- Файл
Катерина
Головний бухгалтер
- Вік:
- 39 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9428026/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
м. Київ, вул. Генерала Матикіна, 16, кв.47
тел.: [
Електронна пошта: [
Дата народження: 21 січня 1986 року
Сімейний стан: одружена, маю сина.
Ціль:
Головний бухгалтер, рівень заробітной плати від 50 000,00 грн
Освіта: 2003-2008 р.р. Київський національний торговельно-економічний університет.
Спеціальність «Фінанси», кваліфікація магістр фінансів, економіст-фінансист.
Володіння мовами:
Українська - вільне володіння, англійською мовою – базовий рівень
Професійні навички:
Досвід роботи за фахом більше 15 років.
Вільне володіння ПК (впевнений користувач), офісними програмами, знання 1С 8.3, 1С BAS (Бухгалтерія, УТП, ЗУП), знання програмного забезпечення «M.E.Doc», «Клієнт-Банк», «Ліга-Закон» та ін.
Бухгалтерський і податковий облік в повному обсязі (робота з різними організаційно-правовими формами: ТОВ, ФОП, Благодійні фонди, Громадські та інші неприбуткові організації)
Контроль фінансово-господарської діяльності підприємства.
Налагодження бухгалтерського та податкового обліку з нуля.
Знання податкового законодавства України, організації бухгалтерського та податкового обліку, НП(С)БО.
Знання всіх дільниць бухгалтерського обліку та різних систем оподаткування.
Знання управлінського та фінансового обліку.
Самостійна розробка внутрішніх документів підприємства.
Контроль і аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства.
Розробка облікової політики з урахуванням мінімізації оподаткування.
Своєчасне відображення майна і зобов'язань на рахунках БО; відновлення бухгалтерського обліку за попередні податкові періоди.
Досвід успішного проходження податкових та аудиторських перевірок.
Досвід проходження камеральних, виїзних податкових перевірок, повторних виїзних податкових перевірок, Підготовки документів для податкових перевірок, судів, які закінчилися на користь платника податків, надання пояснень і заперечень під час перевірки, звірки взаєморозрахунків з податковими органами, підготовки документів і відповідей на запити податкового органу.
Розрахунок заробітної плати чисельність більше 200 осіб, в т.ч відрядна, погодинна оплата праці, медичне страхування, відпустки і компенсації, зобов'язання за виконавчими листами тощо.
Облік основних засобів, ТМЦ, паливно-мастильних матеріалів, калькулювання, нормативне обґрунтоване списання.
Реєстрація нових юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців
Робота з великими обсягами інформації.
Консультування співробітників з питань бухгалтерського та податкового обліку, навчання нових співробітників, співбесіди з претендентами.
Знання законодавства у сфері застосування РРО, ПРРО
Взаємодія з банками.
Ведення діловодства і кадрового обліку підприємства.
Професійний досвід:
липень 2016 р. – по теперішній час
Організація: ТОВ «Ковальська Житлосервіс», м. Київ
Посада: головний бухгалтер
Вид діяльності: Управління нерухомістю.
Обов'язки: Ведення і ведення повного податкового та бухгалтерського обліку підприємства. Аналіз, планування та оперативний контроль фінансово-господарської діяльності підприємства, оптимізація податкового обліку, розрахунок собівартості послуг з подальшою координацією в органах цінової політики. Розрахунок собівартості послуг на послуг опалення. Підприємство має ліцензія постачання, транспортування газу, власні газові котельні.
Серпень 2012 – жовтень 2017
Організація: ТОВ "МЖК "Явір-Житлобуд-2", м. Київ
Посада: головний бухгалтер
Вид діяльності: Управління нерухомістю.
Обов'язки: Ведення і ведення повного податкового та бухгалтерського обліку підприємства. Аналіз, планування та оперативний контроль фінансово-господарської діяльності підприємства, оптимізація податкового обліку, розрахунок собівартості послуг з подальшою координацією в органах цінової політики.
Грудень 2011 – січень 2016
Організація: ТОВ «Кулінар Плюс», м. Київ
Посада: Бухгалтерські послуги (аутсорсинг)
Сфера діяльності: Організація харчування працівників АТ «Київський кондитерська фабрика» (Корпорація «Рошен»), Ресторан «Укроп»
Обов'язки: Налаштування бухгалтерського обліку з нуля. Організація роботи бухгалтерії з подальшим контролем за дотриманням податкового та бухгалтерського законодавства (дистанційно)
Вересень 2010 р. – по теперішній час
Організація: ТОВ «Буд дах» ТОВ «Шелік», м. Київ
Посада: Бухгалтерські послуги (аутсорсинг)
Сфера діяльності: Оптова торгівля будівельними матеріалами.
Обов'язки: Налаштування бухгалтерського обліку з нуля. Повний аналіз діяльності компанії на основі первинної документації. Підготовка звітів перед державними органами, звітів керівнику. Кадровий облік. Аналіз діяльності компанії. Оптимізація в сфері податкового законодавства
Червень 2007 – серпень 2012
Організація: ТОВ «МЖК «Оболонь-Комфорт», м. Київ
Посада: головний бухгалтер
Вид діяльності: Управління нерухомістю.
Обов'язки: Налаштування бухгалтерського обліку з нуля за допомогою 1С Бухгалтерія 8.2. Ведення і повний податковий і бухгалтерський облік підприємства. Аналіз, планування та оперативний контроль фінансово-господарської діяльності підприємства, оптимізація податкового обліку, розрахунок собівартості послуг з подальшою координацією в органах цінової політики.
Лютий 2009 – лютий 2011
Організація: ТОВ «Світ Кулінарія», м. Вінниця
Посада: Бухгалтерські послуги (аутсорсинг)
Сфера діяльності: Громадське харчування співробітників (більш 1500 осіб) ВАТ "Вінінницькій кондмтерська фабрика" (Корпорація "Рошен")
Обов'язки: Налаштування бухгалтерського обліку з нуля. Організація роботи бухгалтерії з подальшим контролем за дотриманням податкового та бухгалтерського законодавства (дистанційно)
Жовтень 2005 – березень 2008
Організація: ТОВ "Арктика", м. Київ
Посада: Бухгалтер
Вид діяльності: Дистрибуція кондитерських виробів.
Обов'язки: жовтень 2005 р. - січень 2006 р. підготовка та оформлення первинної документації витрат ТМЦ, послуг, контроль дебіторської заборгованості, контроль договорів поставки та відвантаження ТМЦ, підготовка внутрішньої звітності підприємства.
Лютий 2006 р. – березень 2008 р. Повний облік діяльності ФОП (єдиний податок, єдина система оподаткування) транспортні послуги, оптова торгівля. Дистанційно контроль бухгалтерії сільськогосподарського підприємства ПП «Чайківка» (с. Чайківка, Радомишльський р-н, Житомирська обл.). Планування бюджету сільськогосподарського підприємства.
Травень 2018 – по теперішній час
Організація: ОСББ "Наша Щаслива Оселя 9-б"
Посада: Бухгалтерські послуги (аутсорсинг)
Організація: ОСББ "Григоренко 14"
Посада: Бухгалтерські послуги (аутсорсинг)
Організація: ОК "Позняки 2018"
Посада: Бухгалтерські послуги (аутсорсинг)
Вид діяльності: Управління нерухомістю.
Обов'язки: Ведення і ведення повного податкового та бухгалтерського обліку ОСББ, а саме: проведення нарахування за послуги (внески на управління багатоквартирним будинком, внески на статутну діяльність, обслуговування паркінгу), контроль дебіторської та кредиторської заборгованості; нарахування заробітної плати; ведення та контроль особових рахунків мешканців, підготовку звіту щодо виконання кошторису.
Особисті якості: Цілеспрямована, відповідальна, аналітичний склад розуму, здатна швидко вчитися і передавати досвід іншим, вмію працювати в команді, маю організаторські здібності, є постійно бажання розвиватись професійно.
Додатково: Водійські права категорії «В», є особистий автомобіль. Є сертифікат курсу «Фінансовий аналіз і менеджмент» ( Квітень 2018 р), курс «Міжнародні стандарти бухгалтерського обліку та фінансової звітності» ( лютий 2018 та жовтень 2019р).
Схожі кандидати
-
Головний бухгалтер
200000 грн, Київ -
Головний бухгалтер
50000 грн, Київ -
Головний бухгалтер КУА
Київ, Дніпро, Одеса -
Головний бухгалтер, аудитор
Київ -
Бухгалтер, заступник гол. бухгалтера
50000 грн, Київ -
Головний бухгалтер
Київ, Черкаси