Резюме від 6 травня 2024 PRO

Валентина

HRD, HR generalist, менеджер з персоналу, начальник відділу кадрів

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
49 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу по роботі з персоналом

з 01.2024 по нині (4 місяці)
Фінансова компанія, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Менеджер з персоналу

з 07.2023 по 12.2023 (5 місяців)
Мережа приватних освітніх закладів, Київ (Освіта, наука)

Проведення повного кадрового аудиту за період з 01.01.2022 року до теперішнього часу.
Відновлення кадрової документації.
- Розробка з 0 та впровадження Правил внутрішнього трудового розпорядку;
- Розробка з 0 та впровадження Положення про преміювання;
- Розробка та впровадження нового Штатного розпису;
- Розробка та затвердження Посадових інструкцій згідно штатного розпису;
- В якості довіреної особи засновника здійснювала оформлення призначення нового директора ТОВ в тому числі за участю нотаріуса;
- Складання та розміщення інформації про вакансії на сайтах пошуку роботи;
- Проведення аналізу резюме;
- Проведення співбесід;
- У стислі строки виконано успішний підбір персоналу: завідувача господарством, охоронця, прибиральниці, вчителя хімії, вчителя біології, вчителя інформатики, вчителя іспанської мови, вчителя англійської мови, вчителів початкових класів; керівників гуртків арт-терапії, акторської майстерності та вокалу, сучасної хореографії;
- Створення кадрового резерву;
- Ведення кадрового адміністрування у повному обсязі;
- Оформлення особових справ прийнятих та звільнених працівників з 24.02.2022 по теперішній час;
- Оформлення Особових карток П-2 прийнятих та звільнених працівників за період з 24.02.2022 по теперішній час;
- Оформлення та ведення трудових книжок працівників згідно КЗпП України;
- Оформлення прийом, звільнення, переведення за основним місцем роботи та сумісництвом;
- Надання основної та оплачуваних додаткових відпусток згідно чинного трудового законодавства України;
- Надання відпусток без збереження заробітної плати;
- Звільнення значної кількості працівників, які були відсутні на роботі з 24.02.2022 до теперішнього часу.
- Надання консультативної допомоги з кадрових питань та чинного трудового законодавства КЗпП України засновнику (власнику) мережі освітніх закладів, юристу мережі, директорам та їх фахівцям з ведення кадрового обліку в 4 інших освітніх закладах мережі.

Начальник відділу кадрів (HRD)

з 12.2017 по 07.2023 (5 років 7 місяців)
ДДП "Олександрія" НАНУ, Біла Церква (Освіта, наука)

Функціональні обов’язки:
— пошук і підбір персоналу (від робітника зеленого будівництва, бензопильщика, маляра, муляра, тракториста, водія, товарознавця, касира і т.д. до керівників підрозділів: завідувач ремонтно-реставраційного відділу, завідувач науковою лабораторією, заступник директора з наукової роботи та інші);
— складання та розміщення інформації про вакансії;
— аналіз резюме;
— проведення співбесід;
— безпосередня участь у розробці систем матеріальної та нематеріальної мотивації;
— адаптація персоналу;
— організація навчань та тренінгів;
— організація корпоративних заходів;
— вирішення конфліктних ситуацій;
— контроль дотримання корпоративної культури, правил внутрішнього трудового розпорядку та колективного договору;
Кадрове діловодство в повному обсязі:
— прийом, кадрове переміщення, звільнення працівників;
— проведення конкурсів на заміщення наукової посади директора та наукових працівників згідно Закону України "Про наукову та науково-технічну діяльність";
— складання і контроль графіка основних відпусток, надання всіх видів відпусток згідно чинного законодавства України;
— формування та ведення особових справ, ведення особових карток працівників форма П-2;
— ведення та складання трудових договорів, договорів про матеріальну відповідальність, розробка посадових інструкцій;
— розрахунок трудового стажу;
— ведення військового обліку;
-- співпраця з відділом пробації по відпрацюванню безоплатних громадських робіт засудженими;
-- співпраця з центром зайнятості у питаннях підбору персоналу та звітності;
— оформлення всіх видів довідок, характеристик.

Провідний інженер відділу кадрів

з 04.2007 по 12.2017 (10 років 8 місяців)
Державний дендрологчний парк "Олександрія" НАН України, Біла Церква (Освіта, наука)

Заміщала начальника відділу кадрів на період відпусток та тимчасової непрацездатності.

Фізична особа підприємець 2 групи (за сумісництвом)

з 08.2005 по 01.2017 (11 років 5 місяців)
ФОП Мазепа В.В., Біла Церква (Роздрібна торгівля)

Здійснювала керівництво, закупівлю товару, підбір та навчання персоналу, бухгалтерський облік та аудит у власному магазині та декількох торгових точках з роздрібної торгівлі.

Інженер І категорії (ЕОМ) відділу кадрів

з 01.2005 по 01.2011 (6 років)
Державний дендрологічний парк "Олександрія" НАН України, Біла Церква (Освіта, наука)

Освоїла навики ведення кадрового адміністрування.

Завідувач канцелярією

з 03.2003 по 12.2004 (1 рік 9 місяців)
Державний дендрологічний парк "Олександрія" НАН України, Біла Церква (Освіта, наука)

Обов'язки:
Контролювала стан діловодства у структурних підрозділах.
Реєструвала накази та розпорядження директора з основної діяльності і накази про відрядження, а також здійснювала доведення цих наказів до відома зацікавлених осіб.
Готувала проекти наказів та розпоряджень з основної діяльності.
Обліковувала осіб, які прибули у відрядження.
Здійснювала контроль за правильним формуванням, зберіганням та своєчасною здачею справ до архіву.
Обліковувала документи, які знаходяться на архівному зберіганні, та здійснювала своєчасний відбір і знищення документів, терміни зберігання яких минули.
Вживала заходи до скорочення кількості документів і оптимізації документопотоків.
Розробляла нормативно-методичні матеріали з документаційного забезпечення.
Перевіряла відповідність проектів розпорядчих документів, які готуються у межах установи, на грамотність та дотримання вимог Положення з діловодства, забезпечувала їх якісне редагування.
Надавала методичну допомогу працівникам установи щодо оформлення документів у відповідності до діючих норм з діловодства.
Контролювала строки виконання документів.
Здійснювала реєстрацію вхідних та вихідних документів у т. ч. і внутрішні.
Здійснювала регулярно відправку та прийом документів факсом та електронною поштою, Укрпоштою.
Розробила з 0 Положення з діловодства установи в т.ч. типові форми для різних видів документів.
Займалась підготовкою засідань, нарад, що скликалися директором.
Вела та оформлювала протоколи.

Завідувач архівом за суміщенням

з 03.2003 по 12.2017 (14 років 9 місяців)
Державний дендрологічний парк "Олександрія" НАН України, Біла Церква (Освіта, наука)

Створення архіву з нуля. Систематизувала наукову, бухгалтерську, організаційну документацію за період з 1946 року. Склала та затвердила в Інституті архівознавства України описи постійного строку зберігання та акти на знищення документації тимчасового строку зберігання. Готувала довідки з архіву про страховий стаж та заробітну плату.

Секретар-друкарка

з 05.1998 по 02.2003 (4 роки 9 місяців)
Державний дендрологічний парк "Олександрія" НАН України, Біла Церква (Освіта, наука)

Успішно застосувала на практиці отримані теоретичні знання з документознавства, архівної справи, навиків оператора персонального комп'ютера та бухгалтера.

Освіта

МАУП

Економіка, Управління персоналом та економіка праці, Київ
Вища, з 2023 по 2025 (2 роки)

Магістратура

БНАУ

Агрономічний факультет, спеціальність "Агрономія", Біла Церква
Вища, з 2000 по 2005 (5 років)

Закінчила з відзнакою, здобула кваліфікацію "Вчений агроном"

Бухгалтерські курси

Бухгалтерський облік, Біла Церква
Середня спеціальна, з 1993 по 1994 (1 рік)

Додаткова освіта та сертифікати

Секретар-друкарка, Учбовий центр "Укравтодор"

1998, 4 місяці

Оператор персонального комп'ютера, ПП Горбенко П.С.

1999, 2 місяці

"Менеджер з персоналу", Тренінговий центр "MD"

2023, 2 місяці

Знання і навички

Кадровий облік Підбір керівного персоналу Професійні навички: — володію комп’ютером (MS Office (Word MS Excel Робота з оргтехнікою Організаторські здібності Відповідальність Старанність Уважність Пунктуальність Здатність до навчання Підбір персоналу Грамотна мова Комунікабельність Управління персоналом Уміння переконувати Робота в команді Стесостійкість Підбір виробничого персоналу Групова співбесіда Онбординг персоналу Толерантність Підбір персоналу для рітейлу BAS Бухгалтерія КОРП Ведення кадрового обліку Організованість

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Володію комп’ютером (MS Office), навичками управління персоналом, відмінними знаннями повного циклу кадрового адміністрування, відмінними знаннями КЗпП України, маю великий досвід успішного пошуку і підбору персоналу різного рівня.
На посаді керівника профспілкової організації Державного дендрологічного парку "Олександрія" НАН України з 02.2014 року по 07.2023 (обиралася тричі поспіль) виконувала наступні обов'язки:
- захист прав працівників;
- надання консультацій з трудового законодавства;
- вирішення конфліктних ситуацій;
- організація корпоративних заходів;
- безпосередній вплив на формування корпоративної культури та бренду роботодавця;
- участь у розробці системи мотивацій;
- розробка, контроль та забезпечення виконання Колективного трудового договору, Правил внутрішнього трудового розпорядку, Положення про оплату праці, Положення про преміювання, Угоди з охорони праці.
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, пунктуальність, уміння ладнати з людьми та будувати довгострокові стосунки з партнерами і колегами по роботі, стресостійкість, емпатія.
Водійське посвідчення: так.
Власне авто: так.
Проживаю: м. Київ, район Микільська Борщагівка.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: