Резюме від 26 травня 2024 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/1131796

Бухгалтер, 12 000 грн

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Місто проживання:
Миколаїв
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер з обліку ПДВ та ін.податків

з 08.2022 по нині (1 рік 10 місяців)
Консалтинг, бухгалтерія, аудит

Ведення ФОП, юридичних осіб, реєстрація, закриття, ліквідаційна звітність, ведення ділянок ПДВ, єдиного податку, розблокування податкових, подання таблиці даних, виведення з ризикових, подання звітності з ПДВ, єдиного податку, ЄСВ

Бухгалтер

з 10.2020 по нині (3 роки 8 місяців)
Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт

Облік ПДВ: реєстрація податкових накладних, подача декларацій з ПДВ
Віддалена робота

Економіст з бухгалтерського обліку та аналізу господарської діяльності

з 01.2018 по 07.2022 (4 роки 6 місяців)
ПП "Мульті-Снаб", Николаев (Николаевская обл.) (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Ведення бухгалтерії кількох ФОП та юридичної особи (магазин жіночого брендового одягу, магазин італійського взуття, магазин електротехнічної групи товарів, оренда приміщень)
Виконуються обов'язки єдиного бухгалтера.
Складання та подання статистичної та податкової звітності (продаж послуг, продаж товарів - ФОП 2,3 група, юридична особа - загальна система, ПДВ).
Ведення кадрового обліку компанії (до 20 співробітників): прийом, звільнення, відпускні, лікарняні; відкриття та супровід в банках зарплатних проектів, оформлення зарплатних карток для співробітників; складання та подання до відповідних органів необхідних повідомлень про прийом і звільнення співробітників.
Облік основних засобів компанії, матеріальних, нематеріальних активів, собівартості.
Облік товарів.
Облік розрахунків і виплат по заробітній платі.
Облік банківських і касових операцій.
Облік розрахунків з постачальниками і покупцями.
Облік ПДВ, єдиного податку, податку на прибуток, ПДФО, ВЗ, єдиний соціальний внесок.
Реєстрація податкових накладних.
Регулярний моніторинг змін в законодавстві та впровадження необхідних змін.
Підготовка та отримання всіх необхідних первинних документів компанії.
Проведення інвентаризації.
Нарахування амортизації.
Автоматизація обліку товарів для невеликого магазину одягу (програма МиниСофт Коммерция)

Головний бухгалтер філії

з 11.2016 по 12.2017 (1 рік 1 місяць)
Філія "Південний регіон" ТОВ "Петрус-Алко", Николаев (Николаевская обл.) (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Ведення бухгалтерського, податкового обліку філії, формування та реєстрація податкових накладних, підготовка і здача звітів в ДФС і статистику, ефективна співпраця з головним бухгалтером групи компаній. Успішне проходження податкової перевірки.

Головний бухгалтер

з 11.2011 по 10.2016 (4 роки 11 місяців)
ПП "Мульті-Снаб", Николаев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- ведення всіх ділянок бухгалтерського обліку (юр.особа на загальній системі з ПДВ, ФОП загальна система без ПДВ, ФОП ІІ група єдиний податок) ;
- ведення податкового обліку (податок на прибуток, ПДВ, місцеві податки);
- нарахування заробітної плати, лікарняних, відпускних, розрахунку при звільненні;
- контроль відображення розрахункових і касових операцій в національній валюті в бухгалтерському обліку.
- контроль обліку руху товарно-матеріальних цінностей, розрахунків, амортизації основних засобів та нематеріальних активів.
- складання і подача бухгалтерської, податкової, статистичної звітності до контролюючих органів;
- оптимізація оподаткування підприємства, податкове планування, своєчасна сплата податків ;
- автоматизація бухгалтерського обліку;
- забезпечення своєчасного перерахування податків і зборів;
- оформлення договорів;
- ведення кадрів;
- взаємодія з контролюючими органами.
Впровадження на підприємстві програми 1с Бухгалтерія 8 (перехід з 7 версії, перенесення залишків)

Головний спеціаліст відділу взаємодії з роботодавцями

з 01.2011 по 10.2011 (9 місяців)
Ленинский районный центр занятости, Николаев (Державні організації)

ведення дотації (дотація - відшкодування витрат на заробітну плату роботодавцям, які створюють нові робочі місця для працевлаштування безробітних), реєстрація трудових договорів між приватними підприємцями та фізичними особами, перевірки за Фондом, акти звірки з роботодавцями, які користуються дотацією, проведення семінарів.

Бухгалтер

з 06.2005 по 12.2010 (5 років 6 місяців)
ООО "Авто-Спортек", АО "Спорттовары" (Авторынок), Николаев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Оформлення касових операцій по руху готівкових грошових коштів, ведення касової книги, авансові звіти, оформлення довіреностей на одержання ТМЦ, розрахунок заробітної плати, розрахунок всіх податкових виплат і відрахувань до державних фондів, підготовка звітних документів в державні фонди за даними розрахунками, складання податкових декларацій по вищевказаним податків і здача звітності, контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.

Освіта

Миколаївський аграрний університет

Економічний факультет, бухгалтерський облік і аудит, Миколаїв
Вища, з 2005 по 2009 (3 роки 9 місяців)

Магістр

Миколаївський державний комерційний технікум

Економічний факультет, бухгалтерський облік і аудит, Николаев
Незакінчена вища, з 2002 по 2005 (2 роки 9 місяців)

Диплом молодшого спеціаліста

Знання і навички

M.E.Doc Користувач ПК 1С:Бухгалтерія Бухгалтерський облік Банківська справа Продаж Квінт МініСофт BAS Бухгалтерія Клієнт-Банк Bitrix24 MS Excel СОТА 1С УТП Користувач 1С Знання ПКУ

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Цілеспрямована, відповідальна, самоорганізована. Швидко навчаюся. Знаю і люблю свою справу. Шукаю цікаву роботу з гідною оплатою праці.
Готова працювати з великим об'ємом інформації, маю високий рівень відповідальності, уважність, скрупульозність, ініціативність, гнучкість, позитивність, комунікабельність.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: