• PRO

Ольга

Комерційний директор

Вид зайнятості:
повна
Вік:
45 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Буча, Вишгород, Гостомель, Ірпінь, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник напрямку

з 10.2023 по 05.2024 (7 місяців)
Слов`янський комбінат м`ясопродуктів, ТОВ (Виробництво та продаж м'яса качки ТМ Славна качка), Слов'янськ (Сільське господарство, агробізнес)

- Побудова та розвиток напрямку промпереробки - виробництво та збут борошно м'ясо-косного качиного;
- Налагодження та опис бізнес-процесу;
- Налагодження потужностей виробництва;
- Розробка ТУ;
- Розробка рецептур та калькуляцій;
- Робота з державними лабораторіями;
- Побудова збуту, заключення контрактів з промероробниками та дистрибуторами;
- Контроль та аудит складських залишків.
Окрім цього напрямку керувала напрямком збуту дистрибутори+оптовики м'яса качиного:
- Заключення договорів;
- Формування плану продажу;
- Контроль дебіторської заборгованості.

Керівник комерційного підрозділу та розвитку

з 10.2022 по 06.2023 (8 місяців)
"СП "Украфлора" ТОВ (імпорт квітів, рослин, декору, аксесуарів для флористики та садівництва), Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
- Будування та контроль роботи між структурними підрозділами (закупка, збут, логістика, склад, маркетинг, бухгалтерія);
- Організація та контроль роботи комерційного відділу та складу;
- Розробка посадових інструкцій та алгоритмів взаємодій комерційного, логістичного, складського підрозділів, маркетингу та бухгалтерії;
- Формування, навчання та контроль ефективної команди;
- Розробка, впровадження та налаштування зі спеціалістами 1С електронних документів та звітів у програмі 1С. Впровадження електронного документообігу;
- Планування та контроль закупленого товару та складських залишків;
- Планування та контроль виконання планів з асортименту та обсягу продажів;
- Робота з дистриб'юторами, бізнес-клієнтами (флористи, дизайнери), робота по озелененню з офіційними структурами (державні установи, банки тощо..), національними та локальними мережами України;
- Проведення переговорів, маркетингових досліджень, моніторинг ринку, ціноутворення, управління новими проектами та асортиментом;
- Контроль дебіторської заборгованості

Проектні напрямки ЖКХ

з 04.2022 по нині (3 роки)
Бучанська міська рада, Буча (Державні організації)

- Проектна, громадська та адміністративна робота у напрямку ЖКХ с. Гаврилівка та інших населених пунктах Бучанського р-н;
- Робота по відновленню, капітальних ремонтів житлових будинків та комунікацій села після окупаційного періоду 2022р.;
- Створення ОСББ;
- Виявлення потреб громади, складання звернення, комунікація з органами місцевого самоврядування: головами селищ, відповідними структурними підрозділами Бучанської міської ради та керуючими компаніями;
- Пошук грандів та втілення програм е-відновлення;
- Пошук та комунікація з компаніями підрядниками

Керівник комерційного підрозділу

з 06.2020 по 09.2022 (2 роки 3 місяці)
СI ЕЙЧ ЕР IМПОРТ ТОВ (Iмпорт та продаж замороженого м'яса та субпродуктiв), Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Контроль роботи між структурними підрозділами (закупка, збут, логістика, склад);
- Організація та контроль роботи комерційного відділу;
- Розробка посадових інструкцій для комерційного, логістичного та складського підрозділів;
- Формування, навчання та контроль ефективної команди;
- Планування та контроль закупленого товару та складських залишків;
- Планування та контроль виконання планів з асортименту та обсягу продажів;
- Робота з дистриб'юторами, заводами-переробниками, національними та локальними мережами України;
- Проведення переговорів, маркетингових досліджень, моніторинг ринку, ціноутворення, управління новими проектами та асортиментом;
- Контроль дебіторської заборгованості;
- Розробка, впровадження та налаштування зі спеціалістами 1С електронних документів та звітів у програмі 1С. Впровадження електронного документообігу

Керівник відділу продажу

з 12.2015 по 06.2020 (4 роки 6 місяців)
Комплекс Агромарс, ТОВ (http://www.agromars.com.ua/) (Виробництво та продаж м'яса птиці ТМ Гаврилівські курчата), Київ (Сільське господарство, агробізнес)

- Організація та контроль роботи комерційного відділу;
- Розробка посадових інструкцій за стандартами ХАССП;
- Формування, навчання та контроль ефективної команди;
- Планування та контроль обсягів виробництва (посадка та забій птиці), продажу, цінової політики, маркетингових стратегій, стандартів документообігу;
- Контроль організації продажу продукції підприємства в національних та локальних мережах України, збільшення обсягів продажу, розширення існуючої клієнтської бази;
- Проведення річних переговорів та презентацій;
- Контроль фінансової дисципліни клієнтів;

Освіта

Державна академія керівних кадрів культури та мистецтв

Менеджер-економіст, факультет - менеджмент, спеціаліст, Київ
Вища, з 2007 по 2009 (2 роки)

Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова

Викладач музики та художньої культури, музично-педагогічний факультет Спеціаліст, Київ
Вища, з 2002 по 2008 (6 років)

Черкаське музичне училище

Викладач фортепіано, концертмейстер, артист ансамблю, фортепіанний відділ, молодший спеціаліст, Черкаси
Середня спеціальна, з 1996 по 2002 (6 років)

Знання і навички

  • Висока працездатність
  • Уміння аналізувати
  • Робота в команді
  • Стратегічне планування
  • Бізнес-планування
  • Управління асортиментом
  • Проведення презентацій
  • Розвиток продажу
  • Підбір персоналу
  • Уміння планувати
  • Планування бюджету
  • Prozorro
  • Укладання угод
  • MS Excel
  • Відкриття ТТ
  • Продаж B2B
  • ПК - впевнений користувач. Працюю в облікових програмах 1С
  • САП
  • EDIN
  • Ведення переговорів
  • Контроль дебіторської заборгованості
  • Уважність
  • Comarch EDI

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Системність у підходах вирішення завдань. Маю досвід управління основними бізнес-процесами підприємства: збут, закупка, виробництво, логістика, бухгалтерія, маркетинг, персонал. Досвід співпраці з державними органами, державними лабораторіями, органами Держстандарту, комунальними службами. Досвід проведення переговорів та тендерів. Досвід у розробці та налаштуванні облікових програм для оптимізації бізнес-процесів, впровадження та супровід електронного документообігу (EDI). Знання трудового та адміністративного законодавства. Досвід керування персоналом до 100 осіб. Вмію оперативно приймати рішення та нести відповідальність

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств:
>