• Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/13325134/

Регіональний менеджер

Розглядає посади:
Регіональний менеджер, Регіональний директор, Керівник відділу продажу, Керівник відділу закупівель, Керівник філії, Комерційний директор
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Київ, Одеса

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Пухальський Вадим Станіславович

Адреса: м. Одеса, вул. Академіка Заболотного 47/135
Телефон: моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Національність: Українець
Дата народження: 9 липня 1985 р.
Сімейний стан: Одружений, троє дітей донька 19 р. та син і донька 8 років.
Мова: Українська – рідна; російська – вільно; англійська – початковий рівень

Посвідчення водія: А,А1,В,В1,С,С1

Освіта:

2002 – 2004 н.р.
Жовтоводський промисловий технікум Дніпропетровського національного університету (ЖВПТ ДНУ), спеціальність Економіка підприємства.

2018 – 2020 н.р. Університет економіки та права "КРОК",
спеціальність Облік і оподаткування.

Досвід роботи:
З 03.2021 – по теперішній час
Регіональний менеджер ТзОВ «Регно Італія УА» Південний регіон (Одеська, Миколаївська, Херсонська обл.).

1. Формування торгової команди, контроль за виконанням КРІ.
2. Підбір логістичних компаній ( дистрибуторів) на умовах співпраці з головним підприємством та згідно потреб території.
3. Участь в перемовинах з локальними та регіональними мережами.
4. Розробка стратегії розвитку регіону, програми по збільшенню обсягів збуту і координація їх виконання.
5. Забезпечення цільового використання фінансових ресурсів, наданих для роботи в регіоні, підготовка і представлення звітів керівництву по наступним напрямках: попит на окремі найменування товарів і перелік товарів; обсяги продаж; фінансові й економічні показники діяльності в регіоні.
6. Здійснення збору інформації про регіональний ринок (активна /неактивна клієнтська база, кількість населення, загальний рівень цін і співвідношення заробітної плати, основний споживчий попит, діяльність конкурентів у регіоні ін.).
7. Аналіз інформації про регіональний ринок і на основі результатів аналізу розробка стратегії по представленню товарів у регіоні.
8. Забезпечення реалізації рекламних кампаній по просуванню товарів у регіоні, реалізація PR-кампаній по формуванню сприятливого іміджу підприємства в регіоні з урахуванням місцевої специфіки.
9. Організація і розвиток системи дистрибуції в регіоні, здійснення пошуку партнерів (для спільного освоєння регіонального ринку).
10. Організація роботи торгової команди, здійснення координації мерчандайзингу в регіоні.
11. Координація своєї роботи з центральним офісом, забезпечення виконання розпоряджень керівництва, центрального офісу.
12. Представлення і захист інтересів підприємства в регіоні.

01.2020 - 03.2021
Територіальний менеджер ТзОВ «Регно Італія УА» Південний регіон (Одеська, Миколаївська, Херсонська обл.).

1. Розробка й організація проведення передпродажних заходів щодо створення умов для планомірного продажу товарів, задоволення попиту покупців на товари.
2. Контроль за розробкою і реалізацією бізнес-планів і комерційних умов , що укладаються, договорів і контрактів, оцінюючи ступінь можливого ризику.
3. Виявлення найбільш ефективних секторів ринку продаж товарів, розробка комплексу заходів щодо використання можливостей ринку товарів.
4. Розробка і забезпечення реалізації заходів щодо організації і створення мережі збуту товарів (розробка і побудова каналів руху товарів до споживачів; побудова відносин з оптовими і роздрібними торговими підприємствами, іншими посередниками; розвиток дилерських відносин).
5. Контроль з доставки та відвантаження товарів покупцям по укладених договорах.
6. Контроль оплати покупцями товарів по укладених договорах.
7. Аналіз обсягу продаж і підготовка звітів за результатами аналізу.
8. Здійснення підбору і навчання персоналу по продажах (торгових представників, супервайзерів), визначення задач підлеглим працівникам.

05.2019 - 12.2021
Менеджер зі збуту ТзОВ «Регно Італія УА» м. Одеса.

1. Формування замовлень, виконання планових показників;
2. Підбір, контроль, постановка завдань та управління штатом торгових команд на дистрибуторах
3. Командотворчі заходи, створення додаткових мотивацій та заохочень;
4. Проведення маркетингових заходів, акційних активностей у регіональних мережах та роздрібних ТТ;
5. Проведення переговорів у регіональних та локальних мережах;
6. Ведення документообігу з бухгалтеріями дистрибуторів (акти звіряння, первинні та накладні повернення);
7. Презентація нової продукції, та просування її у ТТ – заповнення специфікацій та актів на введення

06.2017 – 05.2019
супервайзер ПрАТ «Оболонь» м. Одеса

1. Формування торгової команди, контроль за виконанням КРІ.
2. Виконання всіх планових показників;
3. Контроль дебіторської заборгованності.
4. Контроль над поточною роботою “польових” співробітників
5. Навчання та коучинг співробітників.
6. Координація дій команди, розподіл завдань.
7. Доведення цілей, завдань компанії до співробітників.
8. Організація роботи торгової команди, здійснення координації мерчандайзингу на віреній території.

08.2015 – 03.2017
Торговий представник ПрАТ «Оболонь» на дистриб’юторі ТзОВ «Арістей КР»

1. Виконання всіх планових показників з продажів по групам товарів;
2. Контроль дебіторської заборгованності.
3. Контроль над поточною представленістю та розвиток (розширення представленості асортименту в діючих ТТ та підключення до співпраці нових ТТ.
4. Постановка завдань мерчендайзеру та контроль виконання поставлених завдань.
5. Збільшення присутності ХО в ТТ, зміщення конкурентів.

09.2007 – 03.2013
Менеджер з забезпечення готель «Під Ялинками», кафе «Солодкий будинок»

1. Здійснення закупок для безперебійної роботи підприємств (від хімії до продуктів харчування), пошук постачальників, заключення договорів поставок, узгодження закупівельних цін.
2. Заключення договорів поставки енергоносіїв (електромережами, газовою службою та водоканалом), а також заключення договорів з пожежною охороною на обслуговування будівель та споруд, обладнання і т.д.
3. Контроль над поточним станом будівель та споруд, пошук та заключення договорів з будівельними компаніями на поточний чи капітальний ремонт, будівництво нових споруд.
4. Узгодження з власником кошторисів на ремонт та обслуговування, а також планування витрат на будівництво нових приміщень.

04.2007 – 08.2007
Менеджер зі збуту ФШХ
1. Виконання всіх планових показників з продажів по групам товарів;
2. Контроль дебіторської заборгованності.
3. Контроль над поточною представленістю та розвиток (розширення представленості асортименту в діючих ТТ та підключення до співпраці нових ТТ.

09.2004 – 03.2007
Менеджер із забезпечення П’ятихатський маслозавод/Верхньодніпровський сирзавод

1. Пошук постачальників з вирощування ВРХ та заключення договорів на закупівлю молока.
2. Виконання всіх планових показників з постачання молока.
3. Контроль дебіторської заборгованності.
4. Контроль над поточною ціновою політикою на закупку сировини (молока) та аналіз пропозицій конкурентів.
5. Контроль над якістью закупівельної сировини, охолодження та доставка на виробництво.
6. Співпраця з ветеринарними клініками для отримання дозволів здійснення діяльності.
7. Допомога в пошуку клієнтів для реалізації виготовленої продукції.

Додаткова освіта:
1. Тренінг «7 кроків эфективних продажів», м. Одеса
2. Тренінг «Робота з запереченнями», м Одеса.
3. Тренінг «Менеджерський цикл» (Навички супервайзера), м. Одеса.
4. Тренінг «Ділові переговори», м. Київ.
5. Тренінг «Емоційні переговори» м. Київ

Професійні навички:
1. Досвідчений користувач ПК: Інтернет, Word, Excel, PowerPoint, Business Analysis, 1С.
2. Досвід управління командою, уміння організувати людей і процеси;
3. Навички стратегічного планування, моніторингу та аналізу.
4. Навички проведення ділових переговорів.
5. Навички планування продажів.

Особисті якості:
1. Швидке прийняття рішення в критичних ситуаціях;
2. Уміння взяти на себе відповідальність за результат, дії і рішення;
3. Ухвалення нестандартних рішень в області управління;
4. Персональне лідерство;
5. Націленість на високий результат;
6. Критичне мислення.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств:
>