- PRO
Юлія
Помічник керівника, assistant manager, 75 000 грн
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 38 років
- Місто проживання:
- Бердичів
- Готовий працювати:
- Бердичів, Житомир, Інші країни, Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/3804132/
Досвід роботи
Директор підприємства
з 09.2023 по 07.2024
(10 місяців)
ТОВ "Шинаутіль", Бердичів (Машинобудування)
Створила підприємство з нуля (всі документи, Статут, виписки, реєстрація в державних органах)
Директор
з 06.2019 по 10.2024
(5 років 4 місяці)
Приватний підприємець, Бердичів (Машинобудування)
Юрист
з 12.2018 по 10.2024
(5 років 10 місяців)
ПП "Брикетуючі технології", Бердичів (Машинобудування)
Юридичні документи, ведення кадрів... плюс допомога керівнику у всіх сферах - від оформлення документів до бронювання отелів і вирішення всіх інших питань.
Юрист/ lawyer
з 02.2015 по 01.2018
(2 роки 11 місяців)
ООО "Зернова база Україны"/LLC "GRAIN BASE OF UKRAINE"., Бердичев/Berdychiv city (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Юрист, головний спеціаліст фінансово-економічного відділу
з 12.2010 по 12.2011
(1 рік)
Бердичівська міська рада, Бердичев (Послуги для населення та бізнесу)
Менеджер
з 02.2010 по 12.2010
(10 місяців)
ТОВ "Маген-Україна", Житомир (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Пиватний підприємець
з 01.2003 по 12.2010
(7 років 11 місяців)
Приватний підприємець, Бердичів (Роздрібна торгівля)
Освіта
Київський університет права Національної акадаемії наук України / Kyiv University of Law of the National Academy of Sciences of Ukraine
Суд, прокуратура, адвокатура/ the court, prosecutors, lawyers, Київ
Вища, з 2006 по 2009 (3 роки)
Додаткова освіта та сертифікати
Бердичівський коледж ПЕП – бухгалтер/ Berdychivsky Industry College of Economics and Law - accounting
2012
Бердичівський коледж ПЕП - оператор ПК (Свідоцтво)
2004
Бердичівський коледж ПЕП секретар-референт (Свідоцтво)
2005
Інститут економічних досліджень - программа "Державні закупівлі України" (Сертифікат)
2011
Агентство "Технології роста" тренінг-практикум "Техніка проведення телефонних переговорів" (Сертифікат)
2016
Знання і навички
- MS Word
- MS Office
- Internet User
- MS PowerPoint
- MS Outlook
- Internet Explorer
- Opera
- Mozilla Firefox
- Google Chrome
- You tube
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — початковий
Додаткова інформація
E-mail: [
Мої обовʼязки на попередніх місцях роботи:
• організація закордонних поїздок (бронювання білетів, отелів, трансферів, туристичні поїздки від 1 до 25 людей), підготовка страховок, грін карт для автомобілів;
• організація корпоративів, днів народження;
• виконання особистих завдань керівництва (від плати за комунальні послуги до ремонтів та знаходження дійсно гарних майстрів...);
• великий досвід закордонних відряжень і вирішення різних питань, які могли виникнути вже на місці;
• ведення особистих справ працівників, накази, інструкції, звітність (кадри). Були перевірки, все ідеально.
• організація роботи офіса (закупівлі), прийом дзвінків, вхідна / вихідна кореспонденція;
• створення презентацій;
• організація відкриття підприємств (урочисто);
• організація та планування закупівель;
• формування річного плана закупівель;
• підготовка звітів.
• перевірка виробників зерна до купівлі (установчі документи, довідки (4-сг, 29-сг...), укладення договорів, збір всіх документів (видаткові накладні, рахунки,3 стор. акти...), підготовка документів для трейдерів...; повний супровід угод;
• робота з CRM;
• створення (реєстрація) підприємства - протокол, Статут, виписки, печатки та інші документи;
• представництво підприємства в органах влади, інших підприємствах, нотаріуси, ведення переговорів;
• розробка документів правового характеру, договорів;
• внесення на розгляд керівництва пропозицій по удосконаленню роботи підприємства...
• координація бізнес процесів підприємства;
• навела порядок (переробка, розробка нових, які були відсутні або створені з порушенням законодавства) документів на підприємстві, які впродовж 15 років створювались з помилками, неправильно або з іншої причини.
Ваші документи завжди будуть в ідеальному порядку.
Конфіденційність інформації на найвищому рівні.
Працювала і в режимі як в к/ф «Диявол носить прада») і чудово справлялась.
Додаткова інформація:
Компьютерні навички (впевнений користувач):
MS Office;
Outlook;
PowerPoint;
Internet (Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome);
You tube.
Водійське посвідчення:
Категорія "В", обожнюю водити автомобіль, маю досвід керування в Європі та США.
Володіння мовами:
Українська - експерт
Російська - експерт
Англійська - для подорожей та відряджень повністю вистачає.
Особисті якості:
відповідальність
конфіденційність
чесність
пунктуальність
уважність до деталей
комунікабельність
здатність до швидкого навчання
працюю на результат
багатозадачність не лякає
одразу роблю все правильно, а не відкладаю "на потім"
Захоплення та інтереси:
туризм
Схожі кандидати
-
Помічник керівника, секретар-референт, офіс-менеджер, бухгалтер
25000 грн, Житомир -
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар керівника, помічник психолога
25000 грн, Київ -
Помічник, асистент керівника, адміністратор, офіс-менеджер
25000 грн, Київ -
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, секретар, помічник керівника
30000 грн, Київ -
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, діловод
Київ, Дистанційно -
Помічник керівника, адміністратор, офіс-менеджер
Київ