Резюме від 24 квітня 2024 PRO

Людмила

Головний бухгалтер, бухгалтер (єдиний)

Вік:
49 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний бухгалтер

з 09.2013 по нині (10 років 8 місяців)
ТОВ, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Ведення бухгалтерського обліку в повному обсязі;
- Облік ЗЕД;
- Ведення податкового обліку у повному обсязі (ПДВ, прибуток, ЗЕД);
- Складання та подання всіх звітів до контролюючих органів;
- Постановка та ведення управлінського обліку результатів роботи підприємства за звітний період, його автоматизація, аналіз;
- Ведення обліку руху коштів, доходів та витрат підприємства;
- Нарахування зар. плати, відпускних, лікарняних, декретних, аліментів;
- Кадровий облік у повному обсязі;
- Контроль взаєморозрахунків з постачальниками та покупцями;
- Систематичний контроль касової дисципліни та майна, контроль правильності їх документального оформлення;
- Співпраця з відділом програмування: - Постановка технічного завдання програмістам для вдосконалення роботи 1С-8.2; - Розробки методології, постановки технічного завдання ІТ-фахівцям для розвитку ERP-системи на базі 1С-8.2; отримання результатів, тестування та впровадження їх у роботу;
- Тісна співпраця з відділом продажів.

Головний бухгалтер

з 02.2002 по 08.2013 (11 років 6 місяців)
Гера, ТОВ, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Контроль за веденням первинного бухгалтерського обліку (при необхідності заміна будь-якого відсутнього бухгалтера);
- Ведення податкового обліку (ПДВ, прибуток, ЗЕД);
- Складання та подання звітів до контролюючих органів;
- Постановка та ведення управлінського обліку результатів роботи підприємства за звітний період, його автоматизація, аналіз;
- Ведення обліку руху коштів, доходів та витрат підприємства;
- Нарахування зар. плати, відпускних, лікарняних, декретних, аліментів;
- Облік виробництва (калькуляції, собівартість);
- Кадровий облік у повному обсязі;
- Контроль взаєморозрахунків з постачальниками та покупцями;
- Систематичний контроль касової дисципліни та майна, контроль правильності їх документального оформлення;
- Успішне проходження перевірок контролюючими органами;
- Управління персоналом бухгалтерії (4 чол.);
- Співпраця з відділом програмування: - Постановка технічного завдання програмістам для вдосконалення роботи 1С-8.2; - Розробки методології, постановки технічного завдання ІТ-фахівцям для розвитку ERP-системи на базі 1С-8.2; отримання результатів, тестування та впровадження їх у роботу;
- Тісна співпраця з відділом продажів.

Головний бухгалтер

з 07.2000 по 01.2002 (1 рік 6 місяців)
ООО «КоВО и Ко», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Бухгалтер

з 11.1999 по 07.2000 (8 місяців)
МП «АБОС», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Головний бухгалтер

з 10.1998 по 11.1999 (1 рік 1 місяць)
Акціонерне товариство «Завод «Металл» м. Суми, Суми (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Головний бухгалтер

з 11.1997 по 09.1998 (10 місяців)
Сумський філіал ТОВ «Екс-Легіон», Суми (Охорона, безпека, оборона)

Головний бухгалтер

з 02.1996 по 11.1997 (1 рік 9 місяців)
ТОВ «АкСум», Суми (Машинобудування)

Освіта

Державна академія статистики, обліку та аудиту

Бухгалтерський облік та аудит, Київ
Вища, з 2004 по 2009 (5 років)

Сумський будівельний коледж

Бухгалтерський облік, середньо-спеціальна, Суми
Середня спеціальна, з 1996 по 1999 (3 роки)

Знання і навички

MS Excel MS Word M.E.Doc Клієнт-Банк Бухгалтерський облік ЛІГА:ЗАКОН 1С УТП 1С:Управління торгівлею Управлінські навички

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Професійні навички:
- ведення обліку оптової та дрібнооптової торгівлі, виробництво, послуги, ЗЕД (імпорт);
- ведення обліку самостійно у повному обсязі (бухгалтерський, податковий, управлінський);
- знання та контроль змін законодавчих та нормативних актів;
- організація та ведення податкового, бухгалтерського, управлінського та статистичного обліку "з нуля", відновлення бухгалтерського та податкового обліку;
- робота із великим обсягом документів;
- налагодження та управління системою документообігу;
- ведення обліку для підприємств на загальній системі оподаткування, єдиному податку, ФОП на єдиному податку та загальній системі оподаткування;
- облік виробничого підприємства;
- управлінський облік, підготовка звітів для власника;
- планування, аналіз та управління грошовими потоками;
- складання податкової, статистичної та бухгалтерської звітності;
- кадровий облік;
- нарахування заробітної плати, облік інших ТМЦ, ОЗ, НМА, МБП,
- облік зовнішньоекономічних операцій (розрахунки з постачальниками-нерезидентами, купівля-продаж валюти, імпорт товару,
- облік розрахунків з покупцями та постачальниками товару,
- облік банківських операцій та товарів), реєстрація податкових накладних .
- авансові звіти, списання ПММ, відрядження, оформлення договорів та первинної документації;
- успішне проходження перевірок податкової служби, фондів, аудиту, КРУ;
- керівництво штатом бухгалтерії 4 особи + 2 особи економічного відділу, на підприємстві з чисельністю співробітників 120 осіб;
- постановка технічного завдання програмістам для вдосконалення роботи 1С-8.2;
- розробка методології, постановка технічного завдання ІТ-фахівцям у розвиток ERP-системи з урахуванням 1С-8.2; отримання результатів, тестування та впровадження їх у роботу;
- перехід з 1С-7.7 на 1С-8.2, впровадження програмного забезпечення з нуля;
- навчання співробітників роботі у 1С-7.7, 1С-8.2;
- просунутий користувач: Word, Excel, 1С-7.7, 1С-8.2 (Бухгалтерія, Управління торгівлею, Управління торговим підприємством), 1С-8.3, Клієнт-Банк, Ліга-Закон, M.E.DOK;

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: