Єлизавета
Администратор, 15 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 31 рік
- Місто:
- Кривий Ріг
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9604357
Досвід роботи
Администратор
з 05.2021 по 04.2023
(1 рік 11 місяців)
Clinic, Кривий Ріг (Краса, фітнес, спорт)
Об’єктив кар’єри:
Комунікабельний та організований професіонал з досвідом адміністрування та відмінними міжособистими навичками. Прагну впроваджувати ефективні системи управління та забезпечувати високий рівень обслуговування клієнтів.
Досвід роботи:
•Організація прийому відвідувачів та ведення реєстрації.
•Управління телефонними дзвінками та електронними листами.
•Підтримка роботи офісу та управління адміністративною документацією.
•Виконання різноманітних адміністративних завдань на підтримку роботи офісу.
•Допомога в організації подій та зустрічей.
•Ведення обліку та замовлення офісного обладнання та приладдя, витратних матеріалів
Навички:
•Відмінні комунікаційні та організаційні навички
•Здатність працювати в умовах високого темпу та під час стресових ситуацій
•Висока впевненість у себе та ефективне керівництво
•Досвід роботи з офісною технікою та програмами Microsoft Office, CRM
Додаткова інформація:
Прагну розвиватись та гідну заробітну плату .
Менеджер з продажу
з 05.2012 по 09.2016
(4 роки 4 місяці)
Isell, Кривий Ріг (Роздрібна торгівля)
Об’єктив кар’єри:
Професійний менеджер з продажу з більш ніж 8 років досвіду в управлінні продажами та відмінними комунікаційними навичками. Прагну розвиватися та досягати великих результатів у сфері продажу.
Менеджер з продажу
•Відповідальний за розвиток та управління клієнтською базою в регіоні.
•Проведення переговорів з потенційними клієнтами та укладення угод.
•Аналіз ринку та конкурентів для визначення стратегій продажу.
Керівник відділу продажу
2016-1019
•Підтримка менеджера з продажу в управлінні клієнтською базою.
•Підготовка документації для укладення угод та контрактів.
•Ведення обліку та аналізу продажів.
• Аналіз ефективності співробітників
• Огранізація робочого процесу
• Фінансова відповідальниість
• Організація навчання та підвищення рівня співробітників
Освіта:
Бакалаврська / Магістерська ступінь у Маркшейдерія
Технічний університет , Кривий Ріг , 2016
Навички:
•Відмінні комунікаційні та переговорні навички
•Здатність аналізувати ринок та конкурентів
•Досвід роботи з CRM системами
•Високий рівень впевненості та самомотивації
•Вільне володіння Укрпїнська, Російська , прагну вивчити Англійську
Знання і навички
Знання мов
Українська — вище середнього
Додаткова інформація
Також маю досвід у торгівлі через СRM, рекламі та навчанню персоналу.
Схожі кандидати
Керівник середньої ланки
30000 грн, Кривий Ріг
Адміністратор, офіс-менеджер, бухгалтер, банківський працівник
Кривий Ріг
Адміністратор, касир
15000 грн, Кривий Ріг
Менеджер организаций и администрирования
15000 грн, Кривий Ріг, Дистанційно
Адміністратор
Кривий Ріг