- 12855
Як стати комунікабельним
Ким би ви не працювали, але такий рядок, як комунікабельність, є в кожному резюме. І це дійсно важлива якість, адже нам щодня доводиться працювати з людьми. Work.ua розповість, як стати дійсно комунікабельним і підкорювати співрозмовника з перших слів.

Зосередьтеся не на тому, що говорити, а на тому, щоб сказати хоч щось
Коли ви починаєте добирати слова, ви втрачаєте момент, коли ваші фрази будуть доречними. Роздумуючи над промовою, ви все більше зануритесь в себе і не зможете потренувати навички комунікації.
Ваша мета — це не сказати щось ідеальне, вона в тому, щоб поділитися позитивною енергією з іншими людьми.
Нехай ваші вислови не потраплять у фонд золотих цитат, але у вас поступово зникне страх говорити і ділитися своєю думкою.
Ось кілька порад, як перестати боятися говорити тут і зараз:
- Посміхайтеся. Посмішка допоможе розслабитися. Та й співрозмовнику буде приємніше розмовляти з позитивно налаштованою людиною.
- Будьте тут і зараз. Зосередьтеся на тому, що відбувається навколо вас і відпустіть всі ваші думки «а що ж буде, якщо я це скажу». Уважно слухайте, що вам говорять, і потрібна влучна думка точно сама собою прийде вам в голову.
- Залишайтеся собою. Коли ви намагаєтеся справити враження, то занадто довго продумуєте фрази, намагаєтеся запам’ятати, що ви сказали, щоб вони відповідали попереднім і знову ж таки, не говорите.
Думайте не про себе, а про оточення
Ось вам вже не страшно говорити самому, тому зараз дізнаємося, як розговорити співрозмовника. Дайте йому відчути, що він цікавий і важливий.
Як говорить знаменитий коуч Стівен Кові, більшість людей слухають з наміром відповісти, а не зрозуміти. І це неправильна позиція.
Дайте людям можливість поділитися своїми переживаннями, тоді вони з великим ентузіазмом підуть на контакт.
Ось кілька правил, щоб співрозмовник точно заговорив:
- Дайте відчути щось спільне. Прислухайтеся до розмови і дайте знати, що у вас є точки дотику. Досить однієї фрази, наприклад, «так, мені теж це так знайоме». Це підвищить рівень довіри й емпатії.
- Проявіть емоції. Коли людина ділиться чимось важливим, вона чекає емоційної підтримки і реакції. Так співрозмовник буде асоціювати вас з позитивними емоціями, які він відчув під час розмови, і наступного разу охочіше піде на контакт.
- Дайте людям простір. Робіть паузи, нехай співрозмовник подумає над відповіддю на питання чи просто відпочине від розмови. Це дозволить продовжувати діалог більш продуктивно і ніхто не подумає, що ви на нього тисните або квапите.
Не забувайте практикуватися. Навіть якщо у вас маленький колектив, завжди є альтернативне рішення. Ви можете ходити на курси або до клубів за інтересами, та й просто невелика розмова в магазині або кав’ярні — це відмінне тренування ваших навичок.
4 коментарі
Щоб залишити коментар, потрібно увійти.