій компанії у розрізі ключових показників, оцінка потенціалу для зростання;
• Аналіз продажів, формування завдань для побудови системи необхідних звітів;
•Розробка трейд-маркетингової стратегії та тактичних рішень для розширення представленості на ринку, стимулювання продажів;
• Розробка програм підтримки виведення на ринок нових продуктів компанії
• Реалізація стратегії та окремих тактичних проектів, що дали зростання продажів брендованої групи (розбирання в індивідуальній упаковці) та її частки з 9 до 19% у категорії «м’ясо птиці»
• Побудова трейд-маркетингового підрозділу.

З 01.2014 до 12.2014р.
ТОВ «Комплекс Агромарс» (ТМ «Гаврилівські курчата»)
Найбільший виробник курячого м'яса та м'яса курчат-бройлерів в Україні
Директор Департаменту маркетингу
• аналіз українського ринку птиці, розробка стратегії розвитку на 2014–2016 роки;
• оцінка каналів збуту, аналіз представленості у каналах збуту;
• розробка та проведення аудиту каналу «Франчайзинг»;
• аналіз представленості в каналі «Мережі», аналіз зовнішнього вигляду упакованої продукції, розробка рестайлінгу брендованої упаковки;
• аудит брендованого автотранспортного парку;
• створення департаменту маркетингу.

07.2012 – 07.2013
ПАТ «Миронівський хлібопродукт», Київ, Україна ( ТМ Наша Ряба, ТМ Легко)
Найбільший в Україні та Східній Європі вертикально-інтегрований агропромисловий комплекс; виробник курячого м'яса ( ТМ «Наша ряба»), напівфабрикатів та готових страв (ТМ «Легко»)
Заступник директора з маркетингу

• Розробка маркетингової та трейд-маркетингової стратегій;
• Створення трейд-маркетингового департаменту;
• Розробка річного трейд-маркетингового стратегічного плану у розрізі каналів збуту («Торгівельні Мережі» та «Франчайзинг»), управління проектами (трейд-маркетингові проекти та BTL-проекти);
• Побудова річного бюджету, управління;
• Створення та управління підрозділом (16 чол.)

09.2009 - 02.2012
Національна алкогольна компанія «ОЛІМП», Київ, Україна
Українська алкогольна компанія – в «трійці» лідерів алкогольної галузі України
Керівник розвитку ЛВІ (категорія «горілка»)

• Розробка стратегічних та тактичних маркетингових планів для ТМ Істинна, ТМ PRIME, реалізація планів та проектів
• Побудова підрозділу, управління (2 чол.)
• Зростання горілчаного портфеля компанії «ОЛІМП» з 13,5% до 16,5%
• Зростання частки ринку ТМ Істинна (2009-2011рр.) з 1% до 6%

12.2000р. - 08.2009р.
Компанія «Союз-Віктан»
Найбільший в Україні виробник спиртних напоїв

Директор з маркетингу ( 2004-2007рр.)

• Розробка стратегії та виведення компанії на новий ринок, виведення на ринок брендів «Союз-Віктан», «МЕДОФФ», «Коктебель»: позиціонування брендів для нового ринку, ATL, BTL, PR-кампанії, трейд-маркетингові проекти
• Завоювання частки ринку Росії з «нуля» до 5,5% ринку
• Побудова департаменту маркетингу, управління командою з 30-ми особ.

Бренд-Менеджер ( 2003 – 2004рр.)
• Розробка стратегії зростання на ринку України та виходу на нові ринки
• Просування бренду «Союз-Віктан на березових бруньках», зростання частки ринку до 25%

Начальник відділу зв'язків з громадськістю та корпоративних зв'язків (2000 – 2003рр.)

• Розробка та реалізація проектів, що забезпечили зростання частки ринку ТМ Союз-Віктан (2000 – 2001рр.) та збільшення її до 22% до 2001р.
• Виведення на український ринок ТМ MEDOFF та завоювання частки ринку у розмірі 10% до 2003р.
• Створення та управління відділом (6 чол.)
1999 – 2000
Національна роздрібна мережа магазинів «ПАЛАС»
Велика мережа роздрібних магазинів оздоблювальних матеріалів та декору
Начальник відділу реклами та стимулювання збуту

• Аналіз ринку оздоблювальних матеріалів (регіональні ринки)
• Розробка асортиментних груп, аналіз продажу товарних категорій та окремих асортиментних позицій
• Розробка стандартів рекламного оформлення ТТ мережі (включаючи стандарти мерчандайзингу)
• Розробка, планування та бюджетування інформаційно-рекламної підтримки (рекламних кампаній) при запуску нових ТТ та підтримці працюючих ТТ
• Планування та розробка програм зі стимулювання продажів

09.1994 – 12.1999
АКЦІОНЕРНИЙ КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ІНКО», Кримська філія
Найбільший комерційний банк України
Начальник відділу маркетингу, реклами та зв'язків з громадськістю
• Входження до «трійки» лідерів за обсягами банківських операцій у АРК
• Збільшення частки роздрібного сегмента клієнтів банку (зростання обсягу депозитних операцій)

ОСВІТА
Київський Національний Економічний Університет ім. В. Гетьмана
Маркетинг

Кримський державний університет ім. Фрунзе
Філологія

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
Цілеспрямованість, відповідальність, ініціативність, системність, креативність, комунікабельність.

ХОБІ
Музика: граю на фортепіано, займаюсь імпровізацією та створенням музики.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств:
>