• Файл

Сергій

Керівник, заступник керівника

Вік:
56 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Хоменко Сергій Іванович

Вакансія
Керуючий (заступник керівника, виконавчий директор)
об’єктом/ підприємством/ представництвом/ філією/
департаментом/ напрямком діяльності

Особисті дані
Вік: 54 роки
Місце проживання: м. Київ, Шевченківський р-н
Мобільні: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта вища
1988-1993 - Харківський державний інститут/академія культури,
спеціальність - керівник колективу

Профільна освіта
2006-2008 - Institute of Real Estate Management (IREM) USA, https://www.irem.org/
Диплом керуючого торговельною, офісною та житловою нерухомістю:
Certified Property Manager (CPM)
Отримані кваліфікаційні сертифікати:
− Marketing and Leasing: Retail Properties (MKL404)
− Marketing and Leasing: Multifamily Properties (MKL405)
− Marketing and Leasing: Office Buildings (MKL406)
− Human Resource Essentials for Real Estate Managers (HRS402)
− Property Maintenance and Risk Management (MNT402)
− Investment Real Estate: Financial Tools (FIN402)
− Commercial Real Estate Financing and Valuation Part 1 (ASM603)
− Commercial Real Estate Financing and Valuation Part 2 (ASM604)
− Cash Flow Analysis: Practical Applications (ASM605)
− Ethics for the Real Estate Manager (800)
− Property Management Plans: IREM Model (BDM602)
− CPM Certification Exam Preparation Course (CPM001)
Кваліфікація екзаменатора та рецензента екзаменаційних робіт студентів IREM
2007 - Сертифікат: ICSC John T. Riordan School for Professional Development

Додаткова освіта
2023 - Google / Coursera / Projector, професійні сертифікати:
Цифровий маркетинг і електронна комерція від Google
https://coursera.org/verify/professional-cert/Q9DWQ3MYRTB7
Google Digital Marketing & E-commerce
https://coursera.org/verify/professional-cert/BJBC8QYMMXGT
.
Досвід роботи в сфері нерухомості
2004-2022 - Діяльність в компанії Ukrainian Trade Guild (UTG), https://utgcompany.com/
Керівник департаменту розвитку проектів (2008-2022)
Керівник департаменту брокериджу і управління комерційною нерухомістю (2005-2007)
Керівник проекту (2004-2005)

Діяльність по створенню, аудиту та управлінню об’єктами нерухомості:
− Керування підготовкою до запуску та відкриттям об’єктів комерційної нерухомості (до 30
працівників в об’єкті): ТЦ "Макрос" (Київ), ТРЦ "Конкорд" (Полтава), ТЦ "Новий континент"
(Дніпро), ТРЦ "Komod" (Київ), ТЦ "95 квартал" (Кривий Ріг), ТЦ "Посейдон" (Севастополь),
БЦ "Capital Hall" (Київ), ТРЦ "NewWay" (Київ), ТРЦ "EuroПарк" (Київська обл.)
− Перевірка діяльності об’єктів комерційної нерухомості: ТЦ "Gorodok" (Київ), БФК "Глобал
UA" (Житомир), ТРЦ "Оазис" (Хмельницький), ТРЦ "МегаМолл" (Вінниця), ТРЦ "Cherry
Mall" (Київська обл.), ТЦ "SeaMall" (Севастополь), ТЦ "Miriada" (Дніпро), ТРЦ "Victory Plaza"
(Кривий Ріг), ТЦ "Орнава" (Тернопіль), БФК "Київ" (Полтава), ТЦ "Панорама" (Одеса), ТРЦ
"Україна" (Маріуполь), ТРК "Галактика" (Кременчук), ТРЦ "Подоляни" (Тернопіль), БФК
"Globo" (Мінськ/Білорусь)
− Участь в реалізації проектів комерційної нерухомості: ТЦ "Скриня" (Львів), ТЦ "Арсен"
(Івано-Франківськ), ТЦ "Екстім" (Івано-Франківськ), ТЦ "Джаз" (Сєвєродонецьк), БЦ
"Реноме" (Київ), ТЦ "Киянка-нова" (Київ), БФК "MegaCity" (Київ)
− Участь в організації та реалізації проектів комерційної нерухомості в житлових
комплексах: "RiverStone" (Київ), "Голосієво" (Київ), "Геліос" (Київ), "Петрівський квартал"
(Київська обл.), "Таїровські сади" (Одеса)

В процесі управління запуском та послідуючою діяльністю об’єктів комерційної нерухомості
реалізовував наступні завдання (серед основних):
• Розробка план-графіку запуску нового об'єкта
• Організація діяльності керуючої компанії об'єкта, що включає 6 відділів -
адміністративний, фінансовий, юридичний, маркетинговий, технічний та безпека
• Розробка кваліфікаційних вимог по вакансіям об'єкта, організація пошуку, набору та
навчання персоналу
• Участь у постановці фінансового та бухгалтерського обліку з використанням
спеціалізованого ПЗ
• Забезпечення підготовки положень та інструкцій, що регулюють експлуатацію об'єкта
• Підготовка системи облікової та контрольної документації
• Організація розробки та впровадження внутрішнього документообігу між підрозділами
об'єкта
• Організація розробки та впровадження зовнішнього документообігу з орендарями,
підрядниками та іншими структурами
• Участь у формуванні та контролі виконання бюджету об'єкта
• Організація та контроль системи збору платежів орендарів
• Сприяння у страхуванні об'єкта з високим рівнем гарантованого страхового
забезпечення
• Організація проведення тендерів на постачання послуг підрядників (прибирання,
охорона, техобслуговування та інші)
• Організація прийомки об'єкта керуючою компанією від підрядників
• Організація процесу адаптації та підготовки до запуску приміщень орендарів об'єкту
• Організація процесу розробки та реалізації маркетингових програм об'єкта
• Координація діяльності всіх підрозділів у процесі запуску та подальшої експлуатації
об'єкта
• Організація контролю діяльності орендарів в об’єкті та взаємовідносин з ними
• Керівництво процесом укладання та продовження договорів оренди
• Організація аналізу стана ринку та підготовка пропозицій стосовно корегування
політики об’єкта
• Організація процесу до-набору та заміни орендарів
• Організація та контроль виконання програм технічного обслуговування об'єкта
• Контроль функціонування служби безпеки та охорони об'єкта
• Організація звітності за результатами діяльності об'єкта

Діяльність в рамках проектів компанії:
− Пошук потенційних замовників та проведення переговорів з ними по умовам контрактів
− Організація підписання контрактів та контроль їх виконання
− Участь у розробці концепцій об’єктів нерухомості
− Супровід проектування, будівництва об'єктів та контроль їх запуску в експлуатацію

Організаційна діяльність в межах компанії:
− Координація створення та роботи спільного україно-ізраїльського підрозділу компанії з
управління нерухомістю
− Координація створення та роботи спільного україно-австрійського підрозділу компанії з
управління нерухомістю
− Участь у спільних проектах компанії з іншими підприємствами
− Організація роботи офісу компанії
− Організація роботи відокремлених офісів компанії на проектних об’єктах
− Пошук, відбір та кваліфікація персоналу

Методологічна діяльність в межах компанії:
− Розробка методології брокериджу об’єктів комерційної нерухомості
− Розробка методології управління об’єктами комерційної нерухомості
− Розробка методології перевірки діяльності об’єктів комерційної нерухомості

Освітня діяльність в межах компанії:
− Розробка та реалізація програм навчання менеджерів і керівників проектів по оренді та
продажу комерційної нерухомості
− Розробка та реалізація програми навчання менеджерів компанії по управлінню
нерухомістю
− Розробка та реалізація програми навчання персоналу партнерських компаній по
управлінню нерухомістю

Мої публікації за останні 2 роки:
09.2022 - Interfax-Україна: Як з мінімальними втратами пройти наступаючу зиму торгівельним
центрам України
https://ua.interfax.com.ua/news/blog/858235.html
03.2022 - Property Times: Стандарти зонування територій, проектування та будівництва
потребують змін
https://propertytimes.com.ua/blogs/sergiy_homenko/standarti_zonuvannya_teritoriy_proektu
vannya_ta_budivnitstva_potrebuyut_zmin
10.2021 - Journal of Property Management (USA): The big shop
https://jpmonline.org/the-big-shop/
03.2021 - Commercial Property: Професійне управління має вирішальне значення для успіху ТРЦ
https://commercialproperty.ua/interview/profesiyne-upravlinnya-ma-virishalne-znachennya-
dlya-uspikhu-trts/

Навчальна, просвітницька та виставочна діяльність в сфері нерухомості:
2019-2023 - Проведення лекційних програм «Експлуатація об’єктів нерухомості на прикладах
ТЦ» в складі «Сертифікаційного курсу з девелопменту нерухомості» CP School:
http://school.commercialproperty.ua/profile/sergij-xomenko/
2008-2017 - Навчальна програма Institute of Real Estate Management – проведення екзамену
студентів та перевірка екзаменаційних робіт (планів управління нерухомістю) студентів з
України, Росії та Казахстану
2010 - Саміт торгової індустрії Mall Expo (виставка, конференції, круглі столи, бізнес-зустрічі) –
участь в керівництві підготовкою та проведенням саміту
2009-2010 - Клуб власників торгівельних центрів України – організація і проведення засідань
клубу

Попередній досвід роботи

1998-2004 - Керівник департаменту роздрібних послуг ТОВ «Бізнес Преса»:
− Участь у створенні та керівництві підприємством (до 100 працівників)
− Участь у стратегічному плануванні діяльності компанії в раді директорів
− Оцінка ринку та аналіз діяльності конкуруючих структур
− Формування бюджету департаменту та розробка системи оплати праці
− Визначення асортиментної та цінової політики департаменту
− Створення та курування універсальної системи ціноутворення з асортиментом до 10 тисяч
найменувань
− Організація та впровадження документообігу компанії - посадові інструкції, положення про
оплату праці, методичні інструкції, форми звітності та взаємозв'язку між підрозділами
компанії
− Підготовка та укладання договорів з партнерами, постачальниками, клієнтами
− Створення та розвиток дилерської мережі
− Участь у семінарах, організація та проведення власних семінарів для дилерів та партнерів
− Пошук нових партнерів та переорієнтація партнерів конкурентів
− Планування, організація, контроль постачання та реалізації продукції
− Організація розробки та контроль виконання рекламних кампаній
− Навчання та оперативний контроль персоналу, формування працездатної та ефективної
команди
− Організація, набір персоналу та курування регіональних підрозділів
− Постановка завдань по розробці та впровадженню профільного програмного забезпечення
− Формування та робота з базами клієнтів (більше 5000 постійних клієнтів)
− Вирішення адміністративно-господарських питань

1996-1998 - Виконавчий директор Київського представництва Концерну «Центр бухгалтерського
сервісу Баланс» / "BDO Баланс" (основні завдання):
− Ведення повного циклу управління діяльністю представництва (до 30 працівників)
− Організація з «нуля» консультаційного відділу, підрозділу продажу та передплати (кількість
клієнтів - юридичних осіб доведено до 1000)
− Організація та проведення зустрічей керівництва Концерну з ключовими представниками
державних міністерств та відомств

1995-1996 - Начальник відділу регіонального розвитку Концерну «Центр бухгалтерського сервісу
«Баланс» м. Дніпро (основні завдання):
− Керівництво відділом та структурними підрозділами (до 20 працівників)
− Підготовка необхідних матеріалів для відкриття філій та представництв
− Пошук претендентів на роль регіональних представників, створення, курування та ревізія
філій (12 представництв)
− Створення та випуск внутрішньо-фірмового (Концерну) щотижневого інформаційного
бюлетеня

1993-1995 - Менеджер з продажу програмного забезпечення ТОВ «Баланс-Центр» м. Дніпро
(основні завдання):
− Керівництво відділом (5 працівників)
− Створення з "нуля" відділу продажів програмного забезпечення (ПЗ) з бухгалтерського
обліку «Соло»
− Укладання договорів на продаж супутнього інформаційно-консультаційного ПЗ
− Створення регіональної мережі дилерів з продажу ПЗ
− Робота з клієнтами по продажу та супроводу бухгалтерського та інформаційно-
консультаційного ПЗ
− Організація участі та участь у виставках ПЗ (Київ, Донецьк, Дніпро, Запоріжжя, Львів)

1992-1993 - Менеджер з продажу комп'ютерної техніки Харківської філії СП «Комп’ютерЦентр
«НоваТек» (ComputerCenters of Ukraine NovaTech)

1991-1992 - Менеджер з продажу програмного забезпечення, Представництво Lotus Development
Corp. в Україні (НВО «СОПО»)

Додаткові навички
− Досвідчений користувач ПК - DOS, Windows, програми MS Office, 1С-підприємство, сервісні та
супутні програми (установка/ налаштування/ робота з ПЗ), самостійно легко навчаюсь
новому ПЗ
− Водійські права категорії "В" (з 1995 р.)
− Вільне володіння усною та письмовою українською та російською мовами, періодично
користуюся англійською

Особисті якості
Організаторські здібності, аналітичний склад розуму, системність, чесність, ініціативність,
відповідальність, працьовитість, цілеспрямованість, злагоджена робота в команді,
комунікабельність, пунктуальність, до підлеглих вимогливий - але справедливий

Інтереси
Музика, гірські лижі

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

>