• PRO

Юлія

Помічник керівника, assistant manager, 75 000 грн

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
38 років
Місто проживання:
Бердичів
Готовий працювати:
Бердичів, Житомир, Інші країни, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор підприємства

з 09.2023 по 07.2024 (10 місяців)
ТОВ "Шинаутіль", Бердичів (Машинобудування)

Створила підприємство з нуля (всі документи, Статут, виписки, реєстрація в державних органах)

Директор

з 06.2019 по 10.2024 (5 років 4 місяці)
Приватний підприємець, Бердичів (Машинобудування)

Юрист

з 12.2018 по 10.2024 (5 років 10 місяців)
ПП "Брикетуючі технології", Бердичів (Машинобудування)

Юридичні документи, ведення кадрів... плюс допомога керівнику у всіх сферах - від оформлення документів до бронювання отелів і вирішення всіх інших питань.

Юрист/ lawyer

з 02.2015 по 01.2018 (2 роки 11 місяців)
ООО "Зернова база Україны"/LLC "GRAIN BASE OF UKRAINE"., Бердичев/Berdychiv city (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Юрист, головний спеціаліст фінансово-економічного відділу

з 12.2010 по 12.2011 (1 рік)
Бердичівська міська рада, Бердичев (Послуги для населення та бізнесу)

Менеджер

з 02.2010 по 12.2010 (10 місяців)
ТОВ "Маген-Україна", Житомир (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Пиватний підприємець

з 01.2003 по 12.2010 (7 років 11 місяців)
Приватний підприємець, Бердичів (Роздрібна торгівля)

Освіта

Київський університет права Національної акадаемії наук України / Kyiv University of Law of the National Academy of Sciences of Ukraine

Суд, прокуратура, адвокатура/ the court, prosecutors, lawyers, Київ
Вища, з 2006 по 2009 (3 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Бердичівський коледж ПЕП – бухгалтер/ Berdychivsky Industry College of Economics and Law - accounting

2012

Бердичівський коледж ПЕП - оператор ПК (Свідоцтво)

2004

Бердичівський коледж ПЕП секретар-референт (Свідоцтво)

2005

Інститут економічних досліджень - программа "Державні закупівлі України" (Сертифікат)

2011

Агентство "Технології роста" тренінг-практикум "Техніка проведення телефонних переговорів" (Сертифікат)

2016

Знання і навички

  • MS Word
  • MS Office
  • Internet User
  • MS PowerPoint
  • MS Outlook
  • Internet Explorer
  • Opera
  • Mozilla Firefox
  • Google Chrome
  • Google
  • You tube

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мої обовʼязки на попередніх місцях роботи:

• організація закордонних поїздок (бронювання білетів, отелів, трансферів, туристичні поїздки від 1 до 25 людей), підготовка страховок, грін карт для автомобілів;
• організація корпоративів, днів народження;
• виконання особистих завдань керівництва (від плати за комунальні послуги до ремонтів та знаходження дійсно гарних майстрів...);
• великий досвід закордонних відряжень і вирішення різних питань, які могли виникнути вже на місці;
• ведення особистих справ працівників, накази, інструкції, звітність (кадри). Були перевірки, все ідеально.
• організація роботи офіса (закупівлі), прийом дзвінків, вхідна / вихідна кореспонденція;
• створення презентацій;
• організація відкриття підприємств (урочисто);
• організація та планування закупівель;
• формування річного плана закупівель;
• підготовка звітів.
• перевірка виробників зерна до купівлі (установчі документи, довідки (4-сг, 29-сг...), укладення договорів, збір всіх документів (видаткові накладні, рахунки,3 стор. акти...), підготовка документів для трейдерів...; повний супровід угод;
• робота з CRM;
• створення (реєстрація) підприємства - протокол, Статут, виписки, печатки та інші документи;
• представництво підприємства в органах влади, інших підприємствах, нотаріуси, ведення переговорів;
• розробка документів правового характеру, договорів;
• внесення на розгляд керівництва пропозицій по удосконаленню роботи підприємства...
• координація бізнес процесів підприємства;
• навела порядок (переробка, розробка нових, які були відсутні або створені з порушенням законодавства) документів на підприємстві, які впродовж 15 років створювались з помилками, неправильно або з іншої причини.
Ваші документи завжди будуть в ідеальному порядку.
Конфіденційність інформації на найвищому рівні.

Працювала і в режимі як в к/ф «Диявол носить прада») і чудово справлялась.

Додаткова інформація:

Компьютерні навички (впевнений користувач):
MS Office;
Outlook;
PowerPoint;
Internet (Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome);
You tube.

Водійське посвідчення:
Категорія "В", обожнюю водити автомобіль, маю досвід керування в Європі та США.

Володіння мовами:
Українська - експерт
Російська - експерт
Англійська - для подорожей та відряджень повністю вистачає.

Особисті якості:
відповідальність
конфіденційність
чесність
пунктуальність
уважність до деталей
комунікабельність
здатність до швидкого навчання
працюю на результат
багатозадачність не лякає
одразу роблю все правильно, а не відкладаю "на потім"

Захоплення та інтереси:
туризм

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств:
>