Юлія

Администратор офиса, 4 000 грн

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
38 років
Місто проживання:
Львів
Готовий працювати:
Дистанційно, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Євдокимова Юлія Сергіївна

Контактна інформація :
Телефон : [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail : [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження : 1 січня 1987 р.
Сімейний стан: незаміжня
Бажаний рівень заробітної платні: від 4000 гривень, можлива неповна зайнятість

Освіта :
2004-2009 рр.
Львівський інститут менеджменту. Отримала диплом бакалавра з відзнакою.
Спеціальність : Менеджмент.
Факультет : Менеджмент організацій.
Форма навчання : денна

Досвід роботи :
2006-2008 рр.
ЦПБ «NewBiznet»
Обов’язки: оформлення документації, переклад англомовних текстів, «таємний клієнт», проведення переговорів з клієнтами, пошук інформації для бізнес-плану.
Лютий 2008 –жовтень 2009 р.; січень – травень 2010 р.
«ПП Голубєв» Старший продавець, менеджер персоналу в магазині побутової техніки.
Обов’язки: прийняття на роботу та навчання персоналу, оформлення замовлень, прийом товару, продаж, проведення інвентаризації
8 жовтня– 1 грудня 2009р
«ООО МЕРА-7» Продавець-консультант в супермаркеті товарів для дітей «Антошка». Пройшла тренінг «Ефективні продажі».
Обов’язки: робота з клієнтами, викладка товару, проведення інвентаризації
Січень 2010 – червень 2011
Ріелторське бюро «Маклер» Офіс-менеджер.
Обов’язки: робота з офісною технікою та базою даних фірми, консультація клієнтів, оформлення документації.
5 серпня – 15 вересня 2011р.
«ПП ІМЕНС» (Львів) Продавець-консультант в стоковому дисконтному магазині NIKE (ТЦ «Львів»), касир.
Обов’язки: допомога у відкритті магазину, робота з клієнтами, викладка товару, розрахунок на касі, проведення інвентаризації
15 жовтня 2011 – 20 грудня 2013р.
Магазин взуття German Shoes. Продавець-касир
Обов’язки: допомога у відкритті магазину, робота з клієнтами, викладка товару, розрахунок на касі, підтримання порядку на складі, проведення інвентаризації
5 січня 2013 – 1 липня 2014
Танцювальний клуб «Ахтіар» . Офіс-менеджер
Обов’язки: робота з клієнтами, оформлення абонементів та розрахунок, вирішення адміністративних питань та організація життєдіяльності офісу, формування графіку роботи тренерів, розкладу тренувань; допомога в організації танцювальних конкурсів
10 липня 2014 – 1 грудня 2017
Фітнес-центр «Эллада» в СК «Україна («Спартак»). Адміністратор, персональний тренер
Обов’язки: робота з клієнтами, оформлення абонементів та розрахунок, вирішення адміністративних питань та організація життєдіяльності офісу, формування графіку роботи тренерів, розкладу тренувань, розробка реклами, проведення тренувань з бодібілдингу та шейпінгу
Лютий 2017 – червень 2020
ФОП «Поляков О.В», провайдер «Wenet», ремонт цифровоъ техніки «Help-service» офіс-менеджер, управляючий інтернет магазину
Обов’язки: робота з клієнтами в офісі і в телефонному режимі, онлай, прийом цифрової техніки на ремонт та розрахунок, прийняття оплати послуг Інтернету від абонентів, вирішення адміністративних питань та організація життєдіяльності офісу, прийняття та відправка замовлень в інтернет-магазині та виставлення товарів, оновлення асортименту , покупка деталей для ремонту цифрової техніки, оплата податків

Особисті якості :
Відповідальність,креативність мислення, цілеспрямованість, енергійність, комунікабельність, здатність адаптації до нових умов та готовність до навчання, пунктуальність, вирішення стресових ситуацій

Професійні навички :
MS Word, MS Excel, MS PowerPoint , Internet, HTML.
Англійська - середній рівень
Російська та українська – вільно.

Хобі :
Спорт (тренажери), кіно, книги, подорожі, психологія

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств:
>