• Файл

Володимир

Генеральний, виконавчий, комерційний директор

Вік:
54 роки
Місто:
Інші країни

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Супровідний лист
Доброго дня. Мене звати Володимир Скаковський. На сьогоднішній день працюю комерційним директором в компанії SRD Trading sp. z o.o. (м. Варшава, Польща), яка є ексклюзивним представником ВП Акватон на терені ЄС. Посада комерційного директора включає в себе також обов’язки виконавчого та операційного директора. Реалізовую стратегічне та операційне управління компанією. Впровадив вихід компанії на ринок Польщі з «нуля» (розробка та втілення стратегії компанії, найм персоналу, пошук клієнтів та розвиток дилерської мережі). Впровадження сертифікації продукції та забезпечення впізнання бренду компанії кінцевими споживачами продукції.
Маю успішний управлінський досвід в різних сферах діяльності: банківській, виробничій, торгівельній, дистрибуції, логістиці, наданні послуг, досвід роботи за кордоном тощо. Вважаю, що саме досвід і досягнення в різних сферах діяльності є моєю перевагою. Саме різнопланова діяльність стимулювала поглиблення моїх як професіональних так і особистісних гнучких навичок, таких як критичне мислення, лідерство, вміння працювати в режимі багатозначності, спрямованість на якісний та позитивний результат.
Також додатковий досвід дав змогу розширити свої знання в стратегічному управлінні діяльністю трудового колективу, яке розглядаю в одному контексті зі стратегією будь-якої організації. Саме взаємодія з командою дозволяла швидко реагувати на ті чи інші зміни в динамічному середовищі та досягати успіху як окремих відділів так і всієї організації.
Впевнений, що мій набутий досвід дасть змогу максимально реалізувати свої навички та професійне вміння і приведе до плідної та успішної співпраці в реалізації стратегії компанії.
Працюючи в різних сферах діяльності вдосконалюю свої професійні навички та знання. Моїми особистісними життєвими переконаннями є те, що життя є не що інше, як безперервний процес самоосвіти, розвитку, безперервного формування.

Більш детальна інформація в моєму резюме. (можу надати резюме на польській мові)
Дякую за приділений час моїй кандидатурі.

З найкращими побажаннями,
Володимир Скаковський.

Володимир Скаковський

Дата народження:
05 березня 1971 р.

Регіон проживання:
Готовий до переїзду:
м. Варшава

Телефон(и):
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

E-mail:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ключова інформація
Досвід роботи на керівних посадах (в банківській сфері, в виробничій та торгівельній сферах, логістиці, створення підрозділу з «0»). Успішний досвід проведення переговорів та налагодження довгострокових партнерських відносин із потенційними клієнтами (на рівні власників бізнесу, керівництва організацій та підприємств, МСБ, ФОП), досвід в продажах, страхуванні. Досвід роботи за кордоном (Працюю на підставі карти поляка – не потребую жодних дозвільних документів, очікую на карту «stałego pobytu).

Досвід роботи

Комерційний директор
SRD Trading sp. z o.o. (Польща)
з березня 2023 р. – на сьогоднішній день
Сфери діяльності:
- стратегічне та операційне управління компанією (вихід на ринок Польщі, розвиток дилерської мережі, просування на ринку бренду компанії то що);
- управління та контроль роботи всіх відділів (відділ продажів, закупівель, виробничий, бухгалтерія, склад, транспорт);
- робота з банками та контролюючими органами;
- участь та контроль за проведенням конференцій, виставок; аналіз та контроль роботи працівників;
- бізнес планування, складання річного бюджету та контроль руху коштів, моніторинг ринку, аналіз конкурентного середовища та втілення маркетингових заходів;
- виконання планових показників продажу, укладання договорів. Особиста співпраця та ведення переговорів з великими (VIP) клієнтами;
- переговори з постачальниками;
- розробка та впровадження стратегії компанії – збільшення прибутковості та обсягу продажу, скорочення собівартості продукції, ціноутворення;
- розширення географії ринків збуту, контроль дебіторської заборгованості, забезпечення якості сервісу;
- особиста співпраця з митними брокерами (імпорт, експорт продукції та сировини);
- підбір та навчання персоналу то що.

З лютого 2022 р. проходив службу в лавах ЗСУ.
УБД, звільнений - лютий 2023 р.

Комерційний директор
ТОВ ВП «АКВАТОН»
з лютого 2020 р. – 2021 р.
Сфери діяльності:
- розроблення та впровадження стратегії компанії по ввіреному регіону;
- аналіз потреб ринку та конкурентів, ціноутворення;
- ЗЕД, робота з банками та контролюючими органами;
- фінансове планування доходів та витрат на проекти (бюджет);
- формування комерційних пропозицій та втілення маркетингових заходів;
- особиста співпраця та ведення переговорів з VIP клієнтами;
- формування комерційного департаменту – підбір, навчання, адаптація, розроблення мотивації та KPI;
- налагодження роботи між підрозділами компанії;
- виконання плану продажу;
- впровадження нових бізнес-процесів, оптимізації існуючих;
- розширення мережі збуту, залучення нових клієнтів, укладання договорів;
- збільшення прибутковості компанії, тощо.

Директор з продажу (комерційний директор)
Міжнародна асоціація «System 5/95», Польща
Січень 2019 р. – грудень 2019 р.
Сфери діяльності:
- розробка та реалізації стратегії розвитку регіону;
- організація та адміністрування роботи департаменту продажів (фізіотерапевтичне обладнання);
- організація роботи структури продажів компанії, побудова ефектиної мережі продажів;
- організацію збуту продукції , забезпечення рентабельності компанії;
- формування та контроль використання бюджету;
- співпраця з місцевими органами управління;
- забезпечення безпеки діяльності компанії, збереження грошових і матеріальних цінностей;
- організація ефективної взаємодії всіх структурних підрозділів компанії;
-- проведення переговорів, заключення договорів, розширення бази клієнтів;
- контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
- розвиток мережі, відкриття нових демонстраційних центрів, центрів продажу компанії в регіонах з нуля;
- управління персоналом (керівниками центрів, магазинів, менеджерами);
- організація та контроль якості обслуговування клієнтів;
- підбір та навчання персоналу, тощо.

Регіональний менеджер, директор
Міжнародна транспортна компанія TMS , Польща
Транспортна компанія «W.Skakowski», Польща
Березень 2014 р. – травень 2018 р.

Заступник директора
Науково – виробниче підприємство «Аквілон – техно»
Квітень 2011 р. – лютий 2014 р.
Сфери діяльності:
- керівництво адміністративно – господарською, комерційною, фінансово – економічною діяльністю підприємства;
- розробка та реалізація стратегічного розвитку підприємства;
- проведення переговорів та заключення контрактів на рівні керівництва організацій та підприємств;
- оперативне керівництво активами підприємства тощо;
- формування відділу продажів, управління продажами, вдосконалення продукту;
- контроль дебіторської заборгованості, тощо.
Начальник кредитного відділу (МСБ, корпоративний бізнес)
РФ АКБ «ІНДУСТРІАЛБАНК»
Квітень 2008 р. – березень 2011 р.
Сфери діяльності:
- керівництво кредитним відділом, планування та організація його роботи, виконання стратегічних, оперативних, поточних планів і завдань відділу (кредити, гарантії, векселі, депозити, зарплатні проекти, перекази, страхування, залучення клієнтів);
- в.о. обов’язків заступника керівника філії банку;
- проведення переговорів та налагодження довгострокових партнерських відносин із потенційними клієнтами банку (на рівні керівництва організацій та підприємств);
- організація продажу банківських продуктів, презентація комплексу послуг банку;
- забезпечення виконання бюджетних показників, аналіз динаміки отриманих доходів
• робота з проблемною заборгованістю – стягнення заставного майна за простроченими та неповернутими кредитаим, робота з нотаріусами, ДВС;.
- залучення депозитів юо та ФОП;
- прийняття рішення відносно надання кредитів корпоративним клієнтам, клієнтам середнього та малого бізнесу
(підприємцям), фіз. особам, постійний член кредитного комітету філії;
- здійснення моніторингу стану грошово-ресурсного ринку банківської сфери регіону;
- участь у формуванні кредитно-ресурсного бюджету філії;
- вивчення бізнес-проектів, аналіз бізнесу позичальника та розроблення технології кредитування продукту;
- забезпечення стабільної роботи з усіх напрямів діяльності Відділу;
- координація роботи спеціалістів по залученню клієнтів;
-забезпечення виконання працівниками відділу вимог законодавства України, нормативних актів Національного банку України, внутрішніх програм, правил тощо;
- складання індивідуального навчального плану для працівників, навчання та перевірка їх рівня знань, тощо.

АКІБ «УкрСиббанк» BNP Paribas Group
Консультант фінансовий (економіст) індивідуального бізнесу
Консультант фінансовий середнього та малого бізнесу
Виконуючий обов’язки начальника відділення
Березень 2006 р. – березень 2008 р.
- забезпечення та здійснення продажів банківських продуктів;
- проведення переговорів та налагодження довгострокових партнерських відносин із потенційними клієнтами банку
- залучення нових клієнтів та робота з діючими клієнтами;
- залучення пасивів;
- кредитування фіз. осіб та юр. осіб (на покупку авто, купівлю нерухомості, під заставу нерухомості, споживче кредитування, кредитні картки);
- продаж страхових полісів,укладання договорів страхування (КАСКО, ОСЦПВ, страхування нерухомості, страхування життя);
- ведення поточних рахунків, депозитів фіз. Осіб;
- робота з системами грошових переказів Western Union, , Unistream, Contakt тощо;
- контроль касової дисципліни (підкріплення каси готівковими коштами, контроль над дотриманням лімітів каси);
- звірення бухгалтерських документів дня;
- налагодження партнерських зв’язків з АН, СК, автосалонами та іншими партнерами з ціллю розширення клієнтської бази відділення, тощо.
- забезпечення виконання плану продажів відділенням;
- управління персоналом відділення;організація роботи відділення, вирішення поточних питань роботи відділення.
Освіта

Вища економічна. Закінчив РІС КСУ, факультет міжнародних економічних відносин та бізнесу за спеціальністю банківська справа. Спеціаліст
Юридична. Закінчив РДАК за спеціальністю правознавство, за кваліфікацією юрист.
Володіння мовами

Українська, російська, - вільно ; Польська – вільно.
Додаткова інформація

Особисті навички:
Робота на ПК: досвідчений користувач (Windows в повному об’ємі: Internet Explorer, Outlook Express, Excel, Word), 1С, робота з СRM. Водійське посвідчення.
Інтереси та захоплення: Гірські лижі, література, психологія.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств:
>